ZX14: de snelste, mooiste, met identiteitscrisis (ZZR1400)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe nou maar!

@PSP
Datum is nog niet helemaal zeker. Ik zit in de ploegen, dus moet nog wel eens werken in het weekend.
De 27ste april had ik bedacht, maar om verschillende redenen valt die af. Dus had ik 2 data's in mei als voorstel
 
@Daan....al wat gehoord over de ixil demper?

ben lekker bezig met t modden.....puig donker ruitje&korte kentekenplaat gemonteerd,duoseatcover besteld bij horeon komt van t weekend binnen denk ik en dan de ixil nog en is ie af :]
 
Doe nou maar!

@PSP
Datum is nog niet helemaal zeker. Ik zit in de ploegen, dus moet nog wel eens werken in het weekend.
De 27ste april had ik bedacht, maar om verschillende redenen valt die af. Dus had ik 2 data's in mei als voorstel

hoor t wel wanneer t wordt zit zelf ook in de onregelmatige diensten dus ben benieuwd of t lukt dan
 
@Daan....al wat gehoord over de ixil demper?

ben lekker bezig met t modden.....puig donker ruitje&korte kentekenplaat gemonteerd,duoseatcover besteld bij horeon komt van t weekend binnen denk ik en dan de ixil nog en is ie af :]
Heb je er nog eentje besteld bij Daan? :)

Ik zit ook nog te wachten. Blijkbaar is de post uit Spanje wat trager dan bij ons. Ik stuur hem nog ff een mailtje.
 
Heb je er nog eentje besteld bij Daan? :)

Ik zit ook nog te wachten. Blijkbaar is de post uit Spanje wat trager dan bij ons. Ik stuur hem nog ff een mailtje.
Hij is de 20e bij het GLS depot in Spanje aangeboden. Duurt eenpaar dagen voordat hij hier is dus dat zal vandaag of maandag worden denk ik.
 
Als we naar DLD gaan, kunnen we misschien beter een zondag kiezen.... Dan is het wat rustiger op de Duitse wegen... moeten we wel ff rekening mee houden, denk ik!

Verder hoor ik het wel wanneer we gaan.... Heb er wel weer zin in!
 
Als we naar DLD gaan, kunnen we misschien beter een zondag kiezen.... Dan is het wat rustiger op de Duitse wegen... moeten we wel ff rekening mee houden, denk ik!

Verder hoor ik het wel wanneer we gaan.... Heb er wel weer zin in!


Ik ga een zondag uitzoeken!! *O*
 
<3
dsc0054rw.jpg


zat het tussen mn oren of is de zithouding van de 2012 anders dan die van de 2011?
de 2012 zat namelijk lekkerder :+
 
Het zadel is iets anders van de '12. Het is iets breder, maar met name ook iets gladder.....

Stond deze bij Goedhart? 10.000 km er op? Heb ik op gereden, is een fijne motor....... ;-)
 
Hey,

Weet iemand de asdiameters van de voor en achteras van de zzr 1440 06/07? Heb al even in het werkplaatshandboek gekeken, maar daar staat het niet.

Groeten
 
Hey,

Weet iemand de asdiameters van de voor en achteras van de zzr 1440 06/07? Heb al even in het werkplaatshandboek gekeken, maar daar staat het niet.

Groeten
Meet je toch ff op? Aan de voorkant zie je de buitendiameter en achter moet je ff de bout los draaien en hem een klein stukje terug tikken. Ik weet het anders ook niet.

Waar heb je die kennis voor nodig? Nieuwe wielen?
 
Laatst bewerkt:
Meet je toch ff op? Aan de voorkant zie je de buitendiameter en achter moet je ff de bout los draaien en hem een klein stukje terug tikken. Ik weet het anders ook niet.

Waar heb je die kennis voor nodig? Nieuwe wielen?

Hey Jaap,
Ja dat is natuurlijk ook een optie, de weg naar het toetsenbord is alleen korter dan de weg naar de doppen en schuifmaat. Daarnaast staat de Z helemaal in de berging..:)
Als niemand het weet meet ik ze even op.
Nope, geen nieuwe velgen, bekijk wat mijn opties zijn voor nieuwe banden.
 
Het gaat niet zozeer om het type band, maar vooral om de montage mogelijk heden.
In de notendop, principieel weiger ik om 490,- euro’s uit te geven voor een set banden die ik voor minder dan de helft op mijn deurmat bezorgd kan hebben. In het verleden heb ik wel eens banden laten wisselen bij SuperBackbird, prima zou het zo weer doen. Maar voor mij een pest end rijden. Daarnaast ben ik ook al eens met banden onder mijn arm naar een montagepunt gereden, das het dus ook net ff niet, veel kans op beschadiging velgen enzovoort rijden en stiekem lijkt het me wel leuk om ook dat zelf te kunnen. Nu moet ik weer een nieuw setje banden en zit me eens te verdiepen in het zelf omleggen van de band. Volgens mij is het geen rocket sience en moet dat best lukken, mits het juiste gereedschap aanwezig is. De berging is te klein om een automatisch bandenwisselapparaat neer te zetten. Nu heb je hele mooie kleine banden wissel apparaten en als ik Youtube en de leveranciers mag geloven dan is goed te doen zonder sachade of andere ellende. As diameter is weer belangrijk om te zien of een dergelijk apparaat gaat werken. Heb het bijvoorbeeld over de GP503. Ben vooral lekker aan het lezen en oriënteren, zou jammer zijn als ik besluit zón ding te willen en ze hebben hem niet in mijn asmaat.

Het kan nog alle kanten op gaan, kan zomaar zijn dat ik Super bel voor een setje, of wellicht tog het net en dan een banden montage bedrijf,. of,...
 
Ohh, en Jaap mogelijk wordt het tog mijn derde setje MPRoad2, ze rijden zo lekker.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan