- Onderwerp starter
-
- #276
Nee dat is de oude nieuwe.weet inmiddels de leuke weggetjes wel te vinden hier in de buurt, maar zo mooi als in een heuvel/berggebied wordt het natuurlijk nooit.
is dat nou weer een nieuw kontje?
Dit is een plaatje van een 1200 voor de volgorde van onderdelen weet niet of je er wat aan heb,en zag ook op een ander plaatje dat het kogellager er best wel diep in zit mischien dat daar de fout zit hoop dat dit wat helpt succes met uit zoeken.[afbeelding]
Dat lijkt er meer op ja! Ga ik morgen proberen, thanks!
Nou, die heb ik maar die geeft dus ook het verkeerde weer. Dat is dus het hele vreemde eraan. Overal waar ik plaatjes tegen kom zijn de 'verkeerde' die ook op CMSNL staan.
Ondertussen heb ik ook bericht gekregen van Schepers motoren en die geeft ook aan dat hij in elkaar moet zoals jij aangeeft. Zou het kunnen omdat ik een 2001 model heb terwijl ze oorspronkelijk maar tot 2000 zijn gemaakt of heb ik gewoon een model wat een jaar later pas op kenteken is gezet.
Wat is je framenummer
Staat er Y in of K1
Y = 2000
K1 = 2001
Nav je framenummer moet je de juiste artikelen hebben
Tussen de 1100 en 1200 achterbrug is namelijk een wezenlijk verschil te vinden qua opbouw.
Maar volgens mij heb je de juiste gevonden via CMSN en zal het misschien liggen aan metaalverbuiginf
Geen idee dus
JKAZRT10CCA heb op het frame staan Geen Y of K1 dusOndertussen zit alles weer zoals het hoort, geen speling en ziet het er schitterend uit
Enige klote is dat het rubbere membraan in het rempotje van de achterrem te groot is geworden en ik die ook opnieuw moet bestellen. Nog even wachten met rijden dus
Ja, zo zit hij nu inderdaad. En dat past zonder problemen en zonder enige speling.
Ik snap niet, dat er niemand is met een 1100 geen werkplaats boek heeft en even een plaatje post
een forum is er toch om elkaar een beetje te helpen met dit soort dingen
ik vind een zwarte brug echt supervet.
Zou goed passen op mijn Jack Daniels Rex
Ik dacht wel even een boekwerk te moeten bijlezen maar dat viel tegen
Afgelopen 3 dagen mogen sturen in Limboland, uitstapje gemaakt naar Duitsland en België.. Eerste keer lang weg met de ZRX en ondanks het extra gelpad (overblijfsel vanuit m'n paardrijdperiode) op m'n zadel een aardig houten reet gekregen. Misschien toch m'n zadel laten herbekleden/aanpassen. Iemand ervaring mee? Waar moet ik aan denken qua prijs?