ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen !

wie gooit er vandaag nog even 19 posts uit en opent ..

ZX-12R topic - Deeltje 4; "de club van 12"

:)


Vandaag ben ik op pad voor afspraken, ik zie het vanavond wel ..
 
Laatst bewerkt:
He zagetta je bent er dus toch nog :P

zo nog maar een paar en dan is deze vol :Y

hpj, wat was nou het grote nieuws over mevr.hpj :? :? :?
 
Ja Ramon, ik ben wakker gemaakt door Groen :Z moet nog even bijkomen _O- maar even wat anders.
Ik heb een mail gehad van http://www.ricksgastezimmer.com deze zijn verhuist en alles is wat groter geworden dus ziet er allemaal goed uit zeker als we weer plannen gaan maken.

_O- Zagetta
 
Ben al bezig met een nieuwe topic ..als jullie andere foto's willen in het begin topic plaats deze dan alvast hier dan neem ik ze gelijk mee.


:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
Hmm. en Ricks Gastezimmer in Ulmen ziet er idd wel een stukkie groter uit.
Dat moeten we natuurlijk even inwijden van de zomer :P
 
Dat lijkt me een strak plan.
Even wat anders ..gaat er nog iemand naar de beurs van hier, ik weet dat Ivo gaat maar verders...??

:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ga naar de beurs, vrijdag en zondag , eerst even kijken, en dan koop ik het op zondag. _O-

Even kijken of ik een andere foto heb voor de eerste pagina.

Moet Ramon nu onderaan staan, aangezien hij te weinig CC heeft, 25 kw heeft, en maar een achterwiel gebruikt. _O- _O-
Suzinki mag van mij wel op de middenmoot, rijd als een ZX bezitter.
 
Ook ik ga naar de beurs, vrijdag en zondag , eerst even kijken, en dan koop ik het op zondag. _O-

Even kijken of ik een andere foto heb voor de eerste pagina.

Moet Ramon nu onderaan staan, aangezien hij te weinig CC heeft, 25 kw heeft, en maar een achterwiel gebruikt. _O- _O-
Suzinki mag van mij wel op de middenmoot, rijd als een ZX bezitter.

Ik ga vrijdag naar de beurs dan kom ik je wel tegen.
Suzinki mag altijd die rijd beresterk en laten we eerlijk zijn het oog wil ook wat ;)
maar Ramon met zijn 25 kw daar heb ik twijfels over _O- _O- graag jullie mening hierover.

Andere ZX-12R Topic deel 4 is aangemaakt, deze is nog niet helemaal af maar wordt aangewerkt.

:W Zagetta
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- hihi 25kw _O- _O- , ik ben soms toch sneller bij een sprintje hij trekt alleen maar WHEELIES _O- _O- doeeeeeiiiii kawaramon

Lawson en Zagetta :} :} Dat ik lid mag blijven in dit zx 12 topic, (zonder 12 in de schuur '( ) mag ik ook weer mee met het weekendje weg??????


ZAGETTA NOG MAAR 7 POSTS *O*
 
Laatst bewerkt:
Er is nu een ANDERE mevr HPJ. En nu weer on-topic, Ja! Hoe bevalt dat, zo met 200 cc minder?


ik moet zeggen die 200 cc minder is wel erg lekker, ik heb niet het gevoel dat hij langzamer is dan de 12, in tegen deel voor het gevoel lijkt hij sneller. :Y
Hij is wat minder koers vast, je merkt nu als je echt snel rijdt dat de hele fiets
beweegt, de 12 voelde gewoon strak aan, als een scheermes.(vandaar die stuurdemper op de 10 want ieder kuiltje in de weg merk je).
Maar daar in tegen is het wel echt een funbike, in 1 of in 2 gewoon gas er op en hop daar gaat het voorwiel richting de blauwe hemel en dat is echt wel een gaaf gevoel, gewoon met power het wiel omhoog(hier is dus geen hopje voor nodig).
En wat ik ook nog niet begrijp is het verbruik, ik heb pas 2 keer getankt en beide keren
was het verbruik 1:17,5 dusssssss, en dat dat heb ik nog nooit gehaald met de 12.
(en ik heb deze motor gekocht voor het milieu met 2 geregelde kat.) _O- _O- _O-



o ik snap het al, mevr HPJ heeft der haar geblondeerd. :W





en nu ik weet wanneer iedereen naar de beurs gaat heb ik besloten om zaterdag maar te gaan, want dan kom ik in ieder geval niemand tegen. _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vrijdag naar de beurs dan kom ik je wel tegen.
Suzinki mag altijd die rijd beresterk en laten we eerlijk zijn het oog wil ook wat ;)
maar Ramon met zijn 25 kw daar heb ik twijfels over _O- _O- graag jullie mening hierover.

Andere ZX-12R Topic deel 4 is aangemaakt, deze is nog niet helemaal af maar wordt aangewerkt.

:W Zagetta


oke jullie je zin, zal ik volgende keer in cochem het tempo wel iets verhogen :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan