Zuid Nederland: "Newbie toer pre-winter editi

Stemmen is vanaf heden zinloos ;)

  • -

    Stemmen: 9 28,1%
  • zondag 26 sept

    Stemmen: 23 71,9%

  • Totaal aantal stemmers
    32
[...]
Hoe denk je dat hij zijn motor gestart krijgt? :P
... ik heb er zelfs een foto van! ;)


Het bewijs O-)

full


;)
 
[me]"ons Lianneke" is ook weer haar bed uit sinds zaterdag en ziet wat ze heeft moeten missen '( en nu mag ze hier NEWBIE 1, 2 of 3 * members only * KROEPOEK meeting niet eens reageren ;( terwijl ze ook zo graag Niels kroepoek door een rietje had willen zien eten :P ....... :+ [/me]
:^

Ik mag ook niet meedoen Lian...2x moeten afzeggen telt niet mee...

We gaan gewoon onze eigen rit doen...alleen mensen die voor de newbie toers hebben moeten afzeggen ;)


:+
 
Brabantse mutsen... ik vrees dat er toch weer mannen aan te pas moeten komen als ze een bordje tegenkomen met "Welkom in Urk" of zoiets. B|
:+
1 groot voordeel: Vrouwen durven tenminste toe te geven als ze verdwaald zijn, en gaan dan gewoon ergens de weg vragen...




;)
 
Mag ik dit als een compliment opvatten *D .
Helaas kan ik niet bij de Winter Efteling aanwezig zijn :(
Uiteraard is dit een compliment. Ik vind het een mooi portret. Tensive en ik hebben wel vaker samengewerkt (1e fotoshoot, de tweede was ik helaas verhinderd i.v.m. dodelijk motorongeluk tijdens motor-forum weekend in Mühlheim aan de Moezel). Met de Winter Efteling ben ik er wél weer bij.

Gulsun zal wel vaker activiteiten organiseren en anders zien we elkaar wel weer bij één of ander ritje.
 
Een paar foto's gemaakt door motor_muisje en mij:

[foto's]

En toen waren de batterijen leeg... '( ;(
Mooi zo, actiefoto's :) Mooie foto's hoor, vooral deze! Maar had het maar gezegd, ik had 6 reservebatterijen bij me (AA)

Hoezo :? Urk ligt toch in Brabant :? nét onder Tilbabwe als ik me niet vergis O-)
:P :+
Nee joh, Urk ligt vlak langs Eindhoven aan zee! :X

:+

Uiteraard is dit een compliment. Ik vind het een mooi portret. Tensive en ik hebben wel vaker samengewerkt (1e fotoshoot, de tweede was ik helaas verhinderd i.v.m. dodelijk motorongeluk tijdens motor-forum weekend in Mühlheim aan de Moezel). Met de Winter Efteling ben ik er wél weer bij.

Gulsun zal wel vaker activiteiten organiseren en anders zien we elkaar wel weer bij één of ander ritje.
Dat is zeker te hopen. Ga vooral zo door zou ik zeggen *D :}
 
Laatst bewerkt:
Coole pics! 8-)

Vooral die ene die vanaf de motor genomen is :}

Uiteraard is dit een compliment. Ik vind het een mooi portret. Tensive en ik hebben wel vaker samengewerkt (1e fotoshoot, de tweede was ik helaas verhinderd i.v.m. dodelijk motorongeluk tijdens motor-forum weekend in Mühlheim aan de Moezel). Met de Winter Efteling ben ik er wél weer bij.

Gulsun zal wel vaker activiteiten organiseren en anders zien we elkaar wel weer bij één of ander ritje.


Je moet die poser chopper van Chef eens op de gevoelige plaat vast leggen, dat is dat ding dubbel en dwars waard ;)

[me]Phr3ak is niet gauw onder de indruk van choppers, maar van deze wel :9 [/me]
 
Coole pics! 8-)

Vooral die ene die vanaf de motor genomen is :}Je moet die poser chopper van Chef eens op de gevoelige plaat vast leggen, dat is dat ding dubbel en dwars waard ;)

[me]Phr3ak is niet gauw onder de indruk van choppers, maar van deze wel :9 [/me]
*D :} *D :} *D :} *D :} *D :} *D :} *D :} *D
Prak gozer, eerste rondje kroepoek voor jou is van mij :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan