ZX7R Meeting 12 sept. 2010

me maten en ik spreken wel eens af bij een eetcafe in breukelen, dit ligt vrij centraal voor de meeste mensen denk ik. dus mss een optie.
alleen moet ik wel zeggen dat wij nooit echt een route plannen en ik al helemaal nooit voorrijd dus dat is dan voor andere. :P
en anders wacht ik rustig af wat er gaat gebeuren
 
dik 100km :) ,afstand is niet zo belangrijk,om al dat moois te zien,en als t maar gezellig is :}
 
40km vanuit zaandam, moet lukken.

Net een nieuwe jas gehaald bij die Restyle winkel in Aalsmeer. En hem ingewijd met een oerhollandse flinke regenbui :9... Ik ben er klaar voor.
 
40km vanuit zaandam, moet lukken.

Net een nieuwe jas gehaald bij die Restyle winkel in Aalsmeer. En hem ingewijd met een oerhollandse flinke regenbui :9... Ik ben er klaar voor.

Hee,

nog meer mensen die vanuit Amsterdam/Zaandam/Purmerend/Hoorn ofzo vertrekken?
Misschien ergens een meeting point afspreken? :Y :]
 
Ik vindt t prima... ik ben vrij slecht in de weg vinden, dus hoe eerder ik achter mensen aan kan rollen hoe beter ^^

Mensen uit (groot) Amsterdam, Zaanstad, waterland en al die andere omliggende zooi.. hier melden :p
 
rijders die boven zwolle wegkomen,we kunnen aan de a28 afspreken,ik hoor t wel,

ik loop misschien wat vooruit maar volgend jaar komt er wellicht een vervolg op de meetings :Y ,ben ook op een engels zx7r forum actief en heb contact met iemand die sowieso er volgend jaar een keer bij wil zijn,heb hem aangeboden dat ie bij ons thuis iig een paar dagen welkom is,nu maar hopen dat ie er ook een paar extra meeneemt,word t een mooie internationale meeting :} jullie horen t vervolg :W
 
aahhh simpel bij vander Valk eraf, rotonde rechts, bruggetje over en rotonde links en dan de kerk aan je rechterhand! ideaal he dat streetview..

Maarrehh hoe laat spreken we daar af?
 
Terug
Bovenaan Onderaan