zwaaien van en naar medemotorrijders

Ik rij BMW (en af en toe een Honda VT600 Shadow). Ik zwaai vanaf beide fietsen naar alle andere motorrijders die ik tegen kom.
Het valt me wel op dat wanneer ik vanaf de BMW zwaai er minder mensen terug zwaaien dan wanneer ik vanaf de VT600 zwaai. Zal ook wel te maken hebben met het BMW imago, want de meeste BMW rijders zwaaien dan wel terug.
En afgelopen weekend op de Shadow kwam ik een groepje tegen op geimporteerde Shadows die me geen blik waardig gunde. Maar dat is hun verlies en niet het mijne.
Ik zou willen zeggen, blijven zwaaien naar iedereen op de motor van welke makelij dan ook.

Zwaai, zwaai.
 
Het valt me wel op dat wanneer ik vanaf de BMW zwaai er minder mensen terug zwaaien dan wanneer ik vanaf de VT600 zwaai. Zal ook wel te maken hebben met het BMW imago, want de meeste BMW rijders zwaaien dan wel terug.


Zwaai, zwaai.

Ga eens op die beemer zitten......








Zit je al?






ZWAAI ZWAAI!

:P

Ik zwaai echt naar iedereen als mijn koppeling niet is ingetrokken.!
 
Ik rij BMW (en af en toe een Honda VT600 Shadow). Ik zwaai vanaf beide fietsen naar alle andere motorrijders die ik tegen kom.
Het valt me wel op dat wanneer ik vanaf de BMW zwaai er minder mensen terug zwaaien dan wanneer ik vanaf de VT600 zwaai. Zal ook wel te maken hebben met het BMW imago, want de meeste BMW rijders zwaaien dan wel terug.
En afgelopen weekend op de Shadow kwam ik een groepje tegen op geimporteerde Shadows die me geen blik waardig gunde. Maar dat is hun verlies en niet het mijne.
Ik zou willen zeggen, blijven zwaaien naar iedereen op de motor van welke makelij dan ook.

Zwaai, zwaai.

BMW ers zwaaien meestal niet terug, voelen zich te goed ofzo....of durfen hun stuur niet los te laten.

Vandaar dat ik als ik een BMW er zie met typische opklaphelm enz....
Ik ook de moeite niet meer neem.

Voor de rest wel meestal.
 
Yep die bedoel ik. Ik zwaai zelfs naar lesmotoren en de peliesie. Maar die zwaaien niet altijd terug.

Zwaaien naar lesmotoren is niets anders dan het goed opvoeden van de nieuwe generatie motorrijders zoals ikzelf. Ik zwaai in ieder geval naar alle :] en dat met een grote grijns op m\'n smoel.
 
Zwaaien naar lesmotoren is niets anders dan het goed opvoeden van de nieuwe generatie motorrijders zoals ikzelf. Ik zwaai in ieder geval naar alle :] en dat met een grote grijns op m\'n smoel.

De eerste keer dat er gezwaaid werd naar mij was door een supersporter in full leather ,ik stond te wachten om weg te kunnen rijden bij de benzinepomp.

Ik zat zo te grijnzen en dacht bij m\'n eigen \"yes\" , dat de instrukteur vroeg of alles goed was(\'kkon allang weer wegrijden) :)

Daarna heb ik daar geen last meer van gehad hoor :+
 
Mucho respekt voor kerel met Gix 750 vorig weekend, kneedown uit de andere richting van de bocht in het paseren handje omhoog :9
 
ik betrap me zelfs in de auto op \"het zwaai reflex\"


Ik was zondag in Friesland. Reed daar op de doorgaande weg naar Lauwersoog. Er komt een motorrijder tegemoet en ik steek twee vingers omhoog boven het stuur langs VAN AUTO.
De figuur die naast me zat begon te lachen. Was me van geen kwaad bewust.
Zit er dus goed ingebakken, dat zwaaien!!!

In Apeldoorn wordt trouwens niet veel motorrijles gegeven met een volg-auto, dus vaak heb je het niet bij de hand hier (wat een woordspeling weer),
maar er werd vanmiddag gezwaaid naar me (ik op motor) door een autombilist. Kende hem niet en zat me heftig te bedenken wie het zijn kon, tot ik zijn portofoon zag en een paar lesmotoren. Dat was nou weer aardig!
 
Ik zwaai tegen elke motorrijder.
Wat me wel opvalt is dat de helft van de chopperrijders niet terug zwaait :(
BMW rijders zijn het ergste van alle motorrijders ( No flame )
Die zwaaien dus NOOIT.
Heb dan de neiging om deze op te steken :j
Ik wel en met mij nog tig anderen :P :P
 
Dan heb je vast een sportieve BMW met die twee kont pijpjes.......is ander \"volk\".

De Typische BMW-rijder is een...... :j
 
Gisteren gereden en er werd heel erg vriendelijk en uitbundig naar me gezwaaid door een Harley rijder, inclusief hele grote glimlach, dus hij had het erg goed naar z\'n zin :)
 
ik zal je zeggen als ik op een andere motor rij met dezelfde helm op bv.een chopper en dan rij ik op de soes dan zwaait die andere niet meer ,dat vind ik zo stom!
 
Op maandag 18 februari 2002 16:00 schreef BertV het volgende:
ik betrap me zelfs in de auto op "het zwaai reflex"

En niet alleen in de auto. Zelfs als ik fiets (mankracht aangedreven ding), loop of als ik eventueel aan het inline skaten ben, dan kan ik me meestal niet inhouden. Ik zwaai er wat op los.
 
Eerste keer dat er naar mij werd "gezwaaid" was tijdens het lessen, en dat terwijl ik die gene flink liet schrikken. Was puchje rijden nog gewend, kwam dus veel te hard op de kruizing aan rijden. Had het hele vingertje nooit gezien, daar moest de instructeur me nog op wijzen. 2e les was het geloof ik. Maar die grijns op m,n kop is er al tijdens de eerste les gekomen en er nooit weer afgegaan :)

Zwaai dus naar iedereen, ook al verwacht ik dat ze niet terugzwaaien
 
Kzwaai ook naar iedereen.
Behalve naar politie, want die hebben nog nooit naar mij teruggezwaaid. Ik neem die moeite dus niet meer voor hun.
Ze denken gewoon dat ze God zijn op die fietsen van hun!!!
 
Kzwaai ook naar iedereen.
Behalve naar politie, want die hebben nog nooit naar mij teruggezwaaid. Ik neem die moeite dus niet meer voor hun.
Ze denken gewoon dat ze God zijn op die fietsen van hun!!!

Ach, ik zwaai ook naar de juten...soms zwaaien ze terug, soms zwaaien ze niet, en soms zwaaien ze als eerst...want die agent op de A2 zwaaide ook toen ik met unstable en fastnappie op mn achterwiel voorbij kwam...hij stak nog een duimpje omhoog voor mn wheely...en het heeft me nie eens nog een artikel 5 boete gekost...
 
Op maandag 18 februari 2002 16:00 schreef BertV het volgende:
ik betrap me zelfs in de auto op "het zwaai reflex"

Ik ben mijn spiegels altijd kwijt als ik op mijn fiets zit |( Ik mis die dingen gewoon. ZOu ze er bijna opzetten :P
 
Kzwaai ook naar iedereen.
Behalve naar politie, want die hebben nog nooit naar mij teruggezwaaid. Ik neem die moeite dus niet meer voor hun.
Ze denken gewoon dat ze God zijn op die fietsen van hun!!!

Ik zwaai ook naar politie. Soms moet je wel lang zwaaien voordat er een reactie komt :) Ze schrikken waarschijnlijk omdat het niet zo vaak gebeurd ;)
 
Ik zwaai altijd en naar iedereen. Op de snelweg wordt ik vaak ingehaald door racers of BMW-rijders (incl. politie) dan steek ik mijn hand uit terwijl ze mij inhalen...

Soms zie ik het te laat (wegens langzaam rijdend verkeer voor me waar ik op moet letten), maar ik zwaai driftig terug en hoop dat hij/zij in zijn spiegels kijkt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan