ZX6-R 2003 zwart GESTOLEN!!

Gvd dat zuigt eggggttt wel hard, ik kan me voorstellen dat je gruwelijk
31.gif
bent en hele erge
53.gif
neigingen hebt, zou ik ook hebben als mij het zou overkomen.
In ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat ze je motor terug vinden en die
30.gif
die het gedaan heeft trouwens ook.
 
Jongen wat shit om te horen
voel echt met je mee

de mijne was afgelopen maandag gestolen


maar depolitie heeft me vandaag gebeld dat z'n gevonden hebben.
dus geef de moed niet op!!

mvg,

Darkness
 
Klote voor je jongen.

Het gaat tegenwoordig nergens meer over (in Den Haag e.o.)

Maat van me is agent in Rijswijk. Hij vertelde van de week dat er twee Noord-Afrikaans uitziende jongens in Rijswijk een Hayabusa stalen. De 1 zat op de Soes en de ander duwde ´m voort vanaf z´n scooter. En dit terwijl eht alarm van de Soes gewoon af bleef gaan !

Ze zijn hiermee tot aan de Schilderswijk gekomen (hou het op een kilometer of tien door de stad (voor de niet-kenners)). Uiteindelijk wel gepakt dus.

Hoe brutaal moet je zijn ?

Sterkte met de afhandeling.
 
volgens mij weet je zelf ook wel dat dit overbodige informatie is, en al helemaal omdat je het tussen haakjes zet. hier gaat het helemaal niet om. het gaat er in dit topic alleen maar om hoe erg het is voor de persoon van wie de motor is gestolen.
Oh, gaat het daar niet om..is me niet helemaal duidelijk..wat me wel duidelijk is, is dat in bijna alle gevallen van motordiefstal (..in Den Haag e.o. zeker!..) er sprake is van allochtonen en ik word daar een beetje scheitziek van :( Maar goed, jouw motor is dan ook niet gestolen..de mijne wel en ik weet dus heel goed hoe 'ie zich voelt..
 
Klote voor je jongen.

Het gaat tegenwoordig nergens meer over (in Den Haag e.o.)

Maat van me is agent in Rijswijk. Hij vertelde van de week dat er twee Noord-Afrikaans uitziende jongens in Rijswijk een Hayabusa stalen. De 1 zat op de Soes en de ander duwde ´m voort vanaf z´n scooter. En dit terwijl eht alarm van de Soes gewoon af bleef gaan !

Ze zijn hiermee tot aan de Schilderswijk gekomen (hou het op een kilometer of tien door de stad (voor de niet-kenners)). Uiteindelijk wel gepakt dus.

Hoe brutaal moet je zijn ?

Sterkte met de afhandeling.

en op die manier zijn er ook twee motoren uit Loosduinen verdwenen. IEmand die ik leerde kennen op de vakantie die betrapte ze op heterdaad. Ging achter ze aan en nabij Vermolen snackbar (oude Haagweg) haalde hij ze pas in. Ging behoorlijk hard over de Torbeckelaan. Politie had geen tijd :( ( Afkomst was zuid europeaansnoord afrikaans :X ) In Den haag is het steeds schering en inslag met motordiefstallen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan