zolder vandaag triest nieuws in krant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasduivel

Die hard MF'er
4 mrt 2004
386
1
Aan de Maas
Dode en zwaargewonde bij testrit op circuit van Zolder
Bij een motorongeval op het circuit van Zolder overleed maandagochtend om 9 uur een man uit Brecht. Een andere motorrijder raakte ernstig gewond.


Een Nederlandse organisatie huurde het circuit af om motoren te laten testen.

"De testen waren nog maar net begonnen toen het ongeluk gebeurde", vertelt Roger Dejaegere, directeur van het circuit, in een interview met VRT. "Een motor reed traag op een lang recht stuk toen een andere motorrijder er met hoge snelheid achterop reed."

Ervaren motorrijders
Een 30-jarige man uit Brecht was op slag dood. Een 29-jarige Brusselaar werd met de MUG naar het Virga Jesseziekenhuis overgebracht, waar hij vecht voor zijn leven. Beiden zouden ervaren motorrijders zijn.

Op het circuit van Zolder kwam vorige donderdag ook al een motorbestuurder zwaar ten val. Dat slachtoffer is intussen buiten levensgevaar.

ik ken de mensen niet maar bij deze wil ik de familie mijn medeleven tonen
aan allen die er gaan rijden kijk steeds uit

bron ;http://www.hbvl.be/Limburg/3550/artikel.asp?art={61ED6EC8-26BF-46BF-AB90-8403F9116582}
 
Tja in Amersfoort op m'n werk om de hoek, reed er vrijdag een motorrijder tegen een lantaarnpaal aan en verderop tussen Achterveld en Stoutenburg (hemelsbreed nog geen 5km uit elkaar) reed een auto een motorrijder dood op hetzelfde moment...

Als je er zelf niet bij was mag je er hier geen topic over openen....
 
Uit de richtlijnen:

Ongelukken
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan