Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Zaterdag 'even' naar Dortmund gereden en zonder problemen thuis gekomen, nou ja, op wat mankementen aan het vervoer na dan.
Had van een groot bedrijf als Bo-rent minimaal een normaal zittende en rijdende auto verwacht, eerste en laatste keer dat ik daar geld aan geef. Een aanhanger wilde ik niet gebruiken, vanwege de snelheid, maar vooral omdat ik dan bij elke hobbel met geknepen billen zou zitten. Dat was voor een uurtje wel te doen, maar niet voor 3 .
Maar goed, de motor was precies zoals beschreven en staat voorlopig lekker in de garage, volgende maand naar de RDW.


 
Laatst bewerkt:

Yss is ook goed hoor ik inderdaad maar Bitubo iets beter en scheelde ook niet veel in prijs.

Moet ik eerlijk zeggen dat ik het zo goed allemaal niet nodig heb, een upgrade van Hyperpro zal al een flinke verbetering zijn en dan stop ik de rest van de centen wel in het mooi maken
 



Gewoon een uppside down erin....
 


Eerst maar eens afwachten wat de clutchcovergaat kosten....en dan maar laten afleveren in de usa...smokkelen ze hem maar mee...ben niet zo van btw,invoer en handelingskosten betalen zeg maar....
 
Nu rustig op zoek naar paddockstands. Iemand die een goeie tip heeft? Die dingen van 30 euro vertrouw ik niet en liever iets duurzaams, bijvoorbeeld KernStabi maar dan bij voorkeur in NL.
 
Nu rustig op zoek naar paddockstands. Iemand die een goeie tip heeft? Die dingen van 30 euro vertrouw ik niet en liever iets duurzaams, bijvoorbeeld KernStabi maar dan bij voorkeur in NL.


Powertools heereveen...dubbele functie...kun je voor en achter gebruiken..heb ik.ook..
 
Als dit blok er onder komt wil ik er wel over na denken anders blijven we lekker op het koppelbeest rijden eigenlijk is er geen betere dan de zrx
 
Eigenlijk kan je net zo goed een knappe ZEPHYR1100 kopen,als je snel kijkt lijkt hij er wel erg op
 
vind hem wel geslaagd eigenlijk alleen waarschijnlijk weer zo klein dat een beetje format ollander erop zit alsof het een bmx is

215 kilo afgetanks is wel een nette waarde, met bijna hetzelfde vermogen als de zrx (standaard dan)

Mooie wielen en radiale remmen!
 
Moet hem straks als ie er is maar es goed bekijken vind de fork partij met de klauwen wel mooi en deze gaat ook wel.
 
En hopen dat er een naast je komt staan van de zomer bij het stoplicht kijken wie er het eerste weg is ik denk toch dat ik win op de ZRX,laat het maar snel voorjaar worden.
 
Ja, hij is op zich wel tof maar aan de andere kant ook weer niet. Veel te nieuwe radiale klemmen erop, USD-vork, wielen afgekeken van Galespeed. Neen, niet mijn ding.