zxr1200 vs cb 1300?

bcj1984

MF'er
19 feb 2009
138
0
Leiden
Dag mensen,

Momenteel ben ik mijn cb 1000 aan het verkopen ivm een reis, bij terugkomst heb ik al een idee over de opvolger.

Nu vroeg ik mij af als leek op technisch gebied hoe het zit met kwaliteitsverschil tussen de motoren waarover ik twijfel aan te schaffen.

cb1300 of zxr1200r???

Kwaliteit is van honda zoals mijn ervaring met de cb is erg goed, hoe zit dat met de kawa, en dit model?

Groet!!
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat ik zelf de CB 1300 bezit en daar erg tevreden over ben moet ik zeggen dat ik die Kawa ZRX toch ook wel erg mooi vind vooral in dat geweldige groene kleurtje.Dus ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen.
 
zrx gehd, mooe machine , maar ik zou gevoelsmatig nu voor de honda gaan, ook al aan de cb1000r gedacht?
 
zrx gehd, mooe machine , maar ik zou gevoelsmatig nu voor de honda gaan, ook al aan de cb1000r gedacht?

Wel aan gedacht maar een grote fiets en het uiterlijk van de kawa en cb spannen de kroon! Groot en krachtig daarom heb ik nu ook de cb 1000, toen ik die kocht stond de portemonnee nog geen cb 1300 of dikke kawa toe...

De yamaha xjr is mooi, maar niet zo mooi als de cb en kawa!

En het cruist ook relaxed die twee waar ik over twijfel, maar goed....heb nog 9 maanden om te twijfelen, maar volgens mij is de kawa wel sportiever dan de cb 1300, of is dat een verkeerde aanname?

Groet!
 
Wel aan gedacht maar een grote fiets en het uiterlijk van de kawa en cb spannen de kroon! Groot en krachtig daarom heb ik nu ook de cb 1000, toen ik die kocht stond de portemonnee nog geen cb 1300 of dikke kawa toe...

De yamaha xjr is mooi, maar niet zo mooi als de cb en kawa!

En het cruist ook relaxed die twee waar ik over twijfel, maar goed....heb nog 9 maanden om te twijfelen, maar volgens mij is de kawa wel sportiever dan de cb 1300, of is dat een verkeerde aanname?

Groet!


natuurlijk de kawa!!! Eddie Lawson style!!!
full
 
Heb voor dat ik besliste wat ik ging kopen op zo'n beetje alle nakeds een lange
proefrit gemaakt maar vond op dat moment de ZRX verreweg het lekkerste rijden.
De zit is voor mijn lengte 1,89 echt geweldig.
moet zeggen dat de CB zeker een van mijn favorieten was.
Komt bij dat er voor de ZRX (voor de CB weet ik t niet) echt geweldig veel aftermarked spul
te krijgen is en er erg veel vermogen, lees KOPPEL , uit te halen valt.

geluk met je zoektocht
Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan