[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 spots op de boulevard van noordwijk.

1x zwart grijze 600rr 2005 rond half 5, erg mooie motor (heb ik namelijk zelf ook :+ )

1x groene kawa rond half 6

Wij waren met 3 motoren, 2x mf sticker 1x zonder.

2x 600rr eentje zwart grijs en eentje rood.
1x blauwe hornet.

Gespot.


Die zwart grijs kan ik wel geweest zijn.

:W
 
wat: een mooie rode bike en bestuurder met zwarte rugzak
waar: larenseweg hilversum ri. laren
wanneer: hooguit 20 min. geleden
ik denk dat ik Nocer weer gespot heb.
 
Vanmiddag een rode iets (ik gok een oud soes :?) zonder stickers of wat dan ook, je had zelf een rood/zwart leren pak aan. Was rond 1800 op de Provincialeweg in Delft.
 
Om 19:00 op de A1 wachtend voor de slagbomen: Onyx79
En daarna in een snelle flits een andere MF'er met Rev'It jackit.
 
Laatst bewerkt:
JAAAAAAA.....

Leuk je weer zo spontaan tegen tekomen, na al de moeite om een keer een bak koffie van je krijgen :P :+

Voor de rest ook iedereen hier boven gespot :Y alleen jammergenoeg Didi misgelopen. '(

Oja, ik zou nog wat naar je over de mail sturen,maar weet alleen niet meer wat :+
Hoe zou dat nou komen.................... })


Oeps, kom ik je tegen krijg je niet eens een bak koffie of een biertje van me. Volgende keer beter. :Y

je zou me mailen over de sleuteldag maar ik heb al gezien dat ik dan aan het werk ben dus dat gaat hem niet worden. :N
 
vanmidag gespot MT-**-VG de ** was volgens mij 29.
Je reed achter mij vanaf het moment dat de brug open ging op de n246 en Op n424 zag ik toen je me inhaalde je stikker.


bij deze gespot
 
't is al even geleden, maar beter laat dan nooit; Deurieder gespot in Motorherberg Baton Rouge in Vielsalm op 30 en 31 augustus :W hij was met nog drie man uit het noorden een weekendje aan 't toeren in de Ardennen, ik was op doorreis naar 't zuiden.
 
Vandaag (28 sept.) rond 18:00 bij de Arena in Amsterdam voor de sportwinkel die naast de Media Markt zit (weet even de naam niet meer), een zwarte Yamaha R1 gespot met een MF sticker. Mooie Bike!!

gespot_r1.jpg
 
Laatst bewerkt:
om iets over half 10 in Nijmegen, onder t bruggetje bij het Gymnasion... had je al een keertje eerder gespot, paar weekjes geleden. Onder je tankdop zit deze keer een mooi wit briefje met 'Gespot' ;)

[afbeelding]

Wat heb je met dat achterlicht uitgespookt :X

that's me :) en ik had vorige keer ook al gereageerd op je spot hoor!
Dat achterkapje was er een keer uitgevallen en overreden door de auto achter me :P daarna er weer voor tijdelijk gebruik aan vast getaped tot ik een andere vond.

Je mag nu trouwens uit kijken naar een geel-witte Suzuki DR 350 offroad :) is mn nieuwe motor, die motor die jij vandaag(gisteren) gespot hebt, is een paar uur later verkocht ;) mijn oude NXje :)
 
Vanavond om 22.00 stond er voor de Mustsee Bios in Breda een Groene Kawasaki, een wat ouder race model **-09-ST. Heb wel een foto, maar die krijg ik nu niet op het internet. Mooi ding trouwens, wat is het precies? Heb dit model nog niet eerder gezien

:W Gespot
 
3 suzuki`s bij ten kate zaterdag , jullie waren behoorlijk aan het brullen voor de deur ! :Y
ik denk dat je niet goed hebt gekeken waren 2 suzukis en een tenkate honda waar ze net een racepijp onder hadden gezet ,dus die moest even worden uitgeprobeerd *O* *O*
 
Gister bij winkelcentrum kronenburg in arnhem een donkere (blauwe?) bandit, meisje erop, blonde vlechten en gele jas.
 
Oeps, kom ik je tegen krijg je niet eens een bak koffie of een biertje van me. Volgende keer beter. :Y

je zou me mailen over de sleuteldag maar ik heb al gezien dat ik dan aan het werk ben dus dat gaat hem niet worden. :N

Jammer dat je niet kan, maar we zien elkaar nog wel, Ingrid zou me op de hoogte houden als er ritjes waren. ;)
 
Net voor 8 uur vanochtend op de brug tussen wormer en wormerveer een zwarte sportmotor, gok GSX-R (richting wormerveer, ik richting wormer) met 2 kleine lampjes op de spiegel. Gezwaaid en in mijn spiegel zag ik nog een 2e blauwe vlek waarvan ik het vermoeden heb dat dit een MF sticker is ;)

:W
 
Vandaag rond 8:05 gespot thv Paleis Soestdijk, een Zilver/Grijze BMW.. ik riep een aantal keer GESPOT! maar toen bleek je te bellen.. dus heb lichtelijk je gesprek verstoord geloof ik :+

maar later kwam je ff langs rijden en zei je dat je wel snapte wat ik bedoelde :P

in iedergeval :W
 
Leuk hoor samen toeren.. Jullie komen ook uit de buurt?
Ik hoorde niet bij de groep die nog zat te eten maar we waren wel met z'n 4-en..

JR

Ps. vette fiets!
Nou uit de buurt, ik kom uit Raalte. Niet in de directe buurt, maar ook niet gek ver weg dus. Maar met vriendin rijden is super gaaf, tempo ligt wel beduidend lager als met de maten, maar zij voert het tempo aan en ik volg. Dat gaat dus wel goed. Thnx 4 voor het complimentje! Je ZZR mag er ook zijn, de mooiste kleurstelling in ieder geval!
 
Dank je, meurte. Ik had zojuist het thuisfront aan de lijn dat ik iets essentieels in mijn rugzak had en dat thuis had moeten zijn. -O- Was dus niet zo'n leuk gesprek. Sorry dat ik je daardoor gemist heb. Moest daarna ff flink gas geven om je bij te halen. :$
 
Kan ik wel is zijn, op zich weinig file, maar ook weinig motoren vanochtend.

Zou een Blauwe SV650S met herriepijp geweest moeten zijn ?!

Zo hard ging het toch ook niet ? :P

Hi Frantic,

Was inderdaad een 650SV. Auto's remden af en jullie (reed nog iemand achter je) knalden lekker door... Snelheidsverschil zal wel meegevallen zijn inderdaad, maar icm. met je brute sound was het overweldigend :Y
 
Dank je, muerte. Ik had zojuist het thuisfront aan de lijn dat ik iets essentieels in mijn rugzak had en dat thuis had moeten zijn. -O- Was dus niet zo'n leuk gesprek. Sorry dat ik je daardoor gemist heb. Moest daarna ff flink gas geven om je bij te halen. :$
ik ga er natuurlijk niet van uit dat er een motorrijder aan het bellen is tijdens het rijden zeg maar :+

Balen dat het tel gesprek niet zo goed verliep -O-

en dat gas geven.. tja, das normaal hoor :P
 
beetje verlate post :+
afgelopen zondag bij de Dierenambulance in Wassenaar
Soes Addict gespot :W zonder motor :+

hoest met het duifje nu? :)

:W
 
Laatst bewerkt:
ik ga er natuurlijk niet van uit dat er een motorrijder aan het bellen is tijdens het rijden zeg maar

Dat is een fenomeen dat je niet vaak ziet nee, maar voor mij is dat hok een soort mobiele werkplek. Bellen hoort daar dan ook bij. Heb nog net geen laptop steun op mijn tank, wel plek zat trouwens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan