ZX12R jo jo effekt

Sleutel

Die hard MF'er
5 jan 2003
581
81
Maurik
Even een vraagje voor de techneuten :)
Ik heb bij mijn ZX12 het originele
uitlaat systeem vervangen voor een
laser duo-tech systeem,staat echt wijs :9
Alleen het stationair toerental is nu
niet meer constant jo jo effekt er zit
ongeveer 200 toeren tussen.
Kan iemand mij vertellen of ik
er zelf wat aan kan regelen/afstellen :?
Of kan ik beter een dyno run laten maken?
 
IK ZAL HET FF UITLEGGEN ;
ik heb ook 2 jaar een zx12r gehad en ik had ook een full akrapovic systeem erop ,en ik had precies hetzelfde onregelmatig toerental daar is niks aan te doen dat komt door dat complete uitlaat systeem ik heb even daarna ook een powercommander pc3 erop gegooid en hem helemaal laten afstellen hij liep als een speer 182,5 pk op het achterwiel,met k,n filters .
maar dat toerental bij stationair draaien bleef iets onregelmatig wat je wel kan doen is hem iets harder statonair laten lopen dan is het iets minder draaiknop zit recht onder je tank.
toen ik hem verkocht heb heb ik hem weer orgineel gemaakt met standaard uitlaat systeem en toen was het stationair probleem ook weer opgelost,dus ik zal me maar niet ergeren aan dat beetje toerenverschil maar geniet maar van die bult pk,s die je er nu bijgekregen.
succes.
 
IK ZAL HET FF UITLEGGEN ;
ik heb ook 2 jaar een zx12r gehad en ik had ook een full akrapovic systeem erop ,en ik had precies hetzelfde onregelmatig toerental daar is niks aan te doen dat komt door dat complete uitlaat systeem ik heb even daarna ook een powercommander pc3 erop gegooid en hem helemaal laten afstellen hij liep als een speer 182,5 pk op het achterwiel,met k,n filters .
maar dat toerental bij stationair draaien bleef iets onregelmatig wat je wel kan doen is hem iets harder statonair laten lopen dan is het iets minder draaiknop zit recht onder je tank.
toen ik hem verkocht heb heb ik hem weer orgineel gemaakt met standaard uitlaat systeem en toen was het stationair probleem ook weer opgelost,dus ik zal me maar niet ergeren aan dat beetje toerenverschil maar geniet maar van die bult pk,s die je er nu bijgekregen.
succes.
Aha zit dat zo.Ja het maakt ook niks uit hij rijd er echt niet minder door.
Alleen ik vroeg het me af of het te verhelpen is maar dat wordt dus moeilijk.
 
Mijne draait ook onregelmatiger...exup klep is wel verwijderd (of hoe heet dat kreng bij een soes :? )

Mischien heeft het er wat mee te maken dat ik zonder pijpjes in mijn demper rijd })
 
Terug
Bovenaan Onderaan