Zijn ZZR1400 is zeker om door een ringetje te halen!!
Moach...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn ZZR1400 is zeker om door een ringetje te halen!!
Yep natuurlijk bij goed weer, en dat zit er aante komen.Gaat er vanuit deze toko nog volk naar de MFMM 2016 a.s. zondag?
(ik gooi nog maar eens een balletje op )
Het onregelmatig lopen van motor heeft ook met kleppen stellen te maken.Thanks! vandaag wezen kijken bij een ZX12R. Helaas wat puntjes aan zoals balhoofdlager, slippen van de koppeling, heel zacht remmen (blokken wellicht op) en een lichte ratel uit de bak die je Lleen hoort als je de koppeling hendel loslaat.
motor laten staan, wat mij wel opviel was ook een heel onrustig stationair toerental. danste tussen de 800 en 1100 rpm. Stellen van de carburateurs oid?
Tips van goede zx12r-en die te koop staan altijd welkom. Bij voorkeur 2002+ en groen of zwart.
Het onregelmatig lopen van motor heeft ook met kleppen stellen te maken.
Naar mijn mening zal het toch wat moeilijker worden om een knappe zx12r te kunnen scoren, wel heeft ouwe man laatst zijn oude ingeruild.
IK weet niet waar, maar hij had wel het aller laatste type 2006 zwart/goud
Het onregelmatig lopen van motor heeft ook met kleppen stellen te maken.
Naar mijn mening zal het toch wat moeilijker worden om een knappe zx12r te kunnen scoren, wel heeft ouwe man laatst zijn oude ingeruild.
IK weet niet waar, maar hij had wel het aller laatste type 2006 zwart/goud
Is verkocht, was mijn vorige motor. Eigenaar heeft er amper mee gereden nadat ik em ingeruild had. Ik was net te laat, mijn zoon zocht een ZX12 en deze hadden we graag weer terug gehad.Dat klopt Lawson maar die was in no time weer verkocht.
Maar ja .... wat wil je ook, dat was een 2006 in de mooiste kleurstelling...
In Leeuwarden stond er ook één te koop.
Ingeruild met een goede reden. Ik weet de staat niet van die motor maar hij heeft wel beurten gehad. Ook weet ik niet of die er nog staat.
Is verkocht, was mijn vorige motor. Eigenaar heeft er amper mee gereden nadat ik em ingeruild had. Ik was net te laat, mijn zoon zocht een ZX12 en deze hadden we graag weer terug gehad.
In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.Ik heb vanavond een zx12r bekeken, zaterdag ophalen! Komen fotootjes zodra ik hem heb.
Mocht je een Powercommander 3 overwegen, ik heb er nog een liggen afkomstig van mijn ZX12R (2002/2003). Ik heb alleen nooit zonder gereden dus weet niet anders. Bij een volledig ander uitlaatsysteem is het meestal wel aan te raden de afstelling aan te passen.Bedankt! Het is een zwart-goude geworden..fantastische kleurstelling. De accu is wel aan vervanging toe, daar gaat volgens mij een YTX-14BS Yuasa in.
Er zit een volledig akrapovic systeem op de motor met carbon einddemper. Hebben jullie ervaring met een powercommander (III) en is dat de moeite waard? ik vind vooral de gas/wissel reacties wat stug nu op de zx12r.
Noodzakelijker gadgets vind ik bij deze fiets trouwens meer een Osco en een Gear Indicator.Ik heb er toevallig 1 in huis. De eerste dingen aan de Zx12r zijn al gedaan: het superbike stuur van ABM is eraf gehaald en de accu is vervangen voor een nieuwe. Wat een werk trouwens om de accu te vervangen!
Overigens valt het mij op dat de motor nogal een slokje benzine lust... 160km op een tank?! Ik las al iets dat met het volledige akrapovic systeem de motor zonder aanpassingen nou niet echt zuiniger gaat lopen. Misschien maar snel laten afstellen met de powercommander, zijn er nog zx12r specialisten die hiervoor aan te raden zijn?
[~[url="http/i234.photobucket.com/albums/ee267/OnELeG_YZF/20160515_132026_zpsijiwun3k.png"]afbeelding~][/URL]