Zondag 9 sept 2007 Toeren+saté Zeist

.
full
 
Tot slot NOG een keer de meester zelf op de foto (in goed gezelschap).

Kortom: dit is de laatste foto.


full


Nou moet Zot eerst weer wat geld verdienen voordat hij de

2e Snelmotoren rit

kan organiseren.

Nogmaals bedankt voor het lekkere eten, de mooie rit en de gezelligheid!!!
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

volgende keer neem ik een snellere camera mee om foto's te maken tijdens de rit, zodat ik niemand hoef te missen. Excuus voor degenen die een foto van zichzelf in volle actie verwachtten '( . De camera doet er even over om tussentijds de gemaakte foto op te slaan. B|
Ik zal volgende keer meer aan het begin van de route staan en hoop dat ik geen groep mis zodat iedereen erop staat (mits jullie niet een stuk verkeerd rijden en op een ander punt pas weer op de route komen). Dat is ook wat leuker, achteraf had ik best met de laatste snelle groep nog even mee willen kachelen }) . In elk geval een eer dat er zo een opkomst was, ieder van jullie wordt gewaardeerd om zijn komst. :j

Groetjes Daphne
 
Niemand die dat weet? :? -O-

Is dat een F650... :? Goh...

Ik zou Zot ff een mailtje sturen als je het echt wilt weten, die weet vast wie er allemaal op zijn feestje waren :Y ;)


@Daphne: ik sta erop, dus je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, dat is het belangrijkste ;)
 
Laatst bewerkt:
Is dat een F650... :? Goh...

Ik zou Zot ff een mailtje sturen als je het echt wilt weten, die weet vast wie er allemaal op zijn feestje waren :Y ;)


@Daphne: ik sta erop, dus je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, dat is het belangrijkste ;)
Sorry, maar ik weet zijn naam niet meer :o
 
full


bekend vergezicht / stilleven ;)

Ik heb idd wat gemist ! kom vlot weer effe bakkie doen, blij te horen dat de rit met bolletjes..pijltjes..optelsommen goed gelukt waren *O*


31,7 + markt in woerden - brug + S bocht - (papiertje laten vallen + oprapen=heen/terug=500mtr) = ..eh :+
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

bekend vergezicht / stilleven ;)

Ik heb idd wat gemist ! kom vlot weer effe bakkie doen, blij te horen dat de rit met bolletjes..pijltjes..optelsommen goed gelukt waren *O*


31,7 + markt in woerden - brug + S bocht - (papiertje laten vallen + oprapen=heen/terug=500mtr) = ..eh :+
mag ik nog een applaus voor onze bolletje pijltje uitzetter Roger Remschijf

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Door omstandigheden kon hij zelf niet komen, maar hij heeft er echt veel werk aan gehad.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan