Niet op de zaken vooruitlopen. Als je hier aan begint moet je het ook goed doen natuurlijk, dus wacht rustig af maar zit in de planning.Eerst de andere zijde ook maar ff doen. Lekker klussen volgende week.ziten een paar mooie tussen Jan
Zeker blijven posten over de verbouwing, leuk om te zien! komt toch nog wel een dwarsbalkje in hopelijk?
Komt nog een stukie aan hoor anders kan de passagier niet zitten.Tuurlijk gewoon doorposten. Knap dat je toch altijd bezig blijft.
Btw1 het frame wordt steeds korter... :-)
Btw2 de witte ZRX vindt ik supergaaf zo met de uitlaat in de kont verwerkt...
Komt nog een stukie aan hoor anders kan de passagier niet zitten.
Inspiratie ?
[afbeelding]
[afbeelding]
en omdat t kan
[afbeelding]
[afbeelding]
toch wel lekker zo n ding ,t maakt niet uit, het weer, welke weg oid, pekel onbelangrijk,
je hoeft er niet zuinig op te zijnnog ff lekker gereden,heerlijk
T maakt t altijd een beetje lomp met die sneeuwschuivers eronder imo,
maar ja, dat is een kwestie van smaak en dat heb ik gelukkig niet
@ all,FIJNE DAGEN
p.s
Ik ben nog op zoek naar een Akra oid bochtenset,
als iemand wat heeft liggen toevallig
en ik ga toch maar aan die rotpods beginnen om de
laatste paar p.ktjes eruit te trekken, hij moet over de 140 p.k
Die XT????
Jij ook de beste wensen Jan
Heb je het over krukas of achterwiel peekaa's? Voor het achterwiel dan volgens mij heb je wel zzr nokkenstokken en carburateurs nodig, dubbele klepveren en de zzr cdi om aan die warden te komen.
volgens de grafieken geen verschil, maar subjectief lijkt men nog wel eens te voelen dat ie onderin minder sterk is, maar dat zal waarschijnlijk zijn doordat er bovenin een bak meer in zit. Misschien dat bij deelgas minder porrie aanwezig is... dat weet ik niet.
merk je met die zzr nokkenassen ook dat je in onderin en in het middengebied minder vermogen hebt tov de originele nokkenassen ?