Zwemmen op zandvoort

Thijzel

Die hard MF'er
25 jul 2010
336
12
Amsterdam
Heerlijk die Hollandse zomer ;(
Gelukkig regenbanden mee, ben benieuwd hoe dat rijdt. Voor de buien nog wel mijn pr kunnen verbeteren *O*

Nog meer mensen van MF die nu in hun auto of pitbox aan het schuilen zijn?
Gedeelde smart is halve smart... :P

Groet,
Thijs
 
Ach ja ik heb dit jaar al gezwommen op circuit zolder en mettet (hele dagen). :P
Het is wel raak dit jaar :')
 
Laatst bewerkt:
Sessie 4 was een natte baan, vond het best te doen op de Metzeler raintecs. 2.16 op natte baan. Prachtig weer en droge baan tijdens de cup!
 
Bedankt voor het beeldmateriaal, was vergeten te filmen.
Altijd leuk om jezelf te zien rijden. :)
Schiet bij Thijzel rond 09:18 langs.
 
Ach joh, een beetje water.....
Die motorrijders van tegenwoordig zijn zeker bang dat ze krimpen als ze nat worden? :+
Meestal is er geen zak aan op CPZ, je wil toch je tijd verbeteren.
En op sommige plekken (Kumho bocht) kan het in de regen gladder zijn dan op de openbare weg. :X
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het beeldmateriaal, was vergeten te filmen.
Altijd leuk om jezelf te zien rijden. :)
Schiet bij Thijzel rond 09:18 langs.

You`re welcome :-)
Dat is toch een cbr600rr waar je op rijdt? Het is een beetje mijn zwakke kant om snelheid te maken op rechte stukken. Ik rij zelf een 750, zou toch meer koppel moeten hebben. Misschien ben ik te zwaar haha.
 
You`re welcome :-)
Dat is toch een cbr600rr waar je op rijdt? Het is een beetje mijn zwakke kant om snelheid te maken op rechte stukken. Ik rij zelf een 750, zou toch meer koppel moeten hebben. Misschien ben ik te zwaar haha.

Nee is een 1000 fireblade :P
Is het in jou geval niet beter na de kumho bocht door te schakelen naar z'n 4de versnelling? (doe ik zelf ook) Ik denk dat je dan meer snelheid het rechte stuk op moet kunnen pakken.
 
Is misschien wel een goed idee.
Ga ik eens proberen! Vermogen zakt wel enorm in onder de 10k rpm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan