Zonnebril

Downunder

bmaps.nl
16 okt 2002
4.090
845
Zuidlimburg
Instagram
Met dit mooie zonnige weer krijg ik redelijk veel last van de zon in mijn ogen, daarom ben ik nu op zoek naar, je raad het al, een zonnebril 8-) .

Maar nu komt het probleem, in mijn helm past geen bril (die armpjes passen niet tussen mijn kop en de helm).
Een ander vizier zie ik ook niet zo zitten, aangezien het zonnige weer best wel zeldzaam is in nederland ;) , en een andere helm, die wel geschikt is voor brillen ook niet.

Maar ik ken de film the matrix, en als ik mij goed herinner had die neger een zonnebril opp, die klemde op zijn neus ofzoiets, maar het ding had alvast geen armpjes :) . Waar koop je dat spul :?
 
Ik ben een tijd op zoek geweest naar zo'n bril.
Bleek dat alle opticiens die dat spul ooit hadden verkocht daar spijt van hadden als haren op hun hoofd. Dat knijpsysteem scheen namelijk nogal snel rot te worden.
 
Ik ben een tijd op zoek geweest naar zo'n bril.
Bleek dat alle opticiens die dat spul ooit hadden verkocht daar spijt van hadden als haren op hun hoofd. Dat knijpsysteem scheen namelijk nogal snel rot te worden.


Of krijg je er een gare neus van :P

Maar het blijft imo een mooie oplossing :)
 
als je per sé die bril van morpheus wil, (die "neger" uit the matrix) moet je ff op google zoeken naar "matrix merchandise" of iets in die richting.
 
Ja, maar weet je nu ook waar je dat ding kan aanschaffen?
Niet dat ik hem zelf nodig heb, want ik draag al een gewone bril, waar gewoon mijn opzetzonnebrilletje op gaat.

PS kan me moeilijk voorstellen dat je geen bril op kan krijgen met jouw helm. Gaat sowieso nie echt gemakkelijk.
 
Ah ja, dat gepriegel ken ik ja :X
'kheb zo'n brilleke met van die dunne pootjes die zich amper laten sturen. Soms gaat het in een keer goed, een andere keer staat ik 5 minuten te pielen. :X

Ziet er trouwens wel tof uit, maar of-ie echt functioneel is....
Als je pech hebt, ken je hem elke 5 minuten recht/terugdouwen naar de plek waartie moet zitten, en da ga ook nie zo lekker met handschoenen aan.
 
ik denk dat je op de motor niet zo last daarvan zult hebben... de wind drukt hem wel tegen je neus
 
Ik denk dat ik eerst eens wat opticiens of sportzaken langsga, misschien hebben zij wat soortgelijks,wie weet.
 
heb een zonnebril bij vroom en dreesman gekocht waar je de isolatielaag van de armpjes kan af kan trekken. hou je heel dunne maar sterke arpjes over die je moeitelos met helm op kan dragen en ze snijden niet in je hoofd. ze kosten 10 euro ofzo 8-)
 
weet iemand trouwens waar je zo'n amerikaanse motoragent bril kan vinden die spiegelt en niet zo tering duur is, ben er gek op, maar heb die nergens kunnen vinden '(
 
ik heb er 1 van ray-ban.
toendertijd in curacao gekocht.
maar moet denk ik ook wel op het internet te vinden zijn :)
probeer eens google.
 
Ik heb gewoon zo'n sinner gevalletje wat ik onder me helm doorvrot en da gaat ook goed hoor. gewoon een bril nemen met rechte poten.
 
Heb nu brilleke van Oxydo, maar ben er niet 100% tevreden over. Deze brillen schijnen gedragen te worden leden van Team Aprillia, maar of zij ze wel lekker vinden zitten...
Er zitten rechte en stevige armpjes aan, maar ze zijn vrij dik. Bovendien klemt de helm de bril in, zodat de hele bril meebeweegt als je de helm beweegt.
Het is te doen, maar zou graag iets beters willen. Het liefst een goudkleurig iridium vizier, maar dat is er weer niet voor mijn Uvex (alle andere Uvexen wel :( ).
Ik heb positieve dingen gehoord over RayBan brillen met een zogeheten 'wraparound' frame, ze zijn wel duur, maar het heeft twee voordelen. Ze hebben monturen in verschillende maten, en de lenzen zijn erg goed. De RayBan die ik in m'n koekblik draag is :} ...

Koz
 
Terug
Bovenaan Onderaan