ZX7R club part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeehoe!!!

Bijna zondag en dan mogen we weer naar Assen. Prachtig weer, dus helemaal goed.
Weliswaar zo'n 600 km rijden, maar helemaal goed!!! *O*

Enne, 13 juni zelf op zantvoort!!! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hey Sander, ik zat al om me heen te kijken of ik je ergens zou zien (keek richting de ingang van jou straat). Heb je dus niet gezien, maar jij mij wel :W . En dit is gelijk mijn tweede spot. Bij Kooimeer werd ik tijdens het tanken aangesproken door een MF'er *O* . Twee spotjes in een uur :} .

Ik ging gisteren kijken of mijn enkelbanden weer mee wilden werken op de motor ... en ja hoor, het ging redelijk. Kan weer normaal schakelen, al blijft het erg gevoelig.

Gister nog even gekeken naar een nieuwe helm bij Robs Accessoires. Had daar een mooi Arai gezien (groen), [afbeelding] maar die paste helaas niet ;( . Binnenkort dus maar weer naar Peter om daar te kijken.

Die Rob is lachen man _O- (van Kooten en de Bie kloon) *D
 
Laatst bewerkt:
Als ZX-9R-rijder *D even een reactie:

:N :N :N

Maar je bent niet aangehouden neem ik aan?

De max.snelheid op die weg is toch 100km/u? (heleboel mensen denken dat er daar 80 km/u geldt |( |( |( )

Inderdaad zwaar klote :( -O- en mazzel ja, paar km/u erbij in je zat weer diep in de shit. :)

Maar wat een vreemde plek om te gaan laseren, in een bocht. :?
:N

Ik ben wel staande gehouden. Ze staan daar in de bocht. Maar ze hadden me al op de laser vlak voordat de bocht (eerste knik) begint. Inderdaad je mag daar 100 km.

Ik krijg een bekeuring. Zal wel een flinke worden.

Grt
 
Ik ben wel staande gehouden. Ze staan daar in de bocht. Maar ze hadden me al op de laser vlak voordat de bocht (eerste knik) begint. Inderdaad je mag daar 100 km.

Ik krijg een bekeuring. Zal wel een flinke worden.

Grt

:N -O- -O- -O- Klote lasers. :(

Iets tussen de 350 a 400 euro meen ik. F.cking bullshit, maar goed, it's the rules, ff op de blaren zitten Jan.
 
En gespot!

Gewoonkevin, op de Hoeverweg van Egmond naar Alkmaar, vanmiddag rond een uur of 15.00.

Ik toeterde nog, maar ik zag je net ff te laat. :)

:W
 
Zoooo, andere ketting setje en nieuwe achterband laten plaatsen! Dat maakt toch weer het verschil!! En ik moet zeggen; die 180(!)/55 stuurt wel lekker hoor!

Nog luitjes naar SBK geweest van't weekend??? Was weer genot om te kijken,in Assen.
Maar beter is zelf rijden :]

:+
 
Zoooo, andere ketting setje en nieuwe achterband laten plaatsen! Dat maakt toch weer het verschil!! En ik moet zeggen; die 180(!)/55 stuurt wel lekker hoor!

Nog luitjes naar SBK geweest van't weekend??? Was weer genot om te kijken,in Assen.
Maar beter is zelf rijden :]

:+

superbikes was weer super met de bikes en heerlijk weer en met supergasten weggeweest :] :] *O* *O* :W
 
Zoooo, andere ketting setje en nieuwe achterband laten plaatsen! Dat maakt toch weer het verschil!! En ik moet zeggen; die 180(!)/55 stuurt wel lekker hoor!

Nog luitjes naar SBK geweest van't weekend??? Was weer genot om te kijken,in Assen.
Maar beter is zelf rijden :]

:+
Zeker zijn we geweest :Y
Mooi weer, spannende races, dus helemaal goed.
Was onder de indruk van de supersports. Zo heel erg veel langzamer gaan die niet dan de superbikes, en de nieuwe zx6r is giftig groen!!!

En van hieruit is het plus/min 600 km heen en terug, dus dat zelf rijden kwam ruim aan bod zeg maar...
 
Zoooo, andere ketting setje en nieuwe achterband laten plaatsen! Dat maakt toch weer het verschil!! En ik moet zeggen; die 180(!)/55 stuurt wel lekker hoor!

Nog luitjes naar SBK geweest van't weekend??? Was weer genot om te kijken,in Assen.
Maar beter is zelf rijden :]

:+

:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

't was weer :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

en :} :} :} :} :} :} :} :} :}

:W
 
Laatst bewerkt:
Zetten we de ZX7-tjes nog bij elkaar op de MegaMeeting komend weekend .... of ben ik de enige die daar heen gaat met een 7R :? :]
Ik kan - helaas - weer niet komen. Normaal gesproken zit ik altijd met voetbal op zondag. En nu ben ik een keer vrij van voetbal ... moet ik op mijn zus "passen" die zondag is uitgerekend -O- .

Maar uiteraard pas ik graag op. Weer een neefje of nichtje erbij die ik Kawa gek kan maken. Dat is me bij de eerste ook al gelukt :Y .
 
Zoooo, andere ketting setje en nieuwe achterband laten plaatsen! Dat maakt toch weer het verschil!! En ik moet zeggen; die 180(!)/55 stuurt wel lekker hoor!

Nog luitjes naar SBK geweest van't weekend??? Was weer genot om te kijken,in Assen.
Maar beter is zelf rijden :]

:+

Wij zijn ook naar Assen getogen afgelopen zondag. We hebben gezeten net voor de GT bocht.

Wat is die Toseland toch een rijder met een heel groot hart. Ik ben wel fan van hem.

Onderweg was er veel politiecontrole. Ook veel onopvallende auto's. Was wel blij dat ze niet op geluid waren met mijn Yoshi.
 
Wij zijn ook naar Assen getogen afgelopen zondag. We hebben gezeten net voor de GT bocht.

Wat is die Toseland toch een rijder met een heel groot hart. Ik ben wel fan van hem.

Onderweg was er veel politiecontrole. Ook veel onopvallende auto's. Was wel blij dat ze niet op geluid waren met mijn Yoshi.


wij zijn ook geweest en meerdere lasers zien staan..... :r

@ motorhead je herkent me wel hoor mijn kawa is groen _O-
 
Hmmm ik hoor meerdere mensen over lasers en controles. Ben zelf geen ene drol tegengekomen. Althans voor zover ik het kon overzien :+ Of het was geluk, of ze stonden gewoon niet op mijn route.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan