TheGeneral
Die hard MF'er
Laat ik beginnen door te zeggen dat ik snap dat deze vergelijking misschien wat vreemd is. Toch stoei ik met deze vergelijk op dit moment.
Kleine voorgeschiedenis:
Ik heb een aantal jaar busa gereden, heel tevreden eigenlijk. busa club nederland ook heel handig enzo. Enige nadeel is dat ik ondanks een stuur riser toch wat last hield van mijn polsen. Ergens vorige jaar klapte helaas het blok uit elkaar dat was eindelijk verhaal busa. Verder een prima machine en heel veel lol van gehad.
Maar de kracht en uitstraling van z'n grote en krachtige machine trekt mij wel. Daarom ook de ZX-12R. Daar komt bij dat je tegenwoordig veel busa's ziet en toch wat minder 12r-tjes.
Welke van de twee sneller is vind ik niet belangrijk, wat ik wel belangrijk vind of de houding op de ZX-12R beter is. Dat is dus meteen vraag 1. Ja proefrijden gaat ook wel gebeuren zodra het weer beter is, maar ik hoef vast dit wiel niet opnieuw uit te vinden
Dan kom ik dus ook meteen bij de yamaha en de zzr1200. Indien de houding toch niet goed genoeg is voor mij, zou ik ook voor een van deze twee kunnen gaan. Is minder sportief dus beter houding. waar de yamaha (ook door de cardan) echt meer tour is en de zzr nog wel iets van sportief heeft (toch?). Maar ja de zzr schijnt dan weer flink oude techniek te zijn (eigenlijk een zzr1100 met 100cc er meer uit geperst), wat overigens niet direct voor mij een nadeel is.
Maar ja dat sportieve dat trekt mij nou juist.....
O ik train heel veel, speel ook NL team. Ben 1,92m en 127kg. Dus er leunt best wat op die polsen. Dus R1, GSX1000R etc. zijn dingen die ik sowieso niet lekker vind rijden.
Snap dat ik de keuze uiteindelijk zelf moet maken, maar o.a. het mooie aan een fora als dit vind ik dit soort vraagstukken bespreken met een aantal
Kleine voorgeschiedenis:
Ik heb een aantal jaar busa gereden, heel tevreden eigenlijk. busa club nederland ook heel handig enzo. Enige nadeel is dat ik ondanks een stuur riser toch wat last hield van mijn polsen. Ergens vorige jaar klapte helaas het blok uit elkaar dat was eindelijk verhaal busa. Verder een prima machine en heel veel lol van gehad.
Maar de kracht en uitstraling van z'n grote en krachtige machine trekt mij wel. Daarom ook de ZX-12R. Daar komt bij dat je tegenwoordig veel busa's ziet en toch wat minder 12r-tjes.
Welke van de twee sneller is vind ik niet belangrijk, wat ik wel belangrijk vind of de houding op de ZX-12R beter is. Dat is dus meteen vraag 1. Ja proefrijden gaat ook wel gebeuren zodra het weer beter is, maar ik hoef vast dit wiel niet opnieuw uit te vinden
Dan kom ik dus ook meteen bij de yamaha en de zzr1200. Indien de houding toch niet goed genoeg is voor mij, zou ik ook voor een van deze twee kunnen gaan. Is minder sportief dus beter houding. waar de yamaha (ook door de cardan) echt meer tour is en de zzr nog wel iets van sportief heeft (toch?). Maar ja de zzr schijnt dan weer flink oude techniek te zijn (eigenlijk een zzr1100 met 100cc er meer uit geperst), wat overigens niet direct voor mij een nadeel is.
Maar ja dat sportieve dat trekt mij nou juist.....
O ik train heel veel, speel ook NL team. Ben 1,92m en 127kg. Dus er leunt best wat op die polsen. Dus R1, GSX1000R etc. zijn dingen die ik sowieso niet lekker vind rijden.
Snap dat ik de keuze uiteindelijk zelf moet maken, maar o.a. het mooie aan een fora als dit vind ik dit soort vraagstukken bespreken met een aantal
Laatst bewerkt: