ZX-10R # 28: "The Return Of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog maar een x
vraag
wat kan het zijn dat vanaf 140 mn motor gaat trillen gas los minder zelfde als ik de koppeling inknijp
dus puur bij acselereren en gas vast
 
En je verdient het weer terug in een lager benzineverbruik. _O-

Vorig jaar trouwens zeven liter per sessie, dit jaar amper vier.
Een hoop snelheid verloren zonder circuitdagen. Meer kilometers maken. B|

De laatste avond bij de MAC was trouwens geslaagd.
Wel heel druk, ik moest bij wit meerijden en iedere sessie twee rondjes achter de marshall. :z

Goede vakantie gehad? ;)
Druk bij MAC?? Das mooi, de club had het redelijk lastig qua financien, dus meer rijders leveren meer geld op *D. Jammer alleen dat je dan in wit terecht komt ...

Vakantie was super *O* . Alleen maar goed weer gehad. Heerlijk warm, af en toe wat bewolking, eigen zwembad, cerveza, niets mis mee. En dan kom je terug in Nederland met hoosbuien en onweer. Gezellig -O- .

Oke,zal het een en ander wel vergeten.

Brembo Motogp rempomp. €2300
<< nog 25 dingen >>
RK raceketting €200
WP stuurdemper. €425
Alles maar dan ook werkelijk alles afgemonteerd met titanium
bouten en moeren.Ook de wieladapters,remschijven,echt alles. €4000 +

Hij staat nu in racetrim maar de straatkuipen heb ik ook allemaal incl.verlichting.Het hele spul
heb ik toen laten spuiten voor €2000 en daarbij zijn de onderkuip,spatborden,en zijdeksels van
carbon en ziin van Becker en werden toen geleverd door Kawa zelf.Kosten:€1200.

Dit is even wat mij te binnen schiet wat erop zit.Ben vrijwel zeker dat ik het een en ander vergeet.

Oh ja,MRA ruit bij origineel.
Op circuitkuip Puig ruit.

Oh ja,gearindicator.

Oh ja,2 reserve achterbruggen.
Is dat alles -O-







:+


Nog even een serieuze vraag. Omdat één of andere klootviool mijn ruitje gesloopt heeft ben ik op zoek naar een ander ruitje. Ik wil een helder of licht getint double bubble ruitje ipv de zwarte die ik nu heb. Heeft iemand hier nog een goed exemplaar liggen waar die vanaf wil??
 
banden en ketting zijn nieuw zal er toch nog een keer naar kijken
Nieuw? Is het probleem na de montage van banden en ketting gekomen? Zo ja, dan kan je gericht gaan zoeken :).
Zit je velg/tandwiel/ketting goed op 1 lijn?

Vaag dat je dit trillen alleen hebt bij 140 en gas los.
 
vanaf 140 en hoger en jist gas erop
gas eraf is het veeeel minder
en of het ervoor was weet ik niet heb hem zo gekocht
 
Oh ja,er zit ook snelgas op.Zal nog af en toe wat melden.


@Hans heb je geen leuke foto's, ben wel erg benieuwd ? Lijstjes met dure onderdelen zegt niet zoveel zie regelmatig op shows auto's en motoren waar 10 duizenden euros ingestoken zijn en het resultaat is nog steeds niks.

vb. Heb zelf een auto waar 15.000 euro inzit maar als jij hem ziet zou je er geen 1500 voor geven

No Offense btw...
 
die zitten er nog op ga vandeweek eerst opnieuw balanceren keting controleren alles kijken of het goed vast zit en vedder zoeken maar dit is mn eerste 10 het hoord dus niet
 
die zitten er nog op ga vandeweek eerst opnieuw balanceren keting controleren alles kijken of het goed vast zit en vedder zoeken maar dit is mn eerste 10 het hoord dus niet
Tja, ik rij nooit zo onverantwoord hard als 140. Maar als ik het ooit eens probeer zal ik kijken of ik het ook heb, goed?


:+
 
@Hans heb je geen leuke foto's, ben wel erg benieuwd ? Lijstjes met dure onderdelen zegt niet zoveel zie regelmatig op shows auto's en motoren waar 10 duizenden euros ingestoken zijn en het resultaat is nog steeds niks.

vb. Heb zelf een auto waar 15.000 euro inzit maar als jij hem ziet zou je er geen 1500 voor geven

No Offense btw...

Post nog wel foto's.Maar wat verwacht je van dure onderdelen wat betreft uiterlijk?Ze zijn niet voor het uiterlijk gemonteerd maar puur functioneel,ik bedoel een rempomp van €2300 veranderd niets aan het uiterlijk.Tis geen showbike met bling bling troep erop maar serieus spul wat in de racerij gebruikt wordt.
 
zaterdag 15 sep endurance met 3 kawa's ZX6RR gedaan .

was leuk om te doen tussen ONK teams :o

snelheidsverschil was groot maar werd netjes gereden en ingehaald :Y
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan