ZX-12R and friends topic "Deel 8"

jij helpt me bij het nadenken , ben ik blij mee :) ooooow wacht weet je wat helpt , water op uitlaat bochten spuiten dan kan ik zien welke cilinder raar doet

Ik gebruik daar voor een laser temperatuur meter :p maar ik snap het idee. De koude uitlaat bocht/koudere uitlaat bocht laat zien welke cilinder slecht loopt. Zet m op met storing zoeken. Je kan het
 
hoe hard loopt een onbegrensde zx12r met een originele tandwiel verhouding eigenlijk ? en wie heeft hier wel eens tegen een s1000rr geprobeerd ?
 
Ik gebruik daar voor een laser temperatuur meter :p maar ik snap het idee. De koude uitlaat bocht/koudere uitlaat bocht laat zien welke cilinder slecht loopt. Zet m op met storing zoeken. Je kan het


hahaha ik ben van de straat , maar zo'n ding is idd handig ja
 
Mijn record 329kmh op GPS.
En dat was toen ie nog helemaal standaard was. (afgezien van een hoger ruitje)

Na andere uitlaatlijn, powercommander en een tune eigenlijk weinig meer op gereden. Laat staan op de autobahn. Daarnaast was dat 1x leuk... maar kost flink wat energie (best vermoeiend om erop te blijven zitten en heel geconcentreerd ver vooruit kijken). 1 voordeel van die snelheid.. remmen kan niet meer, dus als het fout gaat valt er toch niets meer na te vertellen :+

ik bedoel op de gps he niet op de teller!
 
Laatst bewerkt:
De enige motoren die zo'n grote remschijf gebruiken zijn de ZX12R (2000-2002) en de ZX9R-F2 (2003)
 
Even een vraagje tussen door; is een ZX12r wat allergisch voor warmer weer? Vandaag ben ik even gaan sturen en toen ik thuis kwam, kookte de koelvloeistof in het reservoir en op de temp. meter stonden allemaal streepjes. Toen ik stilstond sloeg wel de fan aan, maar die draaide maar een halve minuut. Na een paar minuten, begon de temp meter terug te lopen, met het bekende enkele streepje, en niet het hele scherm vol met streepjes.

Koelvloeistof is op niveau.
Ik ben maar een paar kilometer op de snelweg geweest, de rest allemaal binnen en buiten de kom, circa 35 km. Laatste 2 a 3 km, rustig gereden meer wel een minuut stil gestaan voor gesloten spoorbomen.

Ik heb alleen mijn uitlaatsysteem vervangen, voor een Laser Hotcam, verder nog origineel.

Wie weet raad??? Dank je wel alvast.
 
het klopt niet wat er gebeurt. fan zou netjes moeten draaien als hij warm word ook tijdens het rijden.
is de sensor die de fan activeert nog wel goed? zo te horen reageert die wel erg laat voordat hij inslaat.
 
het klopt niet wat er gebeurt. fan zou netjes moeten draaien als hij warm word ook tijdens het rijden.
is de sensor die de fan activeert nog wel goed? zo te horen reageert die wel erg laat voordat hij inslaat.

Ik zal een kijken of ik daar wijs uit kan worden.
Misschien heeft die idd zijn beste tijd gehad.
Behalve alle streepjes op de display, stond er geen foutmelding, ik weet niet of er een uitlees mogelijkheid is bij de zx12r. Mijn TL1000r had die wel, dan moest ik een stekker doorverbinden en kreeg ik een meldcode op mijn display in geval van een storing.
 
hoe hard loopt een onbegrensde zx12r met een originele tandwiel verhouding eigenlijk ? en wie heeft hier wel eens tegen een s1000rr geprobeerd ?

ligt eraan wat je er allemaal op hebt zitten maar met full akra systeem en powercommander zou hij ongeveer 328 echte km moeten kunnen rijden
 
ligt eraan wat je er allemaal op hebt zitten maar met full akra systeem en powercommander zou hij ongeveer 328 echte km moeten kunnen rijden

1 keer in een spurt (2000 model met laser systeem) 325 op de teller gedaan (kon nog harder), maar dat was echt wel gekkenwerk. alles gaat je in een flits voorbij en hard remmen durfde ik ook niet meer (heeeeeel klein slachje in mijn voorremschijf). dus wat maakt het uit :W
 
goedenavond,

ik kreeg laatst het advies om 98 te gaan gebruiken ipv euro95.
Daardoor zou de motor minder ruw gaan lopen, en op de lange duur zou het beter zijn voor de diverse rubbers.
Wat is jullie ervaring?

Quagmire
(formerly known as Ron-zx12r)
 
goedenavond,

ik kreeg laatst het advies om 98 te gaan gebruiken ipv euro95.
Daardoor zou de motor minder ruw gaan lopen, en op de lange duur zou het beter zijn voor de diverse rubbers.
Wat is jullie ervaring?

Quagmire
(formerly known as Ron-zx12r)
MMMMMM je motor rijd al 15 jaar op euro 95, en dan zou je nu op euro 98 over moeten. :? :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan