Zondag 10 maart

Op dinsdag 12 maart 2002 09:08 schreef R1no het volgende::j

doublefinger.gif
 
Gave foto's,ziet er zeer blitz uit.
Was telaat bij ressen de meesten gingen allemaal
naar huis toen ik aan kwam.
De enigste die ik heb zien rond rijden en
een keer voorbij heb laten gaan was een
persoon met een lucky strike.
Was een rond een uur of drie.
Nou ja de volgende keer beter :?
Volgens mij heb ik jou toen nog gezien, wij waren met een groepje (niet met de MF-gang mee) en stonden op elkaar te wachten om te vertrekken.
Jij stond toen met een kameraad van mij te kletsen (Kawa ZX-R)
Wij hebben daar eerst een paar rondjes gedraait, maar geen MF-ers gezien op 2 kawa's na (Daniel Leenders en DeGroteMuis :? )
Net toen we weer wilde gaan vloog er een Paneuropean de vangrail in.
ff gestopt om te helpen, en toen zag het oppeens zwart van de motoren. (waarvan ik de meeste wel herkende van dit forum)
Maar toen moesten we weer nodig gaan, anders was ik wel meegegaan naar die carpool plek om een paar MF-rs persoonlijk te ontmoeten.
Nouja volgende keer beter.
 
Volgens mij heb ik jou toen nog gezien, wij waren met een groepje (niet met de MF-gang mee) en stonden op elkaar te wachten om te vertrekken.
Jij stond toen met een kameraad van mij te kletsen (Kawa ZX-R)
Wij hebben daar eerst een paar rondjes gedraait, maar geen MF-ers gezien op 2 kawa's na (Daniel Leenders en DeGroteMuis :? )
Net toen we weer wilde gaan vloog er een Paneuropean de vangrail in.
ff gestopt om te helpen, en toen zag het oppeens zwart van de motoren. (waarvan ik de meeste wel herkende van dit forum)
Maar toen moesten we weer nodig gaan, anders was ik wel meegegaan naar die carpool plek om een paar MF-rs persoonlijk te ontmoeten.
Nouja volgende keer beter.
Was jij die gene met de (geloof ik)oranjes kneesliders op die suzuki :?
Zo ja :}
Die legde hem echt goed plat NON DE JUU.
Ik ook willen :)
 
Was jij die gene met de (geloof ik)oranjes kneesliders op die suzuki :?
Zo ja :}
Die legde hem echt goed plat NON DE JUU.
Ik ook willen :)
Ik was diegene met die GSX-R met fluor-rode velgen, en dat behoorlijk gehavende motorpak.
Was wel lache, toen ik bij fastcruiser gestopt was, vroeg iemand aan mij of ik o.k. was. :+
Toch maar een nieuw pak halen.
 
Schade lijkt zo wel mee te vallen, al is de hele onderkuip een paar cm naar echter gedrukt (zand lopen happen). Bij Ressen met al het gras en blubber (en losse onderdelen overal) zag ter er een stuk erger uit. Toch bijna total-loss verklaard :( .
 
- eigen risico
- no claim ?

Maar da's waarschijnlijk een kleine prijs voor een volledige renovatie ;)

Wilde hem nog in een ander kleurtje laten opleveren, maar dan zou ik toch te veel zelf nog moeten bijbetalen (stukken die niet vervangen worden laten spuiten). Gaat dus niet door.

En wat kost het nou? zo'n 50 euro/maand extra premie of zo. Heb ik er wel voor over, is nu effe balen maar als ik mijn motor weer heb denk ik daar niet meer aan.

Gelukkig niet total-loss. Kan ik op mijn gemak kijken naar een andere motor, en laat ik niet de verzekering bepalen wat de Pan nog waard was (altijd minder dan werkelijke waarde).
 
Ik was diegene met die GSX-R met fluor-rode velgen, en dat behoorlijk gehavende motorpak.
Was wel lache, toen ik bij fastcruiser gestopt was, vroeg iemand aan mij of ik o.k. was. :+
Toch maar een nieuw pak halen.
Dan heb ik jou nog wel gezien geloof ik... Nog wheelies getrokken op het rechte stuk naar Arnhem (voor de bocht naar de A15 ri. Tiel)? Werd daar nogal vlotjes zoekgereden door iemand op een soes... Maar ja, nog steeds conti's... (Toch wel handig, zo'n banden-excuus }) )

Hopelijk niet te veel in de weg gereden? Toen ik jou zo bezig zag ha'k een beetje het gevoel da'k 30-40 reed...

Daniel en ik kwamen de M-F-ers pas tegen op de carpoolplaats, btw...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een hele tijd achter iemand gereden, heb geen idee wie dat was? Ging lekker...
 
Terug
Bovenaan Onderaan