ZX-12R and friends topic "Deel 8"

Afgelopen weekend wat schade gekregen aan mijn zx12-r :? . Een onverlaat heeft mijn linker voor knipperlicht er af gereden / getrapt :( . De rubberen "hals" is helemaal afgescheurd. Helaas geen briefje erbij met zijn naam en telefoonnummer.

Voor de volledigheid ben ik dus op zoek naar een originele knipper voor links voor. Als je alleen de rubberen manchet hebt vindt ik dat ook best. Mocht je er een hebben..... laat het mij dan even weten, dan komen we er v.w.b. de euro's ook wel weer uit.

Thanks!!
 
@ HPJ. en natuurlijk aan alle 12 vrienden.

Ja dat was behoorlijk schrikken. Er werd dikke darm kanker geconstateerd.
Na drie operaties eindelijk klaar.
Daarna nog een chemo kuur. (Half jaar)

In Aug. voor de eerste grote controle. Lever scan, colonoscopie en bloed onderzoek.
Alle uitslagen negatief.

Dat betekend dat ik weer gezond ben.

Alleen nog beschadigde zenuwbanen van de chemo. (minder/apart gevoel in de vingers en voeten zolen. en evenwicht receptoren)

Volgens de oncoloog moet zich dat herstellen over een termijn van drie jaar.

Ik kan en doe alles weer zo als voorheen.

Ik kan dus zeggen dat ik weer "Normaal" ben.

Het heeft mijn leven wel rigoureus veranderd.

Het maakt mij de pis niet louw, heeft wel een andere invulling gekregen dan zo maar een losse kreet.

Zeker nu ik meegemaakt heb dat er collega patiënten zijn, die vrijwel gelijke tijd met mij dezelfde melding kregen, nu in middels 6 voet onder de zoden liggen.

Toch raak ik behoorlijk pissed off als er weer een idioot in het "blik" mij op de weg, mijn plof weer in de weg zit.

Verder ben ik weer de oude.
 
Laatst bewerkt:
Fijn om te horen / lezen dat het goed met je gaat Egbert. Dat deze nare situatie achter de rug is en je je weer kunt focussen op de toekomst.

:W Zagetta
 
Misschien leuk om aan mijn ZX12R vriendjes te vertellen dat ik een H2 gekocht heb? *O*
Ik miste het vermogen van de 12 toch best wel. Ik denk dat de H2 een ZX12R+ is :]
 
Heb alleen nog maar een piccie van de fiets in de winkel...

full


Maar da's geen echt bewijs? :+
 
Misschien leuk om aan mijn ZX12R vriendjes te vertellen dat ik een H2 gekocht heb? *O*
Ik miste het vermogen van de 12 toch best wel. Ik denk dat de H2 een ZX12R+ is :]

Helemaal *O* top Jeroen *O* , van Harte gefeliciteerd. Laat hem gelijk ombouwen tot de 300 pk versie, is het zeker een ZX12+++ :W
 
Hoi mannen ook ik moet melden dat ik afscheid heb genomen van mijn 12 heb er een zx10r model 2016 voor terug gekocht , de levering zal waarschijnlijk na de beurs zijn, wachten duurd lang maar zal uiteindelijk worden beloond , en voor iedereen hier hou ook dit jaar het rubber onder !!
 
Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje , Jeroen. Eenmaal een supercharger of turbo en je wil noooit meer terug. Ben heel benieuwd naar je bevindingen.

Thx. Denk dat je gelijk hebt met dat nooit meer terug willen. Dat ding blijft maar sleuren. Heerlijk :]
Ik zie trouwens dat ik 'jouw' ondertitel gebruikt heb: supercharged. Geen probleem neem ik aan? O-)
 
Thx. Denk dat je gelijk hebt met dat nooit meer terug willen. Dat ding blijft maar sleuren. Heerlijk :]
Ik zie trouwens dat ik 'jouw' ondertitel gebruikt heb: supercharged. Geen probleem neem ik aan? O-)
Nee hoor, geen enkel probleem !
Ik had graag een supercharger op de ZX12R willen hebben, maar het is er nooit van gekomen, de BKing was ( en is, denk ik nog steeds) een eenvoudiger en misschien ook wel betere basis. Bij de ZX12 was ik op een turbo uitgekomen en dat wilde ik toen uiteindelijk toch niet. Ik heb er nooit spijt van gehad, maar denk met veel plezier terug aan de 12 waar ik ruim 35 duizend probleemloze km's heb gereden.
Allemaal veel rijplezier in het komende jaar en hopelijk treffen we elkaar nog een keer.

@ ouweman, ook veel plezier met je nieuwe aanwinst !

groet Kees
 
Terug
Bovenaan Onderaan