Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!


Hela Highking, heel veel plezier met de ZRX!!
Dat je er nog maar lang plezier van mag hebben!!

Grtz Eagle..
 
pfff, vanochtend reed ik achter/in een kettingbotsing op de A9, vrachtwagen schoof er op hoge snelheid tussendoor... met een paar slalom bewegingen gauw tussendoor geglipt en doorgeknald, geen zin om geprakt te worden. elke keer hetzelfde daar

wordt je wel lekker wakker van, maar ik sla dit graag over
 
Thanks Eagle! Komt vast goed!

Deze? Heftig, maar fijn dat jij heelhuids door kon.
 
Laatst bewerkt:
yup. zo te zien verder geen gewonden. typisch gevalletje dicht op elkaar rijden en niet goed vooruit kijken. vrij ontnuchterend om te zien hoe weinig mensen op tijd konden stoppen
 
yup. zo te zien verder geen gewonden. typisch gevalletje dicht op elkaar rijden en niet goed vooruit kijken. vrij ontnuchterend om te zien hoe weinig mensen op tijd konden stoppen


Mooi dat je er goed vanaf gekomen bent
 
Dag mede forummers, Sinds kort ben ik in het bezit van een zrx 1100 welke voorzien was van wat voorschade, o.a. de tellerunit miste, nu wil ikzelf een dashbord maken met controlelampje, alleen weet ik niet welke kleur draden waar voor zijn die naar de controlelampjes gaan ik heb alleen een stekker , heeft iemand misschien een schema of weet welke kleur waar voor is? alvast hartelijk dank!
 
Vandaag 2 dingen ontdekt aan de ZRX:
1: van die 19L tankinhoud is best een groot deel reserve.
2: de stationair regelknop zit op een erg onhandige plek.

Langs de A8 was de benzine op, dus ik dacht hem even op reserve te draaien. Dat lukte niet. Eenmaal aan de kant van de weg kreeg ik hem nauwelijks gestart omdat ik stationair ontregelt had...

Uiteindelijk ging er na 230km nog niet eens 13L in.
 

waarom lukte dat niet op reserve draaien ? van on naar prime , even wachten en dan pas naar reserve
Stationair regelknop is ook geen benzine kraan

greetz
 
Ik draai de kraan gewoon in ene keer door ,geen probleem


Ziet er goed uit Jan


tnx




Wanneer haalt die Hofland de adv. er is af
 
Laatst bewerkt door een moderator:
waarom lukte dat niet op reserve draaien ? van on naar prime , even wachten en dan pas naar reserve
Stationair regelknop is ook geen benzine kraan

greetz
Omdat ik aan de verkeerde knop zat te draaien, want als je 120 rijdt en in een flits die knop zoekt dan pak je gemakkelijk de verkeerde.
 
Ik draai de kraan gewoon in ene keer door ,geen probleem
Is het ook niet als je 'm op de tast weet te vinden, maar da's het mooie van wennen aan een nieuwe fiets.

Wanneer haalt die Hofland de adv. er is af
I know it not. De foto die ze van mij gemaakt hebben staat ook nog steeds niet op Facebook. Sjongejongejongejonge!
 
Is het ook niet als je 'm op de tast weet te vinden, maar da's het mooie van wennen aan een nieuwe fiets. I know it not. De foto die ze van mij gemaakt hebben staat ook nog steeds niet op Facebook. Sjongejongejongejonge!

nounoupoepoe
 
yup. zo te zien verder geen gewonden. typisch gevalletje dicht op elkaar rijden en niet goed vooruit kijken. vrij ontnuchterend om te zien hoe weinig mensen op tijd konden stoppen


Zit dagelijks op de weg(internationaal),rijd tegenwoordig met een dashcam...wat een mongolen tegenwoordig...kan elke dag een ongeluk hebben zonder dat het ook maar mijn schuld kan zijn.

De 1 zit op zijn telefoon,de ander met lippenstift of make up....zweer het je zie van alles en kijk nergens meer van op..
 



Ik ben het verkeer zo zat aan het worden.
Geen dag gaat voorbij of ik erger me dood aan al die mobiel kijkende idioten
 
Omdat ik aan de verkeerde knop zat te draaien, want als je 120 rijdt en in een flits die knop zoekt dan pak je gemakkelijk de verkeerde.
Hoe dan

Een dikke draaiknop alsof je oma’s gasoven dichtdraait of een heel klein ienemienie knupske die ik bijna niet kan vinden als ik op de motor zit.


Toch knap van je