Zutphen 2006!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het was donker en het enige dat ik nog in mijn spiegels zag was die mega-koplamp van jou motor! Ik ging er maar van uit dat iedereen nog volgde. Ik was dan ook blij te zien dat we nog compleet waren na afloop bij het viaduct. _O- (Waar jij overigens al op huis aan was.)

mooi was die he? :)

en zonder zag ik echt geen ene reet :N
 
Nou heb de hele zomer door hard genoeg gewerkt om nou toch echt wel recht op vakantie te hebben, vind ik althans _O-
Tja, vervelend dat ik het voorlopig dan weer even af moet laten weten wat motorrijden betreft, maar goed, daarna ga ik wel weer een keertje mee, als het nog mag ;) :]

En wat m'n tempo betreft, soms moet je ook je grenzen iets verleggen he, en als het me werkelijk niet zint, dan zie je mij wel weer een keer langs rijden, wanneer jullie al bijna slapend langs de kant op mij staan te wachten _O-
Wat nou, laten afweten??? Die term ken ik niet! O-)
Ik heb begrepen dat je zondag pas weg moet gaat dus je kan zaterdagmiddag nog best je grenzen verleggen! :Y

Ow ja, ik ga trouwens je goede voorbeeld volgen qua vakantie, al pak ik het wat kleiner aan.
[me]bp_jeannot gaat zondag ff knallen in de Eifel *O* [/me]
 
Wat nou, laten afweten??? Die term ken ik niet! O-)
Ik heb begrepen dat je zondag pas weg moet gaat dus je kan zaterdagmiddag nog best je grenzen verleggen! :Y

Ow ja, ik ga trouwens je goede voorbeeld volgen qua vakantie, al pak ik het wat kleiner aan.
[me]bp_jeannot gaat zondag ff knallen in de Eifel *O* [/me]
Ja, zou kunnen, moet ik zaterdagnacht even m'n koffer inpakken, kan ook wel.. hoelaat vertrekken jullie dan? Wat zijn de plannen, misschien dat ik dan nog een ritje overweeg.. Moet ook eerst nog werken, en zeker weten dat ik in ieder geval niets meer uit de winkels nodig heb, word zo lastig boodschappen doen rond middernacht :9~

Doe je goed, ja, lekker genieten van het mooie weer en vrijheid toch?! 8-)
 
Naar mijn reet hoefde je van mij ook echt niet de hele tijd naar te kijken hoor :P
Daarnaast, niet heel sociaal als er 2 mensen weinig tot niets zien, zodat jij wel wat ziet.. :?

Gezien de hoeveelheid licht van die bouwlamp was het meer bedoeld voor degene die voor jou reed... ;(


Ja, zou kunnen, moet ik zaterdagnacht even m'n koffer inpakken, kan ook wel.. hoelaat vertrekken jullie dan? Wat zijn de plannen, misschien dat ik dan nog een ritje overweeg.. Moet ook eerst nog werken, en zeker weten dat ik in ieder geval niets meer uit de winkels nodig heb, word zo lastig boodschappen doen rond middernacht :9~

Doe je goed, ja, lekker genieten van het mooie weer en vrijheid toch?! 8-)

Ik heb zaterdag niet de hele dag de tijd, maar er is voor de hele dag volop zon voorspeld. Dus het maakt mij niet echt uit. Iemand voorkeur voor een tour-tijd?
 
laten we niet mijn lampje gaan becommentariseren.. mijn soesje staat nu te huilen in de schuur! :( !
 
Naar mijn reet hoefde je van mij ook echt niet de hele tijd naar te kijken hoor :P
Daarnaast, niet heel sociaal als er 2 mensen weinig tot niets zien, zodat jij wel wat ziet.. :?


ik zou juist denken dat je voor je meer ziet als ik het groot licht aan heb? :o
 
Ik heb zaterdag niet de hele dag de tijd, maar er is voor de hele dag volop zon voorspeld. Dus het maakt mij niet echt uit. Iemand voorkeur voor een tour-tijd?

Als ik weg mag kan, dan is dat 's ochtends. Ik heb 's middags de verjaardag van mijn kleine neefje en nichtje van 4 (tweeling ook nog). Ze krijgen kaartjes voor K3 en een CD hiervan, ik ben hier al zo'n fan van :r . En NEE ik ga niet met ze mee _O-

Ik ga er vanuit dat jullie 's middags gaan? Als jullie optijd zijn zien jullie mij misschien nog wel mijn knee-pad bewerken. ik heb de smaak nu te pakken, misshien pak ik het KB ook nog wel even mee ;)
 
Ik ga zaterdag naar de cupraces in Assen.

@Retro en Fuse: rijden jullie samen die kant op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan