Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gewoon een maandje hopjes oefenen en dan begin je eraan te wennen... en ga je steeds verder
laatst toevallig filmpje vriend van mij laten uploaden zal zo eens opzoeken ..
Toen had ik de 10 net in mijn bezit
edit:
gevonden
hier durfde ik hem nog niet echt door te trekken ...... maar ja.. had hem 3 dagen in bezit ofzo
strak filmpje! je doet het zeker in 2e gear met de koppeling erbij?? Ben zelf ook hard aan het oefenen, krijg hem wel goed omhoog maar verder dan een meter of 10 kom ik niet
het mag wel wat langer en hoger. Blijven oefenen en met het voetje bij de achterrem. Volgend seizoen ook maar eens proberen met de koppeling erbij,schijnt toch wat beheersbaarder te zijn.
strak filmpje! je doet het zeker in 2e gear met de koppeling erbij?? Ben zelf ook hard aan het oefenen, krijg hem wel goed omhoog maar verder dan een meter of 10 kom ik niet
het mag wel wat langer en hoger. Blijven oefenen en met het voetje bij de achterrem. Volgend seizoen ook maar eens proberen met de koppeling erbij,schijnt toch wat beheersbaarder te zijn.
het kan soms gelukkig zo simpel zijnIk wilde even melden dat m'n 10 weer perfect loopt :-) Ik heb voor de zekerheid nog een flesje Forte injectiereiniger in de tank gegooid, maar ik denk dat er gewoon even iets verstopt zat en dat het nu opgelost is. Bedankt voor de tips in elk geval
Hangt er maar net vanaf hoe je vering staat afgesteld. De mijne is hoger aan de achterkant en wheely'd daardoor minder. Toen de vering en hoogte nog origineel was kwam hij veel makkelijker omhoog. Ook is het afhankelijk van het gewicht van de berijder, ik ben vrij zwaar en dat help nietrond 8/9000tp in 3e kun je ook nog een wheely maken zonder gas open/dicht toestanden of koppeling geklooi
Gwn volgas geven vanaf lagere toeren wachten tot hij de 8 gepaseert is (kont zover mogelijk achteruit schuiven) en dan een ruk aan het stuur airborn
Of met koppeling vanaf +-90km/h
het kan soms gelukkig zo simpel zijn
Mijne heeft iets langere wielbasis als standaart (langere ketting) waardoor hij ook minder snel wheely doet maar op vermogen is het bijna onmogelijk om dat voorwiel aan de grond te houden in 1ste en 2e mijn vering is redelijk sportief/stug afgesteld voor mij (meer circuit gericht) en ik weeg 70kg in motorpakHangt er maar net vanaf hoe je vering staat afgesteld. De mijne is hoger aan de achterkant en wheely'd daardoor minder. Toen de vering en hoogte nog origineel was kwam hij veel makkelijker omhoog. Ook is het afhankelijk van het gewicht van de berijder, ik ben vrij zwaar en dat help niet
Mijn motor komt nu net aan los in zijn 2 (zonder gas dicht/open of aan het stuur trekken), maar hij moet nog steeds worden afgesteld op de bank want hij loopt niet helemaal mooi.
Falierke?
Motor verkocht? Of vinden de modjes het niet nodig dat je zelf zovaak post ?
gewoon het gas er op man[me="Gh0st"]heeft wel last van powerwheelies alleen nog niet zo lang helaas[/me]
Ook op de koppeling lukt t nog niet helemaal maargoed t begin is er en aankomend seizoen weer een beetje oefenen
Vandaag de schade expert gesproken.. Het wordt een Kawa ZX10R van 2011... Heel vervelend allemaal.
Die linker.. alstu!Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald type, en plaatjes van het ruitje op je brommert zijn natuurlijk ook welkom
Links als je erop zit of links op de foto?
Links als je achter je computer zit.Links als je erop zit of links op de foto?
Oh ja, met '04 bedoelde ik 2004 en niet 1904