ZX-10R deel 25 "The Next Generation"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil de sectie "oud 10ers" in de OP nog een beetje aanpassen. Dus als er oud 10ers zijn, die hier nog actief zijn, die met hun nieuwe bike in de OP willen laat dit dan weten. Uiteraard gaan Kawa's voor op B-merken (die komen helemaal onderaan) :P

Ja ik meld me! ik heb geen '04 meer ik heb nu een '08 *O*

Plaatje:
full
 
denk dat er niet veel van verkocht worden :N

Hoop het wel, kan ik mooi over 2 jaar een goedkoop 2dehandsje op de kop tikken O-) 8-)

bas....

doe anders deze maar nu voor mij ,de 10 is totaal gespoten nu..

*Afbeelding*

Netjes hoor :9~ Vooral de uitsparing in je onderkuip voor je uitlaat ziet er zeer netjes uit, daar heeft iemand ze best op gedaan O-) :+

Ik wil de sectie "oud 10ers" in de OP nog een beetje aanpassen. Dus als er oud 10ers zijn, die hier nog actief zijn, die met hun nieuwe bike in de OP willen laat dit dan weten. Uiteraard gaan Kawa's voor op B-merken (die komen helemaal onderaan) :P

Waarom zou je dat doen? :? Wordt het OP alleen maar groter van, duurt het nog langer om te laden... Uitzondering uiteraad voor Leduke :W


Ja ik meld me! ik heb geen '04 meer ik heb nu een '08 *O*

Plaatje:[afbeelding]

:9~ Veel plezier ermee! :]
 
@ wally

ja ,heb me een pukkel lopen veilen aan die onderkant van de kuip... :Y

maar eigelijk nog net ff te weinig eraf gehaald :$ half cm meer had beter geweest..
 
Nee, mijn '04 voldoet nog prima, die gaat echt nog niet weg!


Ben momenteel wel bezig met een 6-je voor op het circuit, en waarschijnlijk komt er volgend jaar een Street Triple in plaats van de VFR400r.

beter, rijd de vrouw nog een beetje dan ?
 
mee eens en van die kont is wel wat te maken :Y

maar wat een prijskaart :X
Als je de prijs van de andere jappen bekijkt valt het wel mee. Die zijn bijna net zo duur maar hebben geen tractioncontrol en ABS (op de Honda na, die heeft wel ABS). Maar het blijft een hoop geld :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je de prijs van de andere jappen bekijkt valt het wel mee. Die zijn bijna net zo duur maar hebben geen tractioncontrol en ABS (op de Honda na, die heeft wel ABS). Maar het blijft een hoop geld :Y


zo is het ook wel, maar voor de hobby, of het nu de éne jap of de andere italiaan is, 20K neer te leggen dat doen we (ik) nog maar niet :N
 
Laatst bewerkt:
Heren,

hoe krijg ik bougie 1 en 4 eruit? (uit mn 10 van 2005) :?
2 en 3 heb ik al, maar 1 en 4 niet.
Moeten daar de zij-kappen er ook vanaf gehaald worden?
En moet ik daarbij nog ergens op letten?
Alvast bedankt voor de 'hulp'.
 
Heren,

hoe krijg ik bougie 1 en 4 eruit? (uit mn 10 van 2005) :?
2 en 3 heb ik al, maar 1 en 4 niet.
Moeten daar de zij-kappen er ook vanaf gehaald worden?
En moet ik daarbij nog ergens op letten?
Alvast bedankt voor de 'hulp'.


Zijkuip eraf, en daarna motorsteun verwijderen. Vervolgens kun uit het plaatje die onder het frame gemonteerd is de 2 achterste bouten draaien, de derde die het dichtst bij het balhoofd zit draai je alleen een paar slagen los zodat je het plaatje draaien kunt. Zo heb je meer ruimte.

Als je 1 kant klaar hebt, hetzelfde liedje aan de andere kant. Heb het ook net gedaan, is lekker klusje! |(
 
Zijkuip eraf, en daarna motorsteun verwijderen. Vervolgens kun uit het plaatje die onder het frame gemonteerd is de 2 achterste bouten draaien, de derde die het dichtst bij het balhoofd zit draai je alleen een paar slagen los zodat je het plaatje draaien kunt. Zo heb je meer ruimte.

Als je 1 kant klaar hebt, hetzelfde liedje aan de andere kant. Heb het ook net gedaan, is lekker klusje! |(


Bedankt man!!

K@#-klus zeker :? :r
 
Ik wil de sectie "oud 10ers" in de OP nog een beetje aanpassen. Dus als er oud 10ers zijn, die hier nog actief zijn, die met hun nieuwe bike in de OP willen laat dit dan weten. Uiteraard gaan Kawa's voor op B-merken (die komen helemaal onderaan) :P
Hey niet mn mooie OP slopen he :P
 
Die is verkocht :P

Ik ben naar Duitsland verhuist en heb er voor gekozen om hem in NL te verkopen en in Duitsland weer een andere te kopen, en dat is goed gelukt *O*
Ow op zo'n manier

ben ik wel heel nieuwsgierig waarom je naar Duitsland gaat?
Vanwege werk ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan