Zwaar kut, Ik heb mijn schatje gecrashed!



:^

Jammer dat er 2 motorrijders zijn die zo moeten reageren.

Ik weet persoonlijk dat Kris altijd met pak aanrijdt. En hij pleit ook altijd om met beschermende kleding te rijden. Helaas de ene keer dat hij dat niet doet gaat hij onderuit. Hier heeft hij wrsl wel van geleerd. Maar om zo te reageren als iemand gewoon zijn verhaal kwijt wilt, vind ik echt supertriest.

Ik vind dat je het predikaat "motorrijder" dan niet waardig bent!

Als ik zie dat een motorrijder er onder uit is gegaan en hij heeft geen pak aan ga ik hem/haar toch helpen. Het is en blijft een mens die zich verwondt heeft! B| En ik zou ook graag geholpen worden als ik op de grond lig.

Zo, dit moest er even uit! :(
 
Als ik zie dat een motorrijder er onder uit is gegaan en hij heeft geen pak aan ga ik hem/haar toch helpen. Het is en blijft een mens die zich verwondt heeft! B| En ik zou ook graag geholpen worden als ik op de grond lig.
tuurlijk...wij zouden allemaal helpen...
maar we mogen het wel niet erg slim vinden ..zonder motorkleding op de motor...hoe vaak is het nou al niet gezegd in de 247.420 topics?
 
tuurlijk...wij zouden allemaal helpen...
maar we mogen het wel niet erg slim vinden ..zonder motorkleding op de motor...hoe vaak is het nou al niet gezegd in de 247.420 topics?

Idd en geloof ook nog 247.00 keer gelezen te hebben dat JUIST in de kleine ritjes de ongeluken gebeuren!!!

Maar toch mooi balen voor je en suc6 met je herstel ;)
 
:^

Jammer dat er 2 motorrijders zijn die zo moeten reageren.

Ik weet persoonlijk dat Kris altijd met pak aanrijdt. En hij pleit ook altijd om met beschermende kleding te rijden. Helaas de ene keer dat hij dat niet doet gaat hij onderuit. Hier heeft hij wrsl wel van geleerd. Maar om zo te reageren als iemand gewoon zijn verhaal kwijt wilt, vind ik echt supertriest.

Ik vind dat je het predikaat "motorrijder" dan niet waardig bent!

Als ik zie dat een motorrijder er onder uit is gegaan en hij heeft geen pak aan ga ik hem/haar toch helpen. Het is en blijft een mens die zich verwondt heeft! B| En ik zou ook graag geholpen worden als ik op de grond lig.

Zo, dit moest er even uit! :(
ik zit soms zonder pak achterop :X hij is te lui om zijn 2e pak bij mekaar te zoeken voor mij :P

maar ff serieus weer: kris heb ik eigenlijk nog nooit zonder pak zien rijden
 
voor de rest: krijg de klere allemaal.


Krijg toch allemaal de klere
Val voor mijn part allemaal dood
Ik heb geen zin om braaf te leren
Ik eindig toch wel in de goot
Kinderen willen niet met me spelen
Noemen me Rat, en wijzen me na
De enige die me wat kan schelen
Die is er nooit, dat is m'n pa
M'n moeder kan me niet verdragen
Nooit doe ik iets voor haar goed
Om liefde hoef ik ook al niet te vragen
Schelden is alles wat ze doet
Geen wonder dat m'n pa is gaan varen
Ik mocht niet mee, ik ben te klein
Ik moet het in m'n eentje klaren
Tot ie ooit weer terug zal zijn

Had ik maar iemand om van te houden
Twee zachte armen om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Ik voel me zo verdomd alleen

Misschien als vader schipper is
Als ie weer terug is van de zee
Zegt ie nog eens: luister Johannes
Waarom ga je niet met me mee
Ik ben toch ook nog maar een kind
Kan het niet helemaal alleen
Misschien dat ik ooit het geluk nog vind
Maar hoe dat is een groot probleem

Had ik maar iemand om van te houden
Twee zachte armen om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Ik voel me zo verdomd alleen
Die mij altijd beschermen zouden
Ik voel me zo verdomd alleen


Arme Johannes... '(
 
ok, ik heb me net rot lopen lachen over alle reacties :P
Met mij gaat het sinds gistermiddag wel weer aardig. De wonden genezen goed en snel, en het liefst zou ik zo weer op mijn motor stappen. maarjah...

Het frame is krom :(

Ik ga nu even foto's maken. Ik post de foto's zometeen. (nee niet van mij, alleen van mijn motor)
 
ok, ik heb me net rot lopen lachen over alle reacties :P
Met mij gaat het sinds gistermiddag wel weer aardig. De wonden genezen goed en snel, en het liefst zou ik zo weer op mijn motor stappen. maarjah...

Het frame is krom :(

Ik ga nu even foto's maken. Ik post de foto's zometeen. (nee niet van mij, alleen van mijn motor)


En tis maar goed ook dat het geen fotos van jou zijn *D

Maaruhm mooi dat je zo goei herstelt
 
Ik ben het eens met een paar die hier al iets over gezegd hebben.

Ik heb zelf 2 jaar lang ZONDER een compleet motorpak gereden. Reden waarom was het geld. Als student had ik wel geld voor een motor, maar niet in 1 keer ook voor een pak. Betekend dat ik lange tijd zonder een motorbroek en motorlaarzen heb gereden.

In die tijd ben ik 1 keer gevallen...gelukkig gedeeltelijk op gras en bij lage snelheid, maar die crash zorgde er wel voor dat ik meteen een broek heb gekocht ....en de eerst volgende 8 weken niet meer uit kon gaan.

motorlaarzen heb ik pas 1 jaar later gekocht.

2 weken na die aanschaf werd ik aangereden, waarbij mijn motorlaars er voor gezorgd heeft dat ik nu nog een rechtervoet heb. Ik schoot met motor en al namelijk door een Citroen ZX heen, waarbij mij rechtervoet de complete koplampunit van die auto vermorzelde.

ook op kleine stukjes rijdt ik sindsdien VOLLEDIG in het pak. Het hoeft niet altijd jouw schuld te zijn ...en zonder kleding ben je gewoon stom bezig en heb je GEEN kans bij echt erge ongevallen.

Sterkte met het herstel iig...en laat dit een evengoede les voor jou zijn...als mijn eerste 2 schuivers voor mij
 
tuurlijk...wij zouden allemaal helpen...
maar we mogen het wel niet erg slim vinden ..zonder motorkleding op de motor...hoe vaak is het nou al niet gezegd in de 247.420 topics?

Daar ben ik het ook mee eens. Zelf bega ik ook vaak genoeg de fout om zonder pak te rijden, maar zoals Johannes5 en cbr_600 reageren vind ik gewoon raar. Ik krijg ook vaak genoeg een waarschuwing dat ik mijn motorbroek aan moet doen, maar daarom had Kris dit topic niet gestart. Dat zei hij zelf ook al.

ik zit soms zonder pak achterop :X hij is te lui om zijn 2e pak bij mekaar te zoeken voor mij :P

maar ff serieus weer: kris heb ik eigenlijk nog nooit zonder pak zien rijden

:^ Me neither! Volgens mij is dit een van de eerste (en een van de laatste ;) ) keren.
 
het 15 pagina's geduurd maar het is weer gelukt, we hebben weer een topic over beschermende kleding.
Snel roep Gorillaz, we hebben duidelijk behoefte aan één van zijn opmerkingen.

Kris, gooi er even een polletje in over het dragen van beschermende kleding, dan is het topic weer compleet.

Maar goed om te horen dat het beter gaat met je. Dus als ik het goed begrijp moet je vriendin nu voortaan met de bus. Ik neem tenminste aan dat de man in de relatie het vervoermiddel pakt :X :X :X

:+
 
Sterkte kris...

VInd egt sneu voor je... en voor je motor...

Maar aan de andere kant was je ook erg onverstandig naar mijn mening... ben net begonne met motor rijden... maar heb wel een hoop laten liggen om direct motor kleding te kopen...

Motor rijden is mooi... maar veiligheid gaaat voor.... En johannes tja.. die gebruikte helaas de verkeerde woorden (zacht gezegd...)
 
U roept, wij draaien :)

full


jong geleerd oudgedaan, maar tegenwoordig rijden we zo alleen nog maar lange stukken, dat is veiliger heb ik ergens gelezen *D
 
wat een geweeldig topic zeg, Zwaar klote van je motor, en over de schade aan jezelf durf ik eigenlijk niks meer te zeggen als ik de voorgaande reacties zo lees, apart dat je niet een mening mag geven, ook al is die soms hard.

Ik snap alleen niet hoe je daar onderuit hebt kunnen gaan als ik die foto`s zo zie, je kan het eigenlijk niet eens echt een bocht noemen.

Maar ja shit happens
Succes met alle opknapwerkzaamheden aan je motor en jezelf
 
durf ik eigenlijk niks meer te zeggen als ik de voorgaande reacties zo lees, apart dat je niet een mening mag geven, ook al is die soms hard.


Ik begrijp dit niet.

Tuurlijk mag je zeggen dat Kris een eikel, klootzak en sukkel is, maar dat is net zoiets als zeggen dat gras groen is. Hij weet ook wel dat zijn schaafwondjes kleiner waren met een pak aan.
maar waar blijf je met dat soort opmerkingen? Ik denk dat motorrijden per definitie is voor een bepaald soort idioten.

en wat ik helemaal niet begrijp is dat er een kloontje wordt aangemaakt om te gallen. Gallen is prima maar ga dan niet zelf lopen janken dat forummers het voor het slachtoffer opnemen.



persoonlijk vind ik het voor die motor erger, die schaafwondjes herstellen wel :)
 
Ik begrijp dit niet.

Tuurlijk mag je zeggen dat Kris een eikel, klootzak en sukkel is, maar dat is net zoiets als zeggen dat gras groen is. Hij weet ook wel dat zijn schaafwondjes kleiner waren met een pak aan.
maar waar blijf je met dat soort opmerkingen? Ik denk dat motorrijden per definitie is voor een bepaald soort idioten.

en wat ik helemaal niet begrijp is dat er een kloontje wordt aangemaakt om te gallen. Gallen is prima maar ga dan niet zelf lopen janken dat forummers het voor het slachtoffer opnemen.



persoonlijk vind ik het voor die motor erger, die schaafwondjes herstellen wel :)

:^


Enne.."Haha"...eindelijk heb ik je kunnen betrappen op een echte serieuze reply }) })
 
Yesss, en dankzij mij, ik is trots op mezelf. :P

Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat we allemaal volwassen kleuters onder elkaar zijn, en willens en wetens bepaalde risico`s nemen. Als er vervolgens iets fout gaat er vooral geen commentaar op gegeven mag worden zonder dat degene die commentaar geeft afgebrand wordt, wil je geen eerlijke mening horen, vraag daar dan niet om.

En ik vindt het rot voor kris, klote voor zijn motor, en heb eerlijk gezegd geen medelijden, net zoals ik al die topics niet snap waarin het de schuld van de politie is dat iemand weer een geflitst is omdat hij ff te snel reed.

En waarschijnlijk doet kris hetzelfde als mij toen ik `s morgens vroeg ff op de a9 ging liggen en nog geen motorpak had, maar een gewone leren jas zonder protectoren maar met geboken sleutelbeen, ik voelde me toen een beetje een lul, maar ja dat is achteraf, en achteraf kijk je een koe in zijn kont ;)
 
Kris, als je wilt kun je een RDtje van me lenen.... klote dat je freem krom is man!
 
misschien een goede tip :)


Zelf doe ik tijdens korte ritjes altijd kniebeschermes van de skates om, is niet zoveel werk als een heel pak en je ken toch effe de knie op de straat drukken.
 
misschien een goede tip :)


Zelf doe ik tijdens korte ritjes altijd kniebeschermes van de skates om, is niet zoveel werk als een heel pak en je ken toch effe de knie op de straat drukken.
Alle beetjes helpen!
 
misschien een goede tip :)

Zelf doe ik tijdens korte ritjes altijd kniebeschermers van de skates om, is niet zoveel werk als een heel pak en je ken toch effe de knie op de straat drukken.
Jahaaaaaa, want daar gaat 't om..dat knietje aan de grond! :( Hebbie lekker veel aan als je net als Kris op je plaat gaat en op je knie/heup/onderrug over 't asvalt glijdt B| Of draag je dan ook een spijkerbroek met kevlar versterking..of ben ik nou te serieus :? Rob :?

En dat Kris altijd beschermt rijdt.. :( Waarom ligt z'n motorjack dan al bijna een jaar bij ons thuis :?

:+ ..kom je 'em nog een keer ophalen of zullen we 'em opsturen.. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan