Zonta van den Goorbergh

Ja gezien de resultaten snap ik wel dat je niet meteen met een contract klaar staat
 
  • Eens
Waarderingen: Qken
De rollen bij RW zijn omgedraaid tijdens de zomerstop, Barry in het begin van het seizoen uitstekend en Zonta na de zomer steeds beter. Vandaar ook het puntenverschil...
We gaan het zien wat er de laatste 3 races gaat gebeuren. Wat mij betreft verdiend Zonta zijn plekje wel. Moeizame start van het seizoen maar wel veel progressie laten zien.
 
Wat mij betreft mag Zonta ook wel naar een ander team. Hij is na twee jaar volwassen genoeg om zich staande te houden in een onbekend team zonder Nederlands sprekende mensen lijkt mij. Zo hoog heb ik RW nou niet staan.
 
American RacingFantic MotorGasGas Aspar TeamElf Marc VDS Racing TeamMT Helmets - MSi Race TechIDEMITSU Honda Team Asia
#16 Joe Roberts#44 Arón Canet#28 Izan Guevara#12 Filip Salač#11 Sergio García#34 Mario Aji
#33 Rory Skinner???????#96 Jake Dixon#14 Tony Arbolino#79 Ai Ogura#35 Somkiat Chantra
Italtrans Racing TeamLiqui Moly Husqvarna Intact GPPertamina Mandalika SAG TeamRed Bull KTM AjoGresini Racing Moto2Correos Prepago Yamaha VR46 Team
#10 Diogo Moreira#8 Senna Agius#5 Jaume Masiá#13 Celestino Vietti#18 Manuel González#?? Ayumu Sasaki
#71 Dennis Foggia#15 Darryn Binder#64 Bo Bendsneyder#53 Deniz Öncü#75 Albert Arenas???????????????????
Fieten Olie Racing GPForward RacingSpeedup Racing
#7 Barry Baltus??????#21 Alonso López
#84 Zonta van den Goorbergh????????#54 Fermín Aldeguer


1 x Fantic nog vrij, rumoer is Rinaldi.
2 x Forward, waarvan 1x waarschijnlijk Escrig
1x Yamaha VR46, rumoer Digi.

Zeg nooit nooit, maar denk toch dat Fieten beste optie is voor hem.
Overigens niet mijn overzicht, dus pak me niet op fouten.
 
Wat mij betreft mag Zonta ook wel naar een ander team. Hij is na twee jaar volwassen genoeg om zich staande te houden in een onbekend team zonder Nederlands sprekende mensen lijkt mij. Zo hoog heb ik RW nou niet staan.
Heel mooi dat RW er is, een Nederlands team in de GP’s is niet zo maar wat!
 
Heel mooi dat RW er is, een Nederlands team in de GP’s is niet zo maar wat!
We mogen die paar Nederlandse ondernemers die een GP of WSBK team gerund hebben in het verleden en nu nog runnen erg dankbaar zijn inderdaad. Die mensen steken hun nek uit in een hele krappe markt voor motorfabrikanten. Petje af. En RW heeft hele mooie stappen gemaakt sinds ze gebruik maken van een Kalex frame.
 
American RacingFantic MotorGasGas Aspar TeamElf Marc VDS Racing TeamMT Helmets - MSi Race TechIDEMITSU Honda Team Asia
#16 Joe Roberts#44 Arón Canet#28 Izan Guevara#12 Filip Salač#11 Sergio García#34 Mario Aji
#33 Rory Skinner???????#96 Jake Dixon#14 Tony Arbolino#79 Ai Ogura#35 Somkiat Chantra
Italtrans Racing TeamLiqui Moly Husqvarna Intact GPPertamina Mandalika SAG TeamRed Bull KTM AjoGresini Racing Moto2Correos Prepago Yamaha VR46 Team
#10 Diogo Moreira#8 Senna Agius#5 Jaume Masiá#13 Celestino Vietti#18 Manuel González#?? Ayumu Sasaki
#71 Dennis Foggia#15 Darryn Binder#64 Bo Bendsneyder#53 Deniz Öncü#75 Albert Arenas???????????????????
Fieten Olie Racing GPForward RacingSpeedup Racing
#7 Barry Baltus??????#21 Alonso López
#84 Zonta van den Goorbergh????????#54 Fermín Aldeguer


1 x Fantic nog vrij, rumoer is Rinaldi.
2 x Forward, waarvan 1x waarschijnlijk Escrig
1x Yamaha VR46, rumoer Digi.

Zeg nooit nooit, maar denk toch dat Fieten beste optie is voor hem.
Overigens niet mijn overzicht, dus pak me niet op fouten.
Rinaldi blijft in SBK
NEW TEAM, SAME MANUFACTURER: Rinaldi signs for Motocorsa Racing for 2024
 
American RacingFantic MotorGasGas Aspar TeamElf Marc VDS Racing TeamMT Helmets - MSi Race TechIDEMITSU Honda Team Asia
#16 Joe Roberts#44 Arón Canet#28 Izan Guevara#12 Filip Salač#11 Sergio García#34 Mario Aji
#33 Rory Skinner???????#96 Jake Dixon#14 Tony Arbolino#79 Ai Ogura#35 Somkiat Chantra
Italtrans Racing TeamLiqui Moly Husqvarna Intact GPPertamina Mandalika SAG TeamRed Bull KTM AjoGresini Racing Moto2Correos Prepago Yamaha VR46 Team
#10 Diogo Moreira#8 Senna Agius#5 Jaume Masiá#13 Celestino Vietti#18 Manuel González#?? Ayumu Sasaki
#71 Dennis Foggia#15 Darryn Binder#64 Bo Bendsneyder#53 Deniz Öncü#75 Albert Arenas???????????????????
Fieten Olie Racing GPForward RacingSpeedup Racing
#7 Barry Baltus??????#21 Alonso López
#84 Zonta van den Goorbergh????????#54 Fermín Aldeguer


1 x Fantic nog vrij, rumoer is Rinaldi.
2 x Forward, waarvan 1x waarschijnlijk Escrig
1x Yamaha VR46, rumoer Digi.

Zeg nooit nooit, maar denk toch dat Fieten beste optie is voor hem.
Overigens niet mijn overzicht, dus pak me niet op fouten.
Digia waarschijnlijk MotoGP Repsol Honda, de enige coureur met ervaring in de MotoGp die beschikbaar is.
Forward moet je niet willen, zie Ramirez dit weeken!
VR46 is een goed team..., maar vermoed dat ze daar een Italiaan of Aziaat willen...

American Racing heeft ook nog een plekkie...

RW lijkt mij voor Zonta de beste optie, ze kennen elkaar en spreken dezelfde taal...
 
Digia waarschijnlijk MotoGP Repsol Honda, de enige coureur met ervaring in de MotoGp die beschikbaar is.
Forward moet je niet willen, zie Ramirez dit weeken!
VR46 is een goed team..., maar vermoed dat ze daar een Italiaan of Aziaat willen...

American Racing heeft ook nog een plekkie...

RW lijkt mij voor Zonta de beste optie, ze kennen elkaar en spreken dezelfde taal...
Het merendeel van de monteurs heeft een andere nationaliteit bij RW.
 
Dat zijn wel serieuze kanonnen inderdaad, die heeft MvdM niet volgens mij :+:+
_O-

De meeste coureurs niet, en behalve flinke bovenbeenspieren, een fitte core en een setje goede triceps heb je er ook niets aan met de motorsport.
Het werkt eerder tegen.
Fit zijn ze natuurlijk wel allemaal. :9

(Vroeger in de sport ook 'Mr. Fitness' .. James Roseland en Randy de Puniet)
 
_O-

De meeste coureurs niet, en behalve flinke bovenbeenspieren, een fitte core en een setje goede triceps heb je er ook niets aan met de motorsport.
Het werkt eerder tegen.
Fit zijn ze natuurlijk wel allemaal. :9

(Vroeger in de sport ook 'Mr. Fitness' .. James Roseland en Randy de Puniet)
Ik moest even denken aan een moment, geen idee wanneer of waar. Maar MvdM was het heel even niet eens met een actie van een andere coureur en leek evn verhaal te halen, ik denk dat het in een kwalificatie was. De ander was daar echter niet van onder de indruk en MvdM druipte snel weer af.

Dan helpt het wel degelijk om armen als boomstammen te hebben. ;):P
 
Ik moest even denken aan een moment, geen idee wanneer of waar. Maar MvdM was het heel even niet eens met een actie van een andere coureur en leek evn verhaal te halen, ik denk dat het in een kwalificatie was. De ander was daar echter niet van onder de indruk en MvdM druipte snel weer af.

Dan helpt het wel degelijk om armen als boomstammen te hebben. ;):P
Dat heeft hij niet van z'n vader Henk ....die heeft armen zoals Schwartzennecker....en Sterk.
 
Wat is Zonta weer allemaal aan het doen dit weekend? Is weer terug bij af lijkt het.
Ben ook benieuwd wanneer er er keer nieuws naar buiten komt over volgend jaar. Nog steeds niets definitiefs volgens mij.
Wellicht knaagt dat ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan