ZZR-topic deel 3: Op een oude fiets... moet je doorrijden

Hierzie, m'n ZZR600 D. weer of geen weer, altijd paraat!!
Ben hem aan het overspuiten in het mat zwart, vandaar de 2 kleuren ;)

[afbeelding]
[afbeelding]

matzwart zijn ze heel mooi ;)
afbeelding met de nieuwe eigenaar (mijn vriendin)
full
 
hij deed niet echt wat ie moest doen...

op gegeven moment de carbies eraf..

0gqf.jpg



zucht B|

dan maar de rest eraf:

i347.jpg


Klep die verstoppertje speelt...
pfwt.jpg


en een gat in de zuiger :

gnpr.jpg


heb nog een 1100 blok liggen... nog even kijken wat ik precies ga doen...
zucht...
 
Mag ik me hier ook melden? :)
Sinds een jaar of 2 in het bezit van een Kawasaki zzr600, tevens mijn eerste motor en ontzettend blij ermee. Rij te weinig naar m'n zin ivm tijdgebrek, maar hoop zodra het weer wat langer licht is en knap weer weer regelmatig een rondje te kunnen.
Foto550-S3KSX8RM.jpg
 
Als iemand een platgereden 1200 weet..... (als t blokje maar loopt)

hoor graag :)

(iets met de 10 upgraden na dat geintje van laatst)
 
1100 bovengedeelte zat op de 10,
1100 blok heb ik zelf ook nog liggen

1200 is interessant om mee te upgraden, als ik toch bezig ben...

anders gaat t 1100 blok er gewoon onder..
 
Mag ik me hier ook melden? :)
Sinds een jaar of 2 in het bezit van een Kawasaki zzr600, tevens mijn eerste motor en ontzettend blij ermee. Rij te weinig naar m'n zin ivm tijdgebrek, maar hoop zodra het weer wat langer licht is en knap weer weer regelmatig een rondje te kunnen.
[afbeelding]
Tuurlijk mag je je hier melden.

Niet dat er over het algemeen veel gemeld wordt hier.. haha

Je fiets ziet er wel strak uit! :)
 
Ja, heb ik dus wel gedaan.. schakelaar omgezet.. Maar toen bleef het licht aan.. Dus denk een electronica probleem.. Ironisch gezien het feit dat ie bij de Elektrotechniek faculteit stond.. :+
 
Waarschijnlijk zijn contact slot iets te ver gedraaid en op parkeerlicht gezet, heb ik ook een keertje perongeluk gehad :+
 
schoonvader heeft mijn matzwarte zzr gekocht. hebben er even naar gekeken en het was gewoon een rubbertje wat lek was. hij blij en ik blij.
 
Mijn zzr heb ik kunnen verkopen ;-) wel voor wat minder dan ik gedacht had maarja dan staat hij ook geen stof meer te happen
 
Heb hier nog een 600D blok liggen die voor weinig weg mag. Versnellingsbak was niet goed, daarom is ie er onderuit gegaan. Kmstand bij demontage was zo'n 90.000 maar motorisch liep ie goed en had goed vermogen.

Als ik zoek moet er nog ergens een vermogensuitdraai liggen op uit mn hoofd+ 100pk aan het wiel. Om even de gezondheid aan te geven. Verder mist er een linker blokdekseltje.
Maar, hij hoeft dus ook niet de hoofdprijs op te brengen. Doe rustig een bod. Is het me écht te weinig demonteer ik hem en gaat ie in losse onderdelen weg, dus mocht je alleen kop / kleppen / krukas / whatever nodig hebben mag je het ook aangeven!

Contact het beste via PM, heb geen ZZR meer en kom hier te weinig ;)
 
Beste Zzrrers,

Het wordt tijd om een nieuwe voorband mijn Zzr600d te gaan monteren. Heeft iemand suggesties welke ik het beste kan nemen?

Ik ben voornamelijk een tourrijder, veel snelweg en heb weinig behoefte om wheelies te trekken, of mijn knie tegen de grond te persen.
Duurzaamheid en grip onder verschillende weersomstandigheden zijn wel interessant.

Iemand een suggestie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan