Ab-Vollegaas
Die hard MF'er
- 3 jun 2001
- 718
- 0
Haha, leuke opmerking. Ik zal die vraag maar niet aan de coureurs zelf stellen als ik jou wasstel dat Ducati onder de knie krijgt zouden ze dan nog harder gaan ?
Ik denk dat het koppel nihil zal verschillen aangezien alle motoren tegen hun piek aanrijden en het niet van het koppel onderin hoeven te hebben.ik denk dat het te maken heeft met het koppel...een duc heeft natuurlijk veel meer koppel dan die fireblade en daardoor zou het kunnen komen...(eigenlijk heb ik geen idee ik heb nog nooit op een motor gereden maar ik probeer alleen te helpen)
een combinatie van factoren, die blade heeft een niuewe wp veer misschien beter dan wat die ducs hebben, blade is 4 in lijn, duc v-twin, andere rijstijl en vast nog wel wat andere factoren
De commentator melde dat de Honda van Ten Cate net een nieuwe achterdemper van White Power gemonteerd had en dat dat het verschil maakte
en deze is voor je avatar
als je de volgende keer dan ook het geluid van de tv aan zet had je de informatie ook gehoordHi,
(ff niet 100% zeker of dit topic hier of bij competitie thuis hoort...)
Wat mij opvalt bij het kijken naar het WK SBK, is dat de Ducati's eigenlijk altijd minder stabiel zijn cq zwabberen bij vol uitacceleren uit een bocht en tevens ook als ze over een heuvel heen gaan (vanmorgen ook weer goed te zien). daar blijft de Fireblade van Ten Kate heel rustig.
Kijkend naar de snelheid die de Duc's daar toch halen bellemerd het de heren coureurs niet, maar ik vind het gewoon opvallend. Wat kan daar de oorzaak van zijn, en: stel dat Ducati onder de knie krijgt zouden ze dan nog harder gaan ?
als je de volgende keer dan ook het geluid van de tv aan zet had je de informatie ook gehoord
gloedjenieuwe achtervering binnen gekregen bij honda
ik denk dat de oren nog dicht zaten van de zaterdag avond
volgende keer gewoon de tv harder zetten dan