Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh, ik kijk net of er al een datum bekend is voor de "tourtocht voor Daan". Blijkt deze inmiddels wegens gebrek aan inschrijvingen uitgesteld tot komend seizoen! ;( ;( ;(
 
Gisteren na 2 weken eindelijk weer eens een uurtje gereden. CasGas nog gezien en op de terugweg Zoefzuki met Prikkie (denk ik). Ik heb weer lekker de knie aan de grond gehad. Wat is dat toch mooi om te doen :9 :P


Ik had eindelijk weer is tijd om te rijden, dus wou ik even een uurtje sturen op de speelplaats. Kom ik na een paar rondjes al vonkend naar beneden, zie ik opeens een zwaantje rijden aan de andere kant van de weg. Toen ben ik richting de rotonde maar rechtdoor gegaan.. (slechte ervaringen.. :X :X
 
Ik had eindelijk weer is tijd om te rijden, dus wou ik even een uurtje sturen op de speelplaats. Kom ik na een paar rondjes al vonkend naar beneden, zie ik opeens een zwaantje rijden aan de andere kant van de weg. Toen ben ik richting de rotonde maar rechtdoor gegaan.. (slechte ervaringen.. :X :X
Ja, die was ik ook tegen gekomen. Ik ben toen maar even een wat groter rondje gaan rijden. Toen ik terug kwam landde er net een traumahelicopter bij het ziekenhuis. Dat leverde zoveel volk op het viaduct op dat ik maar even een rondje via Vorden heb gereden. Daarna was het wel rustig en heb ik een half uurtje lekker kunnen sturen.
 
@Tov: dat waren wij ja afgelopen zaterdag. Ik dacht jou ook al gespot te hebben. We kwamen van de pitstop dagen bij ten Kate vandaan. Was weer erg gezellig. Mijn motor gratis op de dynobank geweest. wat een geluid :9~ Daar deed ik het eigenlijk voor _O- Morgen maar weer eens op de motor naar het werk *O*
 
stonden ze vanavond te flitsen op de weg naar steenderen vanaf het viaduct? Volgens één van m'n co-piloten wel....

Zo ja, dan ben ik zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar de lul :(
 
Toen ik terug kwam landde er net een traumahelicopter bij het ziekenhuis. Dat leverde zoveel volk op het viaduct op dat ik maar even een rondje via Vorden heb gereden. Daarna was het wel rustig en heb ik een half uurtje lekker kunnen sturen.
Heeft ie massaal publiek bij zijn knee-down, kapt ie er mee... :+
 
stonden ze vanavond te flitsen op de weg naar steenderen vanaf het viaduct? Volgens één van m'n co-piloten wel....

Zo ja, dan ben ik zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar de lul :(

Bij Flitsservice is niks gemeldt, maar wel deze voor vandaag:

radar ge n345 apeldoorn - zuthpen thv hmp 9.8 in middenberm in beide richtingen       19:07:26
 
Bij Flitsservice is niks gemeldt, maar wel deze voor vandaag:

radar ge n345 apeldoorn - zuthpen thv hmp 9.8 in middenberm in beide richtingen       19:07:26
Daar stonden ze de afgelopen week dagelijks, de bekende groene Golf. Ze staan overigens niet in de middenberm, maar in het stukje bos. (Tja, schutkleur...)
 
Hè grappenmaker. Wanneer gaan we weer eens rijden?
Ik heb nog wat verzekeringswerk te regelen. Ik ben nog wel ff bezig met een foto-reportage en het regelen van een politie-verslag vrees ik. -O-
[me]bp_jeannot is ondertussen wel weer in het bezit van een koekblik. *O* [/me]
 
Vanmorgen in De Stentor:

Motoren racen op Zutphense rondweg

Twee motorrijders reden zondagmiddag tijdens een verkeerscontrole bij de rotonde Leesten Westte hard. Zij reden 99 en 116 km/h terwijl 80 is toegestaan. Daarnaast kreeg een motorrijder een bekeuring omdat hij inhaalde op een plek waar dit niet mocht.

Iemand van hier bij betrokken?

[me]Tr@x die de kop boven het artikel zoals gewoonlijk bij de Stentor ( :X ) nergens op vindt slaan....[/me]
 
Die flikkers stonden idd te controleren met een lasergun en verderop een auto..

3 motoragenten erbij...

Ze stonden net in de woonwijk, 1e rontonde..
Je kon ze dus net niet zien staan, ik kwam er met het koekblik langs en zag ze ook pas op de rotonde...

Geluk gehad dat er één of andere opa voor zat zodat ik niet te hard reed..
 
:Y :Y :Y



Parkeerplaats De steeg en blijf daar niet te lang ivm politie of niet CasGas :X :+
 
Laatst bewerkt:
:Y :Y :Y



Parkeerplaats De steeg en blijf daar niet te lang ivm politie of niet CasGas :X :+
Wat heb ik gemist??? :}
Ik heb me laten vertellen dat het vandaag op alle grote wegen rondom Zutphen vergeven was van de zwaantjes. Ik ben er zelf met het koekblik al een aantal tegen gekomen. Ze worden bij de blauwe macht blijkbaar ook gek van onze notulist? :+
Hmm... Ik loop nog te k*tten met mijn koplamp. Geweldige motoren die CBR's, maar oh wee als de koplamp stuk is... :( En met al die gastrijders op het circuit (lasergunners dus...) kan je maar beter zorgen dat de motor OK is! :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan