Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

zo na gister laat thuis te zijn gekomen maar vanmorgen als een dolle naar de garage gerend om te monteren wat gister is binnen gekomen uit de usa....
 
Mooi speelgoed! weer wat extra bling

Welkom Martijn en gefeliciteerd met je nieuwe aubergine ik zal je toevoegen aan de OP

van het weekend veels te druk gehad dus uiteindelijk geen meter kunnen rijden... vandaag wel weer
 
Ja, de voetsteunen vervangen voor originele exemplaren.

Vorige week ook gedaan, staat een stuk netter bij de donkere ZRX'en



[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zadel is binnen staat netjes groen bij groen

Sjiek!

zo na gister laat thuis te zijn gekomen maar vanmorgen als een dolle naar de garage gerend om te monteren wat gister is binnen gekomen uit de usa....[afbeelding]


Jaaaahh, mooi!!! Maar dat had ik al op FB aangegeven
 
Nou, nieuwe benzinekraan is in ieder geval niet nodig. Er is water in mijn tank gelopen, het afwateringsslangetje bij de tankdop zat verstopt en nu is er regenwater in de tank gelopen. Via de reservestand een liter benzine afgetapt en de vier vlotterbakken leeg gehaald maar echt lopen doet hij nog nog niet. Morgen maar even heel de tank leeg halen en verse benzine erin en de vlotterbakken weer legen
 
~
 
één keer gehad, bij aftappen van de vlotterbakken zag je mooi een laagje water onderin staan... inderdaad alles leeg en weer vullen met het goede spul
 
 
Zover is het gelukkig nog niet. Wilde ook nog een andere tankdop hebben, zonder sleutel maar dat is gelukkig ook nog geen must
 
En hij loopt weer

Tank leeggehaald, vlotters leeg en verse peut erin. 1e druk op de knop en hij liep weer
 
Clutch covers zullen niet goedkoop zijn maar wel heeeeeel mooi


Ondanks de regen gister nog even een ritje gemaakt, hij rijdt weer als vanouds. Ben ondertussen maar weer aan het sparen voor wat winterupgrades. Dynojet/Tovami-kit met losse K&N-pods, Kwick advancer, verwarmde handsvaten en de velgen krijgen een nieuwe coating. Zandstructuur in het midden zoals de achterbrug en 70% glans aan de rand net als het frame.

En dan heel misschien nog ZZR nokkenassen, maar dan lever ik koppel in onderin en ik weet niet of ik dat wel wil (geen idee ook of ik wat van merk, van dat verlies)



 
Laatst bewerkt:
best lekker rijden nog toch?

ik denk persoonlijk dat een vering upgrade je meer plezier gaat geven dan meer paardjes
 
Vering staat ook op de planning, wil even kijken wat Hyperpro kan bieden in ruil voor fotowerk

Maar ik lees wat dingen over Racetech in de USA over revalven van de vork en goede verhalen over Bitubo dempers. Mocht Hyperpro niets worden gaan we daarvoor doorsparen
 
gold valves zijn inderdaad een optie voorin, of even doorsparen en een nier verkopen voor een setje öhlins

bitubo groepsaankopen zijn diverse keren voorbij gekomen, laatst ook voor öhlins. YSS is ook nog een optie voor achter, tegen een gunstige prijs. Volgens mij heeft Goerion een setje YSS op z'n blauwe zrx... bevalt dat Joost?

de standaard schokkers achter zijn niet echt slecht, de voorvork is niet zo geweldig. Goede basisinstelling is compressie demping helemaal uitdraaien en rebound bijna helemaal indraaien. Verse olie en veren op de juiste sterkte helpen ook.