ZXR 750 Topic deeltje 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou mijn naam veranderd kunnen worden voorheen scoutingMotorRijder


Weet iemand hoeveel risico je loop met teveel herrie uit je motor en waar dit gemeten wordt door de pliesie.

Ik heb laatst een maat laten meten, hij mag 94 dB geven en deed 104 dB, piekte op zelfs 113dB.
 
Vandaag telefoon gehad van Schepers motoren, hij kan de kwaal niet vinden en de motor blijft slecht lopen, hij stelde meteen voor het geld terug te geven en hier ben ik dus ook meteen op ingegaan gezien ik dat zelf ook al wou voorstellen. Nu dus opzoek naar een andere zxr of wat anders wat ik tegen kom, iemand nog een mooie en vooral GOEDE ;) zxr te koop ? Liefst een L
 
Hee, mag ik ook weer op de lijst staan?

Zijn er trouwens nog mensen hier die zaterdag naar assen gaan?
 
Vandaag telefoon gehad van Schepers motoren, hij kan de kwaal niet vinden en de motor blijft slecht lopen, hij stelde meteen voor het geld terug te geven en hier ben ik dus ook meteen op ingegaan gezien ik dat zelf ook al wou voorstellen. Nu dus opzoek naar een andere zxr of wat anders wat ik tegen kom, iemand nog een mooie en vooral GOEDE ;) zxr te koop ? Liefst een L
is dit dan wat??
 
Vandaag telefoon gehad van Schepers motoren, hij kan de kwaal niet vinden en de motor blijft slecht lopen, hij stelde meteen voor het geld terug te geven en hier ben ik dus ook meteen op ingegaan gezien ik dat zelf ook al wou voorstellen. Nu dus opzoek naar een andere zxr of wat anders wat ik tegen kom, iemand nog een mooie en vooral GOEDE ;) zxr te koop ? Liefst een L


Smokey

Ik heb wel een mooie en goede (al zeg ik het zelf) M in de aanbieding,

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/9832068#9832068
 
Zou mijn naam veranderd kunnen worden voorheen scoutingMotorRijder


Weet iemand hoeveel risico je loop met teveel herrie uit je motor en waar dit gemeten wordt door de pliesie.

Ik heb laatst een maat laten meten, hij mag 94 dB geven en deed 104 dB, piekte op zelfs 113dB.
meting kan je 9 vd 10 keer wel aanvechten, aangezien er best veel eisen aan moeten zitten
(open ruimte vooral!)
hoe en wat precies weet ik niet, is al eens een topic over geweest hier op MF
 
Goedemorgen,

Ik ga binennkort kijken voor mijn 1e motor, een ZXR 750 uit 1992.

Zijn er nog specifieke Kawa punten waar ik op moet letten..? Ik twijfel tussen de zxr en de gsxr uit die tijd.. Vind ze beide mooi, en goed zitten.

iemand nog aandachtspunten waar ik extra op moet letten.
 
Vandaag telefoon gehad van Schepers motoren, hij kan de kwaal niet vinden en de motor blijft slecht lopen, hij stelde meteen voor het geld terug te geven en hier ben ik dus ook meteen op ingegaan gezien ik dat zelf ook al wou voorstellen. Nu dus opzoek naar een andere zxr of wat anders wat ik tegen kom, iemand nog een mooie en vooral GOEDE ;) zxr te koop ? Liefst een L

Volgens mij staat die van daylights (Marco te koop)Is niet inde originele kleur, maar ziet er echt super uit!!
 
Zou mijn naam veranderd kunnen worden voorheen scoutingMotorRijder


Weet iemand hoeveel risico je loop met teveel herrie uit je motor en waar dit gemeten wordt door de pliesie.

Ik heb laatst een maat laten meten, hij mag 94 dB geven en deed 104 dB, piekte op zelfs 113dB.

<dubbel post>
 
Laatst bewerkt:
Zou mijn naam veranderd kunnen worden voorheen scoutingMotorRijder


Weet iemand hoeveel risico je loop met teveel herrie uit je motor en waar dit gemeten wordt door de pliesie.

Ik heb laatst een maat laten meten, hij mag 94 dB geven en deed 104 dB, piekte op zelfs 113dB.

Als het op de correcte manier gemeten is, dan mag je +3 dB hebben. Met een maximaal van 10 dB. Tussen 3 en 10 dB wordt bekeurd per dB. Boven de 10 dB is kenteken papieren inleveren.

Correct me if i'm wrong. Maar dit stond me bij. Op je type plaatje staat inderdaad hoeveel dB je mag maken bij hoeveel toeren.
 
20seh
ReplierOnlineGeplaatst op donderdag 26 juni 2008 11:13
Citeer berichtBewerk berichtVoeg toe als favorietRapporteerI wanna play
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:22
Reg. datum:08 aug. 2007
Locatie:RoosendaalGoedemorgen,

Ik ga binennkort kijken voor mijn 1e motor, een ZXR 750 uit 1992.

Zijn er nog specifieke Kawa punten waar ik op moet letten..? Ik twijfel tussen de zxr en de gsxr uit die tijd.. Vind ze beide mooi, en goed zitten.

iemand nog aandachtspunten waar ik extra op moet letten..?
 
Goedemorgen,

Ik ga binennkort kijken voor mijn 1e motor, een ZXR 750 uit 1992.

Zijn er nog specifieke Kawa punten waar ik op moet letten..? Ik twijfel tussen de zxr en de gsxr uit die tijd.. Vind ze beide mooi, en goed zitten.

iemand nog aandachtspunten waar ik extra op moet letten.

Op zxr750.nl staat een topic hierover.
 
Zo... ik meld me ook weer even hier!

Mag ik ook bij de startpost trouwens, zo af en toe lees ik ook nog eens hier :)

Kwam hier net nog Djey tegen op de Kennedylaan in Eindhoven, wat een schoon ding :9~ Kan die van mij nog laaaang niet aan tippen :+

Iedereen die naar Assen gaat morgen, een goede rit en een mooie dag gewenst!


:W
 
he vins.
tijd geleden.
ik heb je ooit nog eens een post gedaan dat ik nog een setje rode RR kappen heb.
laat even weten of je interesse hebt
 
Hallo ieders

Leuke club hier, ik heb een zxr750J2 uit 92 reeds 9 jaar,
dynojet stage 1, volledig open buis, viper (rotding) eindpot en een sportluchtfiltertpatroon .
48000kms. Leuk dat jullie naar assen gaan, is er ook zoiets als een ZXR tour jaarlijks?
Lijkt me leuk om aan mee te doen.

Ik heb btw een probleempje met mijn zxr de laatste tijd misschien weten jullie de oplossing.
Als ik langzaam rij en op de motor rem lijkt het net op mijn ketting gaar is, een soort schurend getril. heel lichtjes. Misschien de slipper clutch?

Cozmic
 
zo ben net terug vd tt nacht
straks even achter een komplete krukas aan
met een beetje geluk ben ik morgen middag weer een stuk in de goede richting gekomen met de motor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan