ZX7R speciale uitlaten?

De ZX7R was ook mijn droommotor.

Dat is hij nog steed maar het beeld is een beetje bijgeschaaft. Qua looks is er geen enkele motor die in de buurt komt. (Zelfs geen MV en dat soort dingen) Rijdt ook best goed maar als er ooit geld vrij komt voor een andere, beter rijdende motor (ZX10R, GSX1000 o.i.d.) zal ik het niet laten. Hij wordt ouder... ;(
 
De ZX7R was ook mijn droommotor.

Dat is hij nog steed maar het beeld is een beetje bijgeschaaft. Qua looks is er geen enkele motor die in de buurt komt. (Zelfs geen MV en dat soort dingen) Rijdt ook best goed maar als er ooit geld vrij komt voor een andere, beter rijdende motor (ZX10R, GSX1000 o.i.d.) zal ik het niet laten. Hij wordt ouder... ;(

Een zeer verdrietig feit ;( ;( ;( ;(
Hij wordt inderdaad ouder, en nog verdrietiger,....waarschijnlijk niet meer vervangen
 
ik heb een shark track dubbele uitlaatsysteem onder mijn zx7r hangen en geloof me het ziet er echt superrrr uit en dan nog t geluid :)

zal ff foto's zoeken
 
Ik vind seatpipes op zich ook wel mooi, maar dan moet de construcie voor de achterbrug er ook op aangepast zijn zodat je niet die lelijke bochten aan de zijkant hebt.

Ben overigens errug te spreken over de Akra. Als je ook nog eens de hoge montage beugel gebruikt...




[edit viccie: foto even wat kleiner gemaakt :P ]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maatje van me heeft deze zx7r:

full


:9
 
en nog een.... *D
full

het geluid wat eruit komt is geweldig plus het feit dat ie er echt van opkikkerd.
idd, een zx7r is niet de snelste maar kan er zat motoren mee bijhouden vooral in de bochten })
een akra blijft een akra geef ik toe, maar deze akra heeft ook het model die iedere uitlaat heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan