ZX-10R deel 26 "The ultimate racetrack weapon"

Status
Niet open voor verdere reacties.
't is de leeftijd denk ik :P


mijn leeftijd verberg ik _O-

grotefotoyclb83dnsz5.jpg
 
_O- gewoon een maandje hopjes oefenen :+ en dan begin je eraan te wennen... en ga je steeds verder :P
laatst toevallig filmpje vriend van mij laten uploaden :+ zal zo eens opzoeken _O- ..
Toen had ik de 10 net in mijn bezit :P

edit:

gevonden :P :+

hier durfde ik hem nog niet echt door te trekken :P ...... maar ja.. had hem 3 dagen in bezit ofzo _O-

strak filmpje! je doet het zeker in 2e gear met de koppeling erbij?? Ben zelf ook hard aan het oefenen, krijg hem wel goed omhoog maar verder dan een meter of 10 kom ik niet ;(
het mag wel wat langer en hoger. Blijven oefenen en met het voetje bij de achterrem. Volgend seizoen ook maar eens proberen met de koppeling erbij,schijnt toch wat beheersbaarder te zijn.
 
strak filmpje! je doet het zeker in 2e gear met de koppeling erbij?? Ben zelf ook hard aan het oefenen, krijg hem wel goed omhoog maar verder dan een meter of 10 kom ik niet ;(
het mag wel wat langer en hoger. Blijven oefenen en met het voetje bij de achterrem. Volgend seizoen ook maar eens proberen met de koppeling erbij,schijnt toch wat beheersbaarder te zijn.

Zeker als je de koppeling erbij pakt; komt dan een stuk sneller omhoog dan alleen op het gas :Y
 
strak filmpje! je doet het zeker in 2e gear met de koppeling erbij?? Ben zelf ook hard aan het oefenen, krijg hem wel goed omhoog maar verder dan een meter of 10 kom ik niet ;(
het mag wel wat langer en hoger. Blijven oefenen en met het voetje bij de achterrem. Volgend seizoen ook maar eens proberen met de koppeling erbij,schijnt toch wat beheersbaarder te zijn.

Zo he... 10 meter omhoog :o
Hahaha...

Nee grapje..

Deze in het filmpje had ik de motor pas paar dagen..doe hier alles in zijn 1 op het gas :p geen koppeling...
Trek van 50 tot ongeveer 150 op het achterwiel..meter of 150/200..
 
rond 8/9000tp in 3e kun je ook nog een wheely maken zonder gas open/dicht toestanden of koppeling geklooi ;)
Gwn volgas geven vanaf lagere toeren wachten tot hij de 8 gepaseert is (kont zover mogelijk achteruit schuiven) en dan een ruk aan het stuur airborn *O*
Of met koppeling vanaf +-90km/h
 
Ik wilde even melden dat m'n 10 weer perfect loopt :-) Ik heb voor de zekerheid nog een flesje Forte injectiereiniger in de tank gegooid, maar ik denk dat er gewoon even iets verstopt zat en dat het nu opgelost is. Bedankt voor de tips in elk geval
 
Ik wilde even melden dat m'n 10 weer perfect loopt :-) Ik heb voor de zekerheid nog een flesje Forte injectiereiniger in de tank gegooid, maar ik denk dat er gewoon even iets verstopt zat en dat het nu opgelost is. Bedankt voor de tips in elk geval
*O* *O* *O* het kan soms gelukkig zo simpel zijn *D
 
rond 8/9000tp in 3e kun je ook nog een wheely maken zonder gas open/dicht toestanden of koppeling geklooi ;)
Gwn volgas geven vanaf lagere toeren wachten tot hij de 8 gepaseert is (kont zover mogelijk achteruit schuiven) en dan een ruk aan het stuur airborn *O*
Of met koppeling vanaf +-90km/h
Hangt er maar net vanaf hoe je vering staat afgesteld. De mijne is hoger aan de achterkant en wheely'd daardoor minder. Toen de vering en hoogte nog origineel was kwam hij veel makkelijker omhoog. Ook is het afhankelijk van het gewicht van de berijder, ik ben vrij zwaar en dat help niet :P
Mijn motor komt nu net aan los in zijn 2 (zonder gas dicht/open of aan het stuur trekken), maar hij moet nog steeds worden afgesteld op de bank want hij loopt niet helemaal mooi.
 
Hangt er maar net vanaf hoe je vering staat afgesteld. De mijne is hoger aan de achterkant en wheely'd daardoor minder. Toen de vering en hoogte nog origineel was kwam hij veel makkelijker omhoog. Ook is het afhankelijk van het gewicht van de berijder, ik ben vrij zwaar en dat help niet :P
Mijn motor komt nu net aan los in zijn 2 (zonder gas dicht/open of aan het stuur trekken), maar hij moet nog steeds worden afgesteld op de bank want hij loopt niet helemaal mooi.
Mijne heeft iets langere wielbasis als standaart (langere ketting) waardoor hij ook minder snel wheely doet maar op vermogen is het bijna onmogelijk om dat voorwiel aan de grond te houden in 1ste en 2e }) mijn vering is redelijk sportief/stug afgesteld voor mij (meer circuit gericht) en ik weeg 70kg in motorpak :P
 
Falierke?

Motor verkocht? Of vinden de modjes het niet nodig dat je zelf zovaak post :P ?

0,0 geinteresseerden -O-. Ga de fiets dus binnenkort wegbrengen voor een beurtje en dan gaat deze jongen volgend jaar lekker verder op de 10 *O*. Heb dr ondertussen een 12v aansluiting op gemaakt en weggewerkt, en heb een mooie mount voor mijn telefoon gekocht. Volgend jaar wil ik zeker terug naar de eiffel (na het debacle van dit jaar -O- )

Dit jaar maar een schamele 4k aan km's erop gezet, dus volgend jaar word 365 dagen zonneschijn met een graadje of 20 _O-
 
Laatst bewerkt:
De vriendin is vertrokken, maar er komt een nieuwe Kwaak voor terug! :9~ _O-
 
Jep, eerst nog getwijfeld over een BMW S1000RR, begreep dat die iets meer pk hebben standaard en quickshifter en goeie remmen. Maar begrijp dat het elkaar qua vermogen niet veel ontloopt als de Katalysator er bij beiden uitgaat.

Uit testen begreep ik dat de Kwaak wel veel betere elektronica heeft, bij de BMW onderbrak de traction control echt de acceleratie terwijl dat bij de Kwaak veel minder storend is en vooral veel vloeiender gaat. De vering is ook beter dan bij BMW, de remmen zijn wat minder.

Kortom de Kat ertussenuit en een quickshifter erop :)

Doe mij deze maar:
 
Laatst bewerkt:
Feli Griffen *O*
Je meissie aanrijden heeft zo z'n voordelen :P

Even wat anders:
Toen ik vanmiddag even een doekje over mijn kuip haalde om wat vliegjes te verwijderen, hoorde ik een krak B| Blijkt er een oogje van mijn kuipruit te zijn gebroken (waarschijnlijk het boutje iets te strak aangedraaid) en nu is het geheel veel minder stijf en beweegt de topkuip een stuk meer. Ik kan dus opzoek naar een ander ruitje |(

Iemand tips voor een ruitje voor een '04? De huidige vind ik wel mooi maar is eigenlijk wat te laag en veroorzaakt veel turbulentie en herrie. Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald type, en plaatjes van het ruitje op je brommert zijn natuurlijk ook welkom :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan