ZX7R Meeting 12 sept. 2010

~
Met mij is alles goed :Y

En dat is zekers lang geleden })

Heb ook schandalig weinig gereden de afgelopen 3 jaar |(

Ik denk net 1000km maar :X :X :XZo'n bike verkoop je toch ook nooit :o






kleine niek (volgens mij heet ie zo)is zo groot,gewoon bewaren die fiets
 
Laatst bewerkt:
\
Met mij is alles goed :Y

En dat is zekers lang geleden })

Heb ook schandalig weinig gereden de afgelopen 3 jaar |(

Ik denk net 1000km maar :X :X :XZo'n bike verkoop je toch ook nooit :o






kleine niek (volgens mij heet ie zo)is zo groot,gewoon bewaren die fiets

Ja dat klopt, hij heet idd Niek :} :}

Zoals je ziet op die foto heeft ie al een bike }) en daar racet die heel de tuin mee rond _O-

942282300_5_BgRR.jpeg
 
Laatst bewerkt:
hij maakt al vorderingen,wat groeit dat snel he,

full


toen deze foto gemaakt werd,zat die kleine er aan te komen toch,voordat je het weet staat ie bij een 7 meeting met je bike
 
Met mij is alles goed :Y

En dat is zekers lang geleden })

Heb ook schandalig weinig gereden de afgelopen 3 jaar |(

Ik denk net 1000km maar :X :X :X

Dat is inderdaad schandalig weinig. Ik zou me al schamen als ik dat niet in een maand haal :]

Ik reken net een beetje, en kwam tot de conclussie dat ik gemiddeld iets minder dan 2000km per maand rij, gezien ik mijn fiets sinds april vorig jaar heb, en er nu 26000 km mee heb gereden :W
 
Laatst bewerkt:
Zal vast niet opvallen als ik mijn Kawa ZR-7 er tussen zet.
1 lettertje verschil, en 100% andere motor _O-
 
Laatst bewerkt:
Ow, ik kan niet meedoen helaas, ik krijg mijn rbw pas terug na 12 oktober :/ Sorry mannen.

Ik meld me wel als er een wonder zich voordoet :W
 
Gaat de goeie kant op mensen, zo.

Al iemand met een leuke route?
Langs de kust zal niet makkelijk gaan, zeker als het warm is. Dan gaat heel Nederland naar de kust. File rijden is nou ook niet echt mijn ding.

Zie de reacties wel tegemoet.
 
Gaat de goeie kant op mensen, zo.

Al iemand met een leuke route?
Langs de kust zal niet makkelijk gaan, zeker als het warm is. Dan gaat heel Nederland naar de kust. File rijden is nou ook niet echt mijn ding.

Zie de reacties wel tegemoet.
kunne idd beter ergens binnedoor knallen :Y
 
Ik ga ook mee!!
Mijn zx7r ondergaat op het moment een totale makeover maar 12 september moet opzich wel lukken :D
Zijn jullie nog geinterresseerd in onderdelen??
Ik heb hier namelijk nog wat zx7r onderdelen liggen.

-Voorvelg met pirelli dragon band+originele remschijven(Nadeel = moet gelagerd worden) als ik de tijd heb doe ik hetzelf maar dan moet je even geduld hebben :D
-Achtervelg met pirelli dragon band,carrier met vertanding erbij.
-Voorvork (Alleen de poten,niet het T stuk en kroonplaten etc)
-Remklauw voor en achter (Beiden beschikken over genoeg remvlak)
- Zijkuip links en rechts,gebruikte staat maar in goede conditie,beiden groene kleur en bestickert.
-Nog een zijkuipdeel links,kuip is zelf in goede(geen scheuren barsten etc etc ) maar moet wel opnieuw gespoten worden.
-Achterbrug
-Achtervering
-Voor,midden en achteras
-Voorspadbord,groen
-Orginele bochtenset (verchroomd)
-Tank in goede staat twee kleine plekjes aangestipt (plekjes zijn niet grote dan tussen deze twee pijltjes >---< Groene kleur.
-clip ons

Geloof dat ik er alles wel op heb staan.
Mocht er iemand interesse hebben vraag gerust naar de foto's,

Xie jullie 12 september!!

hey Brightness, kun je mij eens wat foto's showen van de bochtenset? en vielleicht ook de velgen?
gr Jelle
 
@darren

Er staat nog OVB achter mijn naam, maar dat kan er wel vanaf ik ben weer bij. Met een paar maandjes extra ervaring, ook een paar rondjes op het circuit moet ik het wel bij kunnen houden. Vorige keer ging het over de dijk langs de lek wel erg hard :P

Ik heb er al zin in!
zolder.jpg
 
@darren

Er staat nog OVB achter mijn naam, maar dat kan er wel vanaf ik ben weer bij. Met een paar maandjes extra ervaring, ook een paar rondjes op het circuit moet ik het wel bij kunnen houden. Vorige keer ging het over de dijk langs de lek wel erg hard :P

Ik heb er al zin in!
[afbeelding]
viel toch wel mee :] :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan