Jelle_ZX7R
MF veteraan
- 20 dec 2006
- 1.501
- 0
- Onderwerp starter
voor de liefhebber haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZX-7R-rijders zijn jullie op de hoogte vandeZXR-Club.nl. Ik doe nl. als enigste met een zx7r mee met de verkiezing mooiste bike van 2008/2009. En ik vraag om jullie steun om als zxr forumlid te stemmen op natuurlijk de mooiste bike ever made by kawasaki. Dus graag even aanmelden en stemmen.Tussen het 9 en 10 geweld kan ik jullie steun goed gebruiken. Thanks
![]()

Ik heb je berichtffeven aangepast in de quote, zo is het watDUIDELIJKERduidelijker. Want alsjejij graag wil dat er iemand opjejou stemt, dan moet je eigenlijk wel zorgen dat het goed leesbaar is lijkt me... En ik wil best op je fiets stemmen.EnMet mij nog wel een paar denk ik. Maar geef dan wel op zijn minst een directe linkje! Ik heb geen zin om te zoeken! Verder wens ik je nog veel succes![]()

Bwegh
TaalpuristHeb je bericht ff aangepast in de quote, zo is het wat DUIDELIJKER. Want als je graag wil dat er iemand op je stemt, dan moet je eigenlijk wel zorgen dat het goed leesbaar is lijkt me... En ik wil best op je fiets stemmen. En met mij nog wel een paar denk ik. Maar geef dan wel op zijn minst een direct linkje! Ik heb geen zin om te zoeken! Verder wens ik je nog veel succes![]()
Godverdee zeglekker mokkel.....[afbeelding]

Als je iemand wil verbeteren doe het dan goed![]()
moet je eigenlijk niet willen op een forum![]()
we zijn hier voor ons plezier en niet iedereen is taalkundig![]()
maar kijk even op www.zxr-club.nl en zoek gewoon even ook al wil je dat niet![]()
. Wat boeien mij die verkeerT geschrefne woorden nou. ![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Ik wist dat dit zou komen. Laat ik eerst FF! zeggen dat ik het gewoon op een goede manier bedoel. Ik kom hier graag en wil graag helpen als iemand dat vraagt en ik ben zeker geen TAALPURIST.. Wat boeien mij die verkeerT geschrefne woorden nou.
Maar af en toe een beetje interpunctie om je verhaal wat begrijpelijker te maken VOOR ANDEREN is toch niet te veel gevraagd??? STEM HIER![]()
Stemmen

mensen ik heb een vraag: kun je bij de ZX7R de schakelvorken vervangen zonder het blok te splitsen? bij yamaha schijn je het blok eruit te kunnen halen, op zijn kop zetten, en dan via de carterpan bij de schakelvorken te kunnen, dus dan hoeft het blok neit doormidden.
gaat dit geintje ook op bij kwaaks? want dat zou me een bom duiten schelen.
mensen ik heb een vraag: kun je bij de ZX7R de schakelvorken vervangen zonder het blok te splitsen? bij yamaha schijn je het blok eruit te kunnen halen, op zijn kop zetten, en dan via de carterpan bij de schakelvorken te kunnen, dus dan hoeft het blok neit doormidden.
gaat dit geintje ook op bij kwaaks? want dat zou me een bom duiten schelen.
Jammer genoeg niet. Zijn ze echt aan vervanging toe?

dat is de ellende, het hangt erom. hij ratelt aardig van 1 naar 2, maar schiet er nog niet uit. zal je altijd zien dat ie komend seizoen midden in de vakantie of op de nurburgring ermee kapt. bovendien zou het zonde zijn om ook nog tandwielen te slopen...
aan de andere kant wil ik na komend seizoen wel eens een nieuwere bike kopen met wat hoger budget, dus echt lang zal ik de zx ook niet meer hebben.

ik heb geen sleutelmogelijkheden. dus als ik naar de zelf sleutelzaak ga om het blok er uit te halen, kan ik het net zo goed door hun laten doen. tegelijk met grote beurt en nokkenasketting en bladen.
wtf zijn eigenlijk die bladen?

ja dat weet ik dus niet. hij tikte nogal, dus ging ik naar de dealer. nokkenaskettingspanner vervangen, met de opmerking dat de ketting zelf en de "spanbladen" binnenkort verangen moeten worden.
ja dat weet ik dus niet. hij tikte nogal, dus ging ik naar de dealer. nokkenaskettingspanner vervangen, met de opmerking dat de ketting zelf en de "spanbladen" binnenkort verangen moeten worden.