Alle werk van Leo.... helemaal voor niks gedaan, zo zonde van zijn tijd
Je ziet er namelijk helemaal niks meer van....
Alle originele onderdelen vallen naadloos op zijn plaats....en het achterwiel oogt niet storend veel kleiner als het origineel...
Zelfs het originele achterspatbord past zonder problemen en hoeft net als het voorspatbord eigenlijk niet eens aangepast te worden....
Ook volledig ingeveerd blijft de band volledig vrij van het spatbord.
Zowel rechts...
Als links...
Ook van voren smoelt het allemaal prima.. vrouwlief zegt zelfs dat het er nu echt uit ziet als een serieuze motorfiets met de mooie gouden dingen aan de voorkant....
Misschien dat uiteindelijk het kuipje nog iets lager komt te hangen
Maar dat hangt een beetje af hoe hoog het spatbord komt te zitten en hoe ik de lijnen het mooist in elkaar over kan laten lopen...
Kan dus op zoek naar een nieuw (2e hands) origineel achterspatbord, deze is gescheurd, maar nu ik weet dat het past kan ik het gewoon 1 op 1 vervangen.
Het frame hoeft geen verdere aanpassingen dus daarvan kan de lak waar nodig herstelt worden.
Beugeltje voorspatbord afmaken...
Cardan en bak bij Leo stralen, de rest ligt helemaal uit elkaar en durf ik wel regulier te parelen...
Dan is het een kwestie van het remsysteem opnieuw uitvinden; de originele voorpomp heeft geen problemen met 1 goldline en 1 p50, maar de originele achterpomp gaat de rest van het spul waarschijnlijk niet redden, opbrengst is natuurlijk bedoeld voor tweezuigerklauwtjes..
Dan even een nieuwe electriciteits installatie in elkaar draaien, de uitlaten laten coaten en het hele spul een beetje in elkaar zetten.....
Oh ja..... en nog even de zijspan bak verder afwerken en spuiten...
Is gewoon volgende week klaar jongens......