zx6r 2001

bikerboy42

MF'er
19 aug 2006
129
0
nijmegen
zx6r bwj 2001
zwart rood 9000km
uitmuntende staat altijd binnen gestald verwarmd
yoshimura rs3 carbone demper
carbone led verlichting
airflow double bouble ruit
graag een eerlijk bod

inruil mogelijk. fotos via mail krijg ze niet op het forum
bieden via mail of bellen aub
0624679307
csbsteigerbouw@msn.com
full
 
mooi ding! Lekker lage km. stand!

Jammer dat ik al een zilver/grijze 2002 heb, maar stiekem vind ik deze rode uitvoering ook erg :9~
 
Een maat van me heb een 2002 staan met 15000km. Alleen duitskenteken, voor 4200,-. Niemand die beld of mailt. Ik snap er ook niks van. Dacht dat deze fietsjes gewild waren
 
Eerlijk gezegd denk ik wel dat het aan de prijs ligt. Het is een mooie fiets, en met die lage km-stand waarschijnlijk ook wel een goede koop. Ik heb 2 jaar terug een '00 gekocht in de (populairdere) kleur groen. Ding kostte me destijds iets minder dan 6 mille. Had ook slechts 7800km gelopen. Heb het apparaat vorig jaar (met spijt!) verkocht voor 500 minder en 12000km erbij.

Als je nu op bikenet, motoroccasion, motoport-search etc zoekt, dan zie je 2002 modellen voor rond de 6000,- (km stand tussen 12000-25000). Jouw '01 model kan daarom moeilijk een prijs van 6200,- verantwoorden. Daarnaast ziet een kenner dat het een '00 kleur-stickersetting heeft. Daarbij komt nog dat er misschien zelfs schade mee gereden is, waarom zou je anders de typeaanduiding "ZX6R" en "Ninja" weghalen? Veelal wordt zoiets overgeslagen bij het laten fixen van een kleine schuiver.

Het is een heerlijke fiets om mee te rijden, daar ligt het echt niet aan. Kijk even naar de concurrentie op marktplaats enzo en je weet welke prijs een beetje verantwoord is. Zelf denk ik dat een vraagprijs van 5600,- wel in orde is. Vervolgens wordt ie voor een leuke 5300/5500 verkocht. Misschien zelfs 5000,- gezien de minder populaire kleur (you hate it, or you love it)

Mits je snel bent natuurlijk, als je pas in juni een prijswijziging doorvoert dan heb je nog grote kans dat je er tot het einde van het seizoen mee blijft zitten. Advies: maak hem weer 100% origineel (stickers en uitlaat) en verkoop die Yoshi los voor 180 ofzo. Kun je de vraagprijs ook verlagen.

Voor wat betreft die Duitser die men hier noemde; Als er al 10 geinteresseerden in je motor zouden zijn (en die zijn er heus wel!) dan is er misschien 1 die erover twijfelt om het keurwerk te laten doen. De andere 9 kijken verder. Advies: keur dat ding zelf (kost je misschien 500/750 euro.) En zet de prijs op 5300,-. Reken maar dat ie snel(ler) verkoopt! Grijze 2002 modellen zijn erg gewild. Hmmm zie dat dat ook een '00 model is. En die 636 sticker klopt niet, alle 636'jes uit 2002 hebben compleet andere striping.
 
Laatst bewerkt:
prijs is een vraagprijs! wat betreft over de ninja stickers en de zx6r
heb ik er zelf afgehaald vond het persoonlijk super lelijk zwart rode motor met paarse
stickers ..de fiets heeft zeker geen schade gehad ben zelf 2e eigenaar
hij komt van sleeuwen in volkel vandaan, ook daar in onderhoud...
 
prijs is een vraagprijs! wat betreft over de ninja stickers en de zx6r
heb ik er zelf afgehaald vond het persoonlijk super lelijk zwart rode motor met paarse
stickers
..de fiets heeft zeker geen schade gehad ben zelf 2e eigenaar
hij komt van sleeuwen in volkel vandaan, ook daar in onderhoud...

Volledig met je eens ik heb een groene, met ook van die raar gekleurde stickers..
Succes met de verkoop, tevens kickje
 
Terug
Bovenaan Onderaan