ZX14: de snelste, mooiste, met identiteitscrisis (ZZR1400)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt gewoon met je wielen en banden naar circuitpark Zandvoort en daar voor 30 euro laten doen. Je wielen eruit halen is niet zo moeilijk maar je moet wel 2 paddack stands hebben. Ik kan je wel korting geven op een mooie set MotoGP stands. Check ff bikertoday.com
 
Nijl, Ik heb je op veesboek ff geprivebericht... Vind je vast wel leuk ;)
Ow, jaap, doe mij ff prijsje voor die stands. Ik heb wel een achterstand, maar die is beetje brak. Ik zoek die goede, en ik denk dat jij die bedoelt / hebt... :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens nog een paar leren jassen nieuw liggen. Mogen voor 50 euro per stuk weg. Check even op marktplaats en zoek op "Suomy Lederen". Zijn allemaal maat 52.
 
Laatst bewerkt:
Mannen, op Home page kun je met de voucher code ZZR1400CREW 15% korting krijgen. Vul je mandje, maak een account aan en als je op Winkelmand (of Cart) rechts bovenin klikt dan kun je de code invullen. Veel plezier!
 
full

full



voorlopig is dit m wel....mischien toch nog is kijken voor pc 3/ pc5 /rb 3
 
Nou nog ff XENON lampjes... ;)

Ziet er goed uit!


edit:
Hmmm, op die ander foto's lijken het wel XENON lampen... Vaag.

Overigens 19 mei gaan we naar Duitsland
 
Laatst bewerkt:
Bluffer. Met die sneeuw heb jij ook niet gereden, net als ik. :)

Zeker wel! De 19de komt een buurman mee die voor me in kan staan.
Motor is zelfs omgevallen (reed stapvoets in de wijk over 5cm dik sneeuw, gleed weg langs iets harder laagje) Door mijn koffers (je weet wel, die mooie Givi's) kon ik hem heel netjes neerleggen zonder schade te krijgen.
Het gebeurde naast de vijver (ben je al eens bij je broer geweest? Dan weet je welke) waar een man direct naar me toe kwam (hij had geen schaatsen om...) om me te helpen die machine weer rechtop te zetten.
Dat doe je dan niet in je eentje. Hij glijdt alle kanten uit :(

Ik moet er wel bij zeggen, dat dat momenten zijn dat ik eigenlijk wel een autotje had willen hebben...
 
Laatst bewerkt:
Zeker wel! De 19de komt een buurman mee die voor me in kan staan.
Motor is zelfs omgevallen (reed stapvoets in de wijk over 5cm dik sneeuw, gleed weg langs iets harder laagje) Door mijn koffers (je weet wel, die mooie Givi's) kon ik hem heel netjes neerleggen zonder schade te krijgen.
Het gebeurde naast de vijver (ben je al eens bij je broer geweest? Dan weet je welke) waar een man direct naar me toe kwam (hij had geen schaatsen om...) om me te helpen die machine weer rechtop te zetten.
Dat doe je dan niet in je eentje. Hij glijdt alle kanten uit :(

Ik moet er wel bij zeggen, dat dat momenten zijn dat ik eigenlijk wel een autotje had willen hebben...

Held, van het weekend kan je in de herkansing, sneeuw hoorde ik..
 
Zeker wel! De 19de komt een buurman mee die voor me in kan staan.
Motor is zelfs omgevallen (reed stapvoets in de wijk over 5cm dik sneeuw, gleed weg langs iets harder laagje) Door mijn koffers (je weet wel, die mooie Givi's) kon ik hem heel netjes neerleggen zonder schade te krijgen.
Het gebeurde naast de vijver (ben je al eens bij je broer geweest? Dan weet je welke) waar een man direct naar me toe kwam (hij had geen schaatsen om...) om me te helpen die machine weer rechtop te zetten.
Dat doe je dan niet in je eentje. Hij glijdt alle kanten uit :(

Ik moet er wel bij zeggen, dat dat momenten zijn dat ik eigenlijk wel een autotje had willen hebben...

Ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat ook 1 dag gedaan. Dat doe je alleen geen tweede dag.
 
Vandaag een afspraak in Amersfoort en wat doe je dan heerlijk op de brommer, wat een genot. Beestje had wel een beetje dorst gekregen. Wil de tankdop gewoon niet open. Sleutel er in draaien, helemaal niet draaien. sleutel er ui en er in en nog niet. Na drie keer eindelijk beweging in dat ding. Paar keer moeten draaien om het weer een beetje soepel "echt een heel klein beetje". met de open dop het meganiekje een paar keer bediend en het wil nu wel weer, maar niet van harte. Morgen maar een beetje slotspay in ofzo..

Iemand ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat ook 1 dag gedaan. Dat doe je alleen geen tweede dag.

Jaap, mijn held doet dat gewoon nog een keer, dat door de sneeuw rijden dan, en naar Duidsland doet hij op zijn achterwiel je stelt me tog niet teleur hé grote G..;)
 
Vandaag een afspraak in Amersfoort en wat doe je dan heerlijk op de brommer, wat een genot. Beestje had wel een beetje dorst gekregen. Wil de tankdop gewoon niet open. Sleutel er in draaien, helemaal niet draaien. sleutel er ui en er in en nog niet. Na drie keer eindelijk beweging in dat ding. Paar keer moeten draaien om het weer een beetje soepel "echt een heel klein beetje". met de open dop het meganiekje een paar keer bediend en het wil nu wel weer, maar niet van harte. Morgen maar een beetje slotspay in ofzo..

Iemand ervaring mee?
Wel dezelfde ervaring op m'n ZX6R. Even een beetje WD40 (of in mijn geval kettingspray) op de scharnierpunten, de vinnetjes en een heel klein beetje in het slot. Daarna een paar keer alles goed bewegen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan