zonnebril

trinity

MF'er
29 sep 2003
126
0
antwerpen
ik denk dat ik me een zonnebril zal moeten aanschaffen, ik heb immers geen gekleurd vizier, ik rij uiteraard op een ss. welk model hebben jullie, of is dat belachelijk
 
ik denk dat ik me een zonnebril zal moeten aanschaffen, ik heb immers geen gekleurd vizier, ik rij uiteraard op een ss. welk model hebben jullie, of is dat belachelijk


Ik vind deze zonnebril wel vanzelfsprekend voor jouw
47679



:+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n leuke oakley uit Thailand....met een echte oakley zonnebril zou ik niet eens durven rijden..die krengen kosten een vermogen :P
 
Er diverse Bikers brillen te verkrijgen bij de diverse dealers e.d.
Zelf vond ik ze of niet mooi, of behoorlijk aan de prijs. Daarom heb ik in een fietsenzaak een fietsbril (zoals die wielrenners hebben) gekocht, eentje die rechte pootjes heeft zodat ik hem lekker makkelijk kan opdoen met die strakke helm op m'n kop. Bevalt prima, ik heb er veel plezier van :)


foto-fietsbril.gif




Zoiets als dit, maar dan anders.... ;)
 
Rechte pootjes is wel handig. Passen met helm en hij moet natuurlijk cool staan :P

Polaroid glazen kunnen problemen geven in combinatie met een vizier overigens...

Voor de rest UV-werend, maar dat zijn ze tegenwoordig vrijwel allemaal (was vroeger wel anders).

Enne...zonnebril is 's zomers verdomd handig. Minder vermoeiend en je kan ook nog eens je vizier open zetten :)
 
Ik gebruik ook altijd een bril van bij de fietsenmaker.
Daar hebben ze verschillende modellen, tegen een lage prijs. Vraag wel of je die brilletjes mag proberen met je helm op, zodat je zeker bent dat het perfekt past. (makkelijk op en afzetten, niet knellen, zicht onder of boven niet belemmeren.....)
 
Ik gebruik ook altijd een bril van bij de fietsenmaker.
Daar hebben ze verschillende modellen, tegen een lage prijs. Vraag wel of je die brilletjes mag proberen met je helm op, zodat je zeker bent dat het perfekt past. (makkelijk op en afzetten, niet knellen, zicht onder of boven niet belemmeren.....)

Helm meenemen naar de fietsenzaak dus, ookal staat dat wat dom raar.
Heb ik dus wel gedaan, de man herkende me toch niet ;)
 
Ik heb een "Killer Loop Payback" bril (jaajaa) Lijkt wel wat op die van in de Matrix.
http://www.ultimateshades.com/killerloop/payback.htm
http://www.killerloopeyewear.com/Netherland/HomePageNetherland.html

payback.jpg


Ik heb deze toevallig ergens gevonden toen ik op zoek ging naar een goede bril voor op de motor. Ik zocht voornamelijk naar een bril die wat is meegevormd met je hoofd, en met flexibele "steeltjes". Degene die ik nu dus heb, heeft zeg maar licht rubberen steeltjes zodat ie perfect meebuigt in m'n helm, je voelt het ding totaal niet. Toen ik 'm kocht heb ik in de winkel eerst de bril geprobeerd met m'n helm op. Kost wel bijna 100,- Euro'tjes, maar goed. Erg fijne bril!
 
Ik heb dezelfde zonnebril op als met wintersport. Deze is best flexibel, houd heel goed schitteringen tegen, maar is niet erg donker zodat ik hem ook 's avonds op kan zetten. 8-)
Klein nadeeltje is dat de pootjes een beetje dikke antislip hebben, zodatie met wintersport niet van mn hoofd vliegt. Hierdoor is hij en beetje lastig op te zetten onder mn helm.
 
Ik heb een Serengeti.
Kost een paar centen maar het is wel het summum!
Met dank aan Dee-man voor zijn vakkundige hulp bij het uitzoeken. 8-)
0.81387989_ItemLargeImg.jpg
 
Ik heb zo'n goedkope van de wizzl (van die winkels op het station) Omdat ik em mn helm in prak heb ik zelf de pootjes wat ge-origamiet en het zit nu perfect.. heb em al bijna een jaar, en dat voor 6 eurootjes..
 
ik heb een goedkope bij de V&D gekocht. Hoe duurder de zonnebril hoe eerder hij kapot is..... :)
 
Hoe anders dan...?? :P ??


Nououou,,, :+
:} Zo éen heb ik ook maar dan weer anders!!! ,
wel fijn als de zijkant dicht is, als het stuifzand niet meer in je ogen waait etc.
Gekocht als veiligheidsbril met kromme pootjes, kreeg er rechte pootjes bij, totaal prijs van 5 euro in een zaak voor bedrijfskleding e.d.
Vooral als je met een "Potje"rijdt dan heb je wel een bril nodig !
:}
gr.fr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan