Bakkie oud roze uit de kast getrokken en tante til uit haar bed geschopt....
En een kloddertje rose hier.....
En een kloddertje rose daar....
Lekker uit laten harden, hoogte verschillen en brandschade glad schuren, extra busjes zwart halen en frame en achtervork weer netjes maken..
Dan gaat alles naar de logeerkamer en ga ik het span tevoorschijn trekken, proef opstelling remmen e.d. kan gewoon op de werkbank, ga vandeweek even een handje banjo's e.d. scoren, leidinglengtes heb ik afgelopen week opgemeten en afgeknipt.
Gaan we weer eens ouderwets avondje remleidingen knopen, maar deze keer in vol rvs. Oude dame heeft nu rvs leiding met galvani banjo's, had destijds geen geld voor rvs.. heeft alle winters goed doorstaan maar ziet er niet uit, en omdat toch ook de lengtes iets anders worden maak ik alles opnieuw, deels hergebruik ik de leidingen van de cafe-racer: daar zitten wel al rvs banjo's in en de voorleidingen zijn bijna de goede maat, hoefde alleen een klein stukkie af, leiding werk is verder nog nooit echt gebruikt dus ziet er allemaal als nieuw uit. Remleiding van voor naar span en voor de achterrem haal ik van rol en maak ik nieuw. Achterrem zat nog steeds oude rubber leiding
Remleiding ezs is nog prima, banjo's zijn geperst dus die laat ik lekker zitten, dat dat geen rvs is zie je toch niet omdat die banjo's nergens in het zicht zitten.