ZX10R Deel 34 "Kawasaki... The best a man can get!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met enige slijtage van de ketting past dat iets grotere tandwiel achter misschien ook al. O-)
Had toen een mooie aluminium uit het verre Oosten voor 25 euro. :+
(maar nooit aangekomen en geld retour gehad van Paypal / en echt nodig had ik het ook niet dus maar laten zitten)
Ik heb niet veel tijd voor de MACZ circuitdag en kan er daardoor niet op gokken dat het niet past (tenzij ik de hugger gewoon verwijder). Denk dat ik er al flink op vooruit ga met een kleiner voortandwiel, hoop dat ik straks beter / harder de langzame bochten uit kom.
 
Mannen,

Hoogstwaarschijnlijk gaat mijn 2011 ZX-10R eruit. Heb hem nog nergens aangeboden, maar pols eerst hier of er interesse is...

-6000km
-Nederlandse motor
-nooit schade gehad
-volledige historie bekend
-absolute nieuwstaat!

Motor is voorzien van de volgende accessoires:
-Kawasaki seat cover
-Akrapovič uitlaat titanium
-MWR luchtfilter
-FP racing levers (niet op foto)
-Gele Öhlins veer, Rooske modified schokbreker (niet op foto)
-Öhlins stuurdemper re-valved naar race spech
-Kawasaki Bobbin kit
-Tandwielen -1/+1
-Uitlaat bracket
-Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 banden

Heeft net grote beurt gehad. Dit is de enige 2011+ ZX-10R die er in Nederland te koop is, dus ik peil hier eerst de belangstelling...[afbeelding]


Grrrrrruwelijk..... zo is ie zoals ie eruit moet zien....
Die zou wel passen in de garage, maar denk dat ie meer kost dan ik voor een motor uit wil geven momenteel..... :)
 
Mannen,

Hoogstwaarschijnlijk gaat mijn 2011 ZX-10R eruit. Heb hem nog nergens aangeboden, maar pols eerst hier of er interesse is...

-6000km
-Nederlandse motor
-nooit schade gehad
-volledige historie bekend
-absolute nieuwstaat!

Motor is voorzien van de volgende accessoires:
-Kawasaki seat cover
-Akrapovič uitlaat titanium
-MWR luchtfilter
-FP racing levers (niet op foto)
-Gele Öhlins veer, Rooske modified schokbreker (niet op foto)
-Öhlins stuurdemper re-valved naar race spech
-Kawasaki Bobbin kit
-Tandwielen -1/+1
-Uitlaat bracket
-Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 banden

Heeft net grote beurt gehad. Dit is de enige 2011+ ZX-10R die er in Nederland te koop is, dus ik peil hier eerst de belangstelling...[afbeelding]

Vooruit, zet m maar bij mij neer. Dan mag je mijn 10 meenemen. Heb je hetzelfde vermogen, ook traction control/wheeliecontrol, en heel veel motorporno in een oermodel. Net getaxeerd ;)
 
Mannen,

Hoogstwaarschijnlijk gaat mijn 2011 ZX-10R eruit. Heb hem nog nergens aangeboden, maar pols eerst hier of er interesse is...

-6000km
-Nederlandse motor
-nooit schade gehad
-volledige historie bekend
-absolute nieuwstaat!

Motor is voorzien van de volgende accessoires:
-Kawasaki seat cover
-Akrapovič uitlaat titanium
-MWR luchtfilter
-FP racing levers (niet op foto)
-Gele Öhlins veer, Rooske modified schokbreker (niet op foto)
-Öhlins stuurdemper re-valved naar race spech
-Kawasaki Bobbin kit
-Tandwielen -1/+1
-Uitlaat bracket
-Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 banden

Heeft net grote beurt gehad. Dit is de enige 2011+ ZX-10R die er in Nederland te koop is, dus ik peil hier eerst de belangstelling...[afbeelding]
Super gaaf ding zeg :9~

Waarom gaat ie weg?
 
Mannen,

Hoogstwaarschijnlijk gaat mijn 2011 ZX-10R eruit. Heb hem nog nergens aangeboden, maar pols eerst hier of er interesse is...

-6000km
-Nederlandse motor
-nooit schade gehad
-volledige historie bekend
-absolute nieuwstaat!

Motor is voorzien van de volgende accessoires:
-Kawasaki seat cover
-Akrapovič uitlaat titanium
-MWR luchtfilter
-FP racing levers (niet op foto)
-Gele Öhlins veer, Rooske modified schokbreker (niet op foto)
-Öhlins stuurdemper re-valved naar race spech
-Kawasaki Bobbin kit
-Tandwielen -1/+1
-Uitlaat bracket
-Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 banden

Heeft net grote beurt gehad. Dit is de enige 2011+ ZX-10R die er in Nederland te koop is, dus ik peil hier eerst de belangstelling...[afbeelding]

:9~ :} wat een dikke porno bike :P
 
Vooruit, zet m maar bij mij neer. Dan mag je mijn 10 meenemen. Heb je hetzelfde vermogen, ook traction control/wheeliecontrol, en heel veel motorporno in een oermodel. Net getaxeerd ;)

Je rijdt nu toch met wat nieuwe systemen rond ipv de rapidbike ? Hoe bevalt dat , nog storingen gehad of werkt alles nu hoe het moet werken :P
 
Laatst bewerkt:
Je rijdt nu toch met wat nieuwe systemen rond ipv de rapidbike ? Hoe bevalt dat , nog storingen gehad of werkt alles nu hoe het moet werken :P

Ja dat klopt, ik rij nu met EJK 3.5. Werkt helemaal probleemloos.

Hier een filmpje op Assen, de eerste droge sessie met de ZX10R na 5 jaar afwezigheid daar. Kijk vooral even het stukje rond 14:40 en verder. De Veenslang op even gekeken hoe mijn ZX10R het doet tegenover een S1000RR... Ik ben sneller, zonder flauw te spelen door eerder op het gas te gaan, sterker nog, ik heb even naar 3 geshortshift. })

 
Waarom heb ik altijd van die vage probelemen...

Vorige week in Oschersleben, motor naar de keuring gereden en ook weer terug ;) De volgende ochtend rijden, doet niks -O-

conclusie: brandstofpomp gaat niet aan. Ik heb er een schakelaar opzitten waarmee ik (alleen als de motor uit is) het brandstofpomprelais kan overbruggen om de tank leeg te laten lopen. Dat werkt wel (pomp en relais werken dus)

Relais komt alleen niet bij via normaal contact. Enige wat er volgens mij nog tussen zit (kit kabelboom en kit ecu), is de omvalsensor. Deze gecontroleerd (ok) en vervangen voor een ander die ik nog had (ook ok) maar werkt nog steeds niet. relais ook vervangen, ook niet!

Heb uiteindelijk pomp overbrugd en op 12V gezet, daarna zonder problemen gereden.


Ohw, olie probleem is opgelost btw.. airbox nu weer netjes droog :)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt, ik rij nu met EJK 3.5. Werkt helemaal probleemloos.

Hier een filmpje op Assen, de eerste droge sessie met de ZX10R na 5 jaar afwezigheid daar. Kijk vooral even het stukje rond 14:40 en verder. De Veenslang op even gekeken hoe mijn ZX10R het doet tegenover een S1000RR... Ik ben sneller, zonder flauw te spelen door eerder op het gas te gaan, sterker nog, ik heb even naar 3 geshortshift. })


leuk filmpje, je schakel lampje staat wel laat zeg, rij je met andere tand verhouding, hoor er nu zoveel mensen over. Ik rij eigenlijk nog gewoon standaard.
 
Mannen,

Hoogstwaarschijnlijk gaat mijn 2011 ZX-10R eruit. Heb hem nog nergens aangeboden, maar pols eerst hier of er interesse is...

-6000km
-Nederlandse motor
-nooit schade gehad
-volledige historie bekend
-absolute nieuwstaat!

Motor is voorzien van de volgende accessoires:
-Kawasaki seat cover
-Akrapovič uitlaat titanium
-MWR luchtfilter
-FP racing levers (niet op foto)
-Gele Öhlins veer, Rooske modified schokbreker (niet op foto)
-Öhlins stuurdemper re-valved naar race spech
-Kawasaki Bobbin kit
-Tandwielen -1/+1
-Uitlaat bracket
-Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 banden

Heeft net grote beurt gehad. Dit is de enige 2011+ ZX-10R die er in Nederland te koop is, dus ik peil hier eerst de belangstelling...[afbeelding]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o

Nu al?

Why?

-O-
 
Ja dat klopt, ik rij nu met EJK 3.5. Werkt helemaal probleemloos.

Hier een filmpje op Assen, de eerste droge sessie met de ZX10R na 5 jaar afwezigheid daar. Kijk vooral even het stukje rond 14:40 en verder. De Veenslang op even gekeken hoe mijn ZX10R het doet tegenover een S1000RR... Ik ben sneller, zonder flauw te spelen door eerder op het gas te gaan, sterker nog, ik heb even naar 3 geshortshift. })

Das niet eerlijk. Zo te zien zit er een grote jongen op die S1000RR :P
 
Leuk dat motorbezit, de ene motor heeft geen voorband en de andere geen achterband. :+



Helaas is de R10 door de slijtnokjes rechts.
Het midden en links is nog prima, omdraaien zeker een optie op Zandvoort.
Maar beter toch vervangen want de technische keuring bij de MAC is niet voor de poes. O-)

En alvast de nieuwe kettingspanners erop..

 
leuk filmpje, je schakel lampje staat wel laat zeg, rij je met andere tand verhouding, hoor er nu zoveel mensen over. Ik rij eigenlijk nog gewoon standaard.

Schakellampje staat expres zo laat. Anders heb ik er niks aan. Mijn blok bouwt namelijk helemaal geen vermogen af in de hoogste toeren, wat het standaardblok wel doet. Doordat het blok getuned is, is de karakteristiek anders en daarom moet het lampje ook pas net voor het eind oplichten.
Ik rij ook met een andere tandwielverhouding, maar daarom is ook de speedohealer geïnstalleerd. Anders geeft hij even 25 km/h meer aan als de werkelijke snelheid, dat is nu niet het geval.
 
Schakellampje staat expres zo laat. Anders heb ik er niks aan. Mijn blok bouwt namelijk helemaal geen vermogen af in de hoogste toeren, wat het standaardblok wel doet. Doordat het blok getuned is, is de karakteristiek anders en daarom moet het lampje ook pas net voor het eind oplichten.
Ik rij ook met een andere tandwielverhouding, maar daarom is ook de speedohealer geïnstalleerd. Anders geeft hij even 25 km/h meer aan als de werkelijke snelheid, dat is nu niet het geval.

duidelijk, rij nog helemaal standaard.
 
Ja dat klopt, ik rij nu met EJK 3.5. Werkt helemaal probleemloos.

Hier een filmpje op Assen, de eerste droge sessie met de ZX10R na 5 jaar afwezigheid daar. Kijk vooral even het stukje rond 14:40 en verder. De Veenslang op even gekeken hoe mijn ZX10R het doet tegenover een S1000RR... Ik ben sneller, zonder flauw te spelen door eerder op het gas te gaan, sterker nog, ik heb even naar 3 geshortshift. })


;) goed om te horen, dan kun je er tenminste optimaal van genieten })
 
Gezien ja. Worden steeds schaarser, ik vind het nog steeds iets "aparts"'.

Ben er maar zuinig op ja :9~
dat ben ik ook op de mijne , durf met die van mij hardop te zeggen dat er daar NIET 1 vergelijkbare van in Nederland rondrijd.
ik heb er voor tig euro s aan accessoires op gezet.

kreeg vandeweek zelfs post van iemand van hier die hem wilde kopen :9
dat feestje gaat nog ff nie Door })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan