ZX-10R # 29: "In De Herfst Stand"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ja intellishift, ze zeggen bij wasmiddelen ook steeds dat het weer verbeterd is. ;)
 
Zo ik dacht even iedereen in winterslaap. :? ;)
ha ha, jij zit hier bijna in je eentje

zal ik je helpen en een oude foto uit het archief halen :P

full
 
Ik heb vernomen van iemand op MF dat destijds bij hem het dynamoprobleem onder garantie is gerepareerd. Zou je vandaag de dag nog een deel van de gemaakte kosten op papier kunnen verhalen op Kawasaki in mijn situatie als alles voorgelegd kan worden? Is daar kans op of zullen ze zeggen :W
 
Ik heb vernomen van iemand op MF dat destijds bij hem het dynamoprobleem onder garantie is gerepareerd. Zou je vandaag de dag nog een deel van de gemaakte kosten op papier kunnen verhalen op Kawasaki in mijn situatie als alles voorgelegd kan worden? Is daar kans op of zullen ze zeggen :W

ik denk het laatste '( maar hoop het eerste voor je ;)

leg het is voor bij kawasaki zelf , gewoon het complete verhaal en evt de rekeningen van de motorzaak die het gerepareerd heeft en misschien een verklaring van hun kant dat het idd de dynamo was :? Nee heb je , ja kan je krijgen ;)

ben er wel benieuwd naar :Y
 
Laatst bewerkt:
ik denk het laatste '( maar hoop het eerste voor je ;)

leg het is voor bij kawasaki zelf , gewoon het complete verhaal en evt de rekeningen van de motorzaak die het gerepareerd heeft en misschien een verklaring van hun kant dat het idd de dynamo was :? Nee heb je , ja kan je krijgen ;)

ben er wel benieuwd naar :Y

Dan gaan ik maar eens een brief opstellen :Y
 
haha.. wat grappig :P

vond net een kort filmpje van toen ik mijn motor net had.. ging beetje voorwiel omhoog te krijgen op het gas :P

http://www.youtube.com/watch?v=_6nLZeQIzCQ

_O-

hier zitten ook mijn zwarte koplamp kappen niet op zo te zien :+
Ziet er goed uit ! En het geluid van je demper klinkt ook heerlijk . :} heb het geluid gelijk opgenomen dan kan ik dit mooie geluid morgen heel de dag op de bouw afspelen :9~ heerlijk, klinkt toch veel beter als heel de dag radio hollandio _O-
 
Ziet er goed uit ! En het geluid van je demper klinkt ook heerlijk . :} heb het geluid gelijk opgenomen dan kan ik dit mooie geluid morgen heel de dag op de bouw afspelen :9~ heerlijk, klinkt toch veel beter als heel de dag radio hollandio _O-
:^
 
haha... Jaa Thx *D

dempertje klinkt inderdaad super :Y

alleen heb er nu al 2 keer bij staande houding een waarschuwing voor gekregen..
onderin toeren klinkt hij erg netjes! dan horen ze hem ook niet... maar wanneer je boven de 5000 toeren gaat.. begint te toch te schreeuwen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan