Zonta van den Goorbergh

Heb je ook een bron?

Van den Goorbergh zal later deze maand (17 en 18 november) tijdens de eerste IRTA wintertest in Jerez de la Frontera nog één keer met de NTS machine gaan testen alvorens het tweetal begin 2022 voor het eerst in actie zal komen met hun nieuwe Kalex RW Racing GP machine.
 

Van den Goorbergh zal later deze maand (17 en 18 november) tijdens de eerste IRTA wintertest in Jerez de la Frontera nog één keer met de NTS machine gaan testen alvorens het tweetal begin 2022 voor het eerst in actie zal komen met hun nieuwe Kalex RW Racing GP machine.
top, dank!
 
Ik verwacht er op die leeftijd nog niet veel van. Hopelijk kan hij tegen eind van het seizoen mee met het peleton. Dat zal al niet meevallen in zo'n extreem competitieve klasse. Ik denk niet dat het eerlijk zou zijn om er meer van te verwachten.
Ik vraag me ook af of je in de Moto2 genoeg tijd krijgt om de weg naar de top te vinden(dat zal toch de bedoeling zijn?) Maar daar zal kamp vd Goorbergh wel beter zicht op hebben en goed over hebben nagedacht.
Ik hoop in ieder geval op een mooie stijgende lijn!!
 
Zonta is nog erg jong, tijd genoeg om zich verder te ontwikkelen. En dat hij gelijk in moto 2 het GP wereldje induikt is volgens mij een plus.
Stapje voor stapje, zo zal Jurgen het ook voorhebben met zijn zoon. En of Zonta over een aantal jaartjes de top kan bereiken ???? de tijd zal het leren. Mijn zegen heeft ie :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan