Zwarte cbr 600 f (2003, 12.424 km) november bodemprijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart82

MF veteraan
7 jun 2006
1.156
26
VERKOCHT


Foto's:
imag0074qk.jpg


img163m.jpg


imag0072u.jpg


imag0078k.jpg


Kilometerstand:
img160a.jpg


Achterband Michelin Pilot Road 2ct:
img166a.jpg


Voorband Michelin Pilot Road 2ct:
img167.jpg


Ketting:
img159d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanks!

Hoop dat een complete, eerlijke advertentie ervoor zorgt dat de motor een eigenaar krijgt die er weer volop van zal genieten!

En dat ik dan kan gaan sparen voor een tweecilinder!
 
Overigens zijn de beschadigingen (lak/lichte kras) die genoemd zijn nauwelijks zichtbaar.. Waarschijnlijk zou 't je niet eens opvallen tijdens een bezichtiging, maar ben graag volledig :Y
 
En weer even een schopje voor deze mooie motor..

Net weer even gereden, klinkt lekker die duo-tech!
 
Altijd binnen gestaan, in de winter aan de druppellader...
 
Helaas wel ja.

Het was toen nog niet noodzakelijk om hem per direct te vervangen (volgens de monteur), maar ik heb hem liever in topstaat dus vervangen i.p.v. nog een tijdje doorrijden.
 
Die heb ik nog liggen volgens mij...

Mocht je 'm kopen, je krijgt er een MF-sticker bij! :+ *D
 
Dank je!

Ik ben ook zeer tevreden over de CBR, op 't 4-cilinder karakter na. Iemand die wel van een 4-cilinder houdt heeft hier een geweldige motor aan :Y
 
Morgen de eerste twee proefritten.

De kilometerstand is op dit moment 12.424 en zal niet veel meer oplopen.
 
Laatst bewerkt:
Startpost gewijzigd, nieuwe/meer foto's

Motor staat nu te wachten op een nieuw baasje:
img170hs.jpg
 
Eéntje niets meer van gehoord, de ander begon terwijl hij er was ineens uit zichzelf belachelijk laag te bieden. Die is dus niet eens aan z'n proefrit toegekomen...

Schopje dus maar weer even voor deze prachtige motor!
 
Hoi ZXR4life,

Ik heb inmiddels al een andere motor op 't oog, een tweecilinder.
Een R1 daar kan ik dus helaas niet zo heel veel mee.

Mocht je (na verkoop van jouw eigen motor) serieuze interesse hebben, dan ben je van harte welkom voor een kop koffie en een proefrit. Uiteraard mag je deze er ook gewoon bij kopen :+
 
En vanaf nu de prijs nog licht bespreekbaar i.v.m. aanschaf andere motor.
 
Mooie fiets zeg! ben zelf al voorzien en een vriend van me zoekt precies zoiets, helaas heeft hij alleen nog geen geld & "nog" geen rijbewijs >.< (schiet bij sommige mensen ook echt niet op)
 
Thanks voor je reactie!

Jammer dat die vriend nog niet tot actie over kan gaan. Hoop toch stiekem dat hij eerder weg is, maar wie weet tegen die tijd. Dan is hij gewoon van harte welkom voor een bezichtiging en evt. proefrit.
 
Bieden mag :]

En grote beurt blijkt een kleine beurt te moeten zijn. Grote beurt pas bij 24.000!
 
Laatst bewerkt:
En weer een schop!

Motor staat in de garage (as always)... Er wordt niet meer op gereden, dus de kilometerstand blijft 12.424, tot de nieuwe eigenaar zich komt melden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan