Zondag 14 Oktober - Evaluatie

ik was destijds zeker niet onvriendelijk, ik heb een hekel aan de zogenaamde gevestigde orde... \"iedereen is gelijk\" dat was mijn insteek, daarom vondt ik het geinig om nogal provocerend uit de hoek te komen. dat werkte prima heb me dus ook kostelijk vermaakt ;)

en je slijmt zeker een beetje omdat ik misschien wel ooit achter je kom te rijden *D
He Rico, ik had eerst nogal wat problemen met je maar nu helemaal niet meer, ik twijfelde eerst aan je geestelijke gesteldheid ;) maar dat valt ook wel mee krijg ik al door nu. :)

je bent wel met een (letterlijke) KLAP de motor-forum gemeenschap binnengevlogen (via Maximum). :P
 
was jij ook getuige van mijn overdreven afschrijvingsmethodhiek op die 907 :?

kan me geen fries herinneren.... kan me sinds zondag trouwens toch erg weinig herinneren.... wat zei ik ook al weer !?!?!?!?

oh jah, was jij d\'r ook bij?
 
Hij is hier ook al zo traag.
Vraag me wel af of je je motor niet expres achter op max heb geparkeerd aangezien iedereen zo tegen je was ;) .
 
Heb schade exert gesproke....zou volgens hem tegen de 20000 piek kosten om mn fiets te fxen....al gaan zij wel uit van ongeveer 40 manuren a 120 piek per uur....alleen al bijna 5000 piek aan manuren :? dat reken ik niet voor mezelf hoor :)
 
Dat is een vrij \"normaal\" uurtarief. Toen mijn divje in puin lag, was het uurloon 125 piek. Veertig uur is wel veel, ik was slechts 7 of 8 uur kwijt...
 
\'k zal als ik tijd heb hem wel ff uppen maar de kwalteit is nie echt super hoor


vast een piccie van de tank

misc.php


hij was dus echt vierkant he die motor ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan