Zwarte cross dit weekend

nielsCR500

MF veteraan
25 jul 2005
7.573
2
Somewhere over the rainbow
Weil geat der nog hean?

Ikke wa! :Y

Word wel weer leuk feestje denk ik.. *O*

zwartecross_253.JPG


Intro - Zwarte Cross
 
ben er dit jaar weer niet bij. Elk jaar neem ik het me voor om daar een keer te gaan kijken maar het komt er nooit van. Toch jammer... Volgend jaar dan maar ;-)
 
Net als vorig jaar zal ik d'r dit jaar ook WEL bij zijn...
De zaterdag is de dag die ik gegarandeerd vergeten ga...
 
ben er ook weer bij voor de 6de keer, zou eerst rijden in wegrace klasse maarja zonder wegracer lukt dat niet dus een kameraad neemt het over.mischien de zondag nog effe op die van hem
 
ben er dit jaar weer niet bij. Elk jaar neem ik het me voor om daar een keer te gaan kijken maar het komt er nooit van. Toch jammer... Volgend jaar dan maar ;-)

Haha, net als ik :o
Al jarenlang dat voornemen en er dan nooit heen gaan.
En dan mag je nog wel gratis een van de eerste dagen toch? Eerst alleen allochtonen gratis, maar nu iedereen. Nou, dan hoeft het van mij helemaal niet meer })
Discriminatie zeg ik je!
 
helaas kom pas zondag laat weer... uit portugal ;(

vorig jaar was het echt een bagger bende hebben we met z`n allen crosslaarzen aangedaan.. 8-)

en jaar daavoor hadden wij ook geweldig weer. :)

maarja warm weer en bier is een slechte combinatie :P

iedereen veel plezier!

( mark t.. hoef je niet bang te zijn voor een deuk in je auto :P )
 
Laatst bewerkt:
Kun je er ook zondag naar toe rijden en dan voor dezelfde dag daar aan de kassa een kaartje kopen?
 
Kun je er ook zondag naar toe rijden en dan voor dezelfde dag daar aan de kassa een kaartje kopen?


Als je geluk hebt wel.. :Y
Vroeg er heen gaan, dan lukt het meestal wel.
En anders lopen ze wel met kaartjes te venten. ;)

Morgen gaat het feest los! *O*

Mooi weer, biertje, vrouwen, muziek en motoren.. Wat wil een man nog meer... 8-) :Y
 
Laatst bewerkt:
oke, dus er heen gaan als het net open is. Wat bedoel je met venten? Als ze op zijn proberen te verkopen voor meer?
 
Is om half 10, 10 uur daar zijn op tijd genoeg? Ik hoop het eigenlijk wel want heb er wel zin in om er heen te gaan :)
 
ben net thuis van een weekend zwartecross och och wat was het weer een feest maar blijf er toch bij dat halle altijd vell mooier was maarja dat verandert de smaak van het bier niet dus zovel maakt het niet uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan