ZRX trefpunt deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ spiraldive . Ton ik heb je een pb,tje gestuurd met een betere foto .grts rob
 
Alweer deel 5! begint al een aardige collectie te worden zo ja. Misschien ben ik er de 10e ook wel bij, dan kom ik uit ijmuiden, dus via amsterdam A1. Als ik met iemand mee kan rijden hou ik me aanbevolen. Hoewel dat mac-voer van mij achterwege mag blijven.

Eventueel kan ik wel een routetje opsnorren en in de garmin zetten :)


dat zou super zijn, wat betreft de mc zou ik zelf ook liever ergens een terrasje pikken en daar vertoeven!!!
 
APELDOORN Zuid
Lange Amerikaweg 72
7332 BR APELDOORN

A1, afrit 20 Apeldoorn-Zuid (de afslag nemend zie je meteen de mc donalds)

Misschien is het aardig en een beetje afhankelijk van de opkomst als we bij de mc afspreken om 12:00 uur aansluitend een paar foto's maken dan een stukje rijden en ergens een terrasje pakken.

Ik neem aan dat iedereen weer rond etenstijd weer thuis wil zijn.
 
is goed Ton , grts rob

Dit is je foto in een kleiner formaat, zodat ik deze in de afbeeldingen kan uploaden:

full
 
APELDOORN Zuid
Lange Amerikaweg 72
7332 BR APELDOORN

A1, afrit 20 Apeldoorn-Zuid (de afslag nemend zie je meteen de mc donalds)

Misschien is het aardig en een beetje afhankelijk van de opkomst als we bij de mc afspreken om 12:00 uur aansluitend een paar foto's maken dan een stukje rijden en ergens een terrasje pakken.

Ik neem aan dat iedereen weer rond etenstijd weer thuis wil zijn.


Hier ben ik het helemaal mee eens!!!
 
@SPIRALDIVE. Ton bedankt vakwerk uit stolwijk , zoals we gewent zijn van je. grts rob
 
@Spiraldive ,Als er iemand is die me een redelijke prijs geeft is die eigenaar. een tweede waar zoveel aan gedaan is vindt je niet snel. en nog een hele vracht reseve delen o.a , een heel compeet plaatwerkset met tank ,1200 wielenset gepolyst, 2x uitlaatsysteem,rem en schakelset,2 buddysits, en nog veel meer om nu op te noemen .
 
Hoi allen,

ik stel de volgende vraag ff voor een maat van me, die het niet zo op fora heeft, maar toch graag bij mede-zrx-rijders wat wil nagaan:

hij rijdt een ZRX1200S uit 2002 en kan via een aanbieding (nu € 329,= alles incl.) een set Dunlop RoadSmarts kopen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze band onder een ZRX1200, en zoja, wat is jullie mening?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr Ivar
 
ivarpiet,

Ik kan je geen antwoordt hierop geven. Rij mijn hele leven op bridgestone banden en heb hier nooit problemen mee gehad.
 
@Spiraldive ,Als er iemand is die me een redelijke prijs geeft is die eigenaar. een tweede waar zoveel aan gedaan is vindt je niet snel. en nog een hele vracht reseve delen o.a , een heel compeet plaatwerkset met tank ,1200 wielenset gepolyst, 2x uitlaatsysteem,rem en schakelset,2 buddysits, en nog veel meer om nu op te noemen .


Hoi Rob,

wat noem je een redelijke prijs?
 
damn, heb zaterdag al een andere afspraak staan, helegaar vergeten :/

Had er iemand toevallig nog bougiekabeltjes liggen?
 
damn, heb zaterdag al een andere afspraak staan, helegaar vergeten :/

Had er iemand toevallig nog bougiekabeltjes liggen?

Zaterdag is niet belangrijk... Zondag is de grote dag!!! Hoop dat ik tegen die tijd weer beter ben, want zit al de hele week ziek thuis. Dat krijg je wanneer je te lang doorloopt met een eenvoudige verkoudheid ;(
 
Hallo ZRX mannen ik heb al een berichtje gezet in trefpunt deel 4, ik ben nieuw hier, ik had me al voorgesteld in de rubriek nieuwe gebruikers, hier; Ik stel me voor . In trefpunt 4 had ik een vraag aan Hans,Kawa 14, over duovoetsteunverlagers, bedankt voor je reactie Hans, ik ga ze nu ook zelf maken, maarja, die dikke schoorsteenpijp zit toch wel in de weg, en als je het te laag uit laat komen dan gaan haar laarzen wegslijten op het asfalt denk ik, en ik kom in de knel met mijn voeten, ik ga dat even uitvogelen..., oja, die ZRX meeting is dat a.s. Zondag in Apeldoorn? en wat is dan de lokatie? kan ik niets over vinden, lijkt me leuk om dan ook te komen,. groetjes, Arie
 
Hallo ZRX mannen ik heb al een berichtje gezet in trefpunt deel 4, ik ben nieuw hier, ik had me al voorgesteld in de rubriek nieuwe gebruikers, hier; Ik stel me voor . In trefpunt 4 had ik een vraag aan Hans,Kawa 14, over duovoetsteunverlagers, bedankt voor je reactie Hans, ik ga ze nu ook zelf maken, maarja, die dikke schoorsteenpijp zit toch wel in de weg, en als je het te laag uit laat komen dan gaan haar laarzen wegslijten op het asfalt denk ik, en ik kom in de knel met mijn voeten, ik ga dat even uitvogelen..., oja, die ZRX meeting is dat a.s. Zondag in Apeldoorn? en wat is dan de lokatie? kan ik niets over vinden, lijkt me leuk om dan ook te komen,. groetjes, Arie


Hallo Arimoto,

Zondag is het om 12.00 uur bij de Mc Donalds Apeldoorn Zuid.

Google Maps


Misschien tot dan...???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan