ZXR 400

Hoi,

Ik zoek bandjes voor de vrouw der ZXR 400. Welke zijn volgens de "kenners" aanraders? Dat ding wordt gebruikt voor woon/werk verkeer en wat toeren. niks extreem etc. gewoon rijden dus. verder is om de een of andere reden de oliekoeler helemaal dichtgeslagen. de lamellen zijn allemaal plat gevouwen??? aan de kuip en dat stukkie gaas ervoor is niks te zien. iemand een idee hoe dat kan? zal maar vast een nieuw bestellen daarvoor.

mvg
 
Jaja, zie het, oud topic......

De BT090 liggen op de ZXR400. 300€ voor en achter incl montage en balanceren. (harry's motorshop, terneuzen, lekker dichtbij en geen extra rijkosten naar ergens anders.)

Ook een kettingset van D.I.D. en nieuwe tandwielen willen plaatsen. (140€ ongeveer) maar een probleem! Bij de kettingset zit een verbindingsschakel met een klemveertje. Niet echt aan te raden om te gebruiken dus wilde ik de ketting klinken. Het klinken mislukte omdat het kopje van de schakel kapot barste. Lees ik de gebruiksaanwijzing van de set nog eens goed na staat erop dat voor klinken je een ander type verbindingsschakel moet gebruiken!!!! en gadver die zit er niet bij dus. De verkoper gaf aan dat voor klinken je dat gewoon kon met de schakel die erbij zat. Niet dus volgens de verpakking blijkt nu. Gelukkig heeft me schoonpa nog niet met de DUC900SS gereden met zijn nieuwe ketting. Daar ging het klinken wel goed maar ook die verkeerde schakel gebruikt dus. Morgen ff bellen naar die zaak dat ze gadzakke gauw de goede sturen. Ik zou het niet prettig vinden om te rijden en dat de ketting eraf knalt omdat de schakel te zwak zou zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan